Oferta: ds. komunikacji społecznej

Data publikacji: 2025-02-13
Nr ref.: ZDM.DP.110.2.2025
Jednostka: Zarząd Dróg Miejskich
Stanowisko: ds. komunikacji społecznej
Informacje dodatkowe: umowa o pracę - pełen wymiar czasu pracy

Zakres podstawowych czynności

  1. przygotowywanie, monitorowanie i aktualizacja treści zawartych na stronie internetowej Zarządu i profilach w mediach społecznościowych
  2. przygotowywanie materiałów prasowych, odpowiedzi na zapytania dziennikarzy
  3. przygotowywanie i uczestnictwo w akcjach informacyjnych skierowanych do mieszkańców w zakresie prowadzonych przez Zarząd zadań
  4. reprezentowanie, w uzgodnionych sytuacjach i sprawach, dyrektora Zarządu w komunikacji z mediami

Wymagania obowiązkowe

  1. wykształcenie wyższe (preferowanie: marketing, PR, dziennikarstwo, nauki społeczne)
  2. doświadczenie w redagowaniu stron internetowych, profili w mediach społecznościowych
  3. minimum rok na stanowisku związanym z obsługą mediów społecznościowych
  4. umiejętność tworzenia i redagowania tekstów
  5. bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  6. znajomość narzędzi PR
  7. prawo jazdy kat. B

Wymagania dodatkowe

  1. bardzo dobra organizacja pracy
  2. znajomość Google Analitics
  3. doświadczenie w realizacji płatnych kampanii w mediach społecznościowych

Wymagane dokumenty

1. CV,

2. list motywacyjny,

3. oświadczenie kandydata o niekaralności

Inne informacje:

W przypadku przekazania Zarządowi Dróg Miejskich danych innych niż wymagane przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy prosimy o zawarcie zapisu w CV lub w liście motywacyjnym:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych niewymienionych w art. 221 § 1 i 2 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeksu pracy, a zawartych w CV w celu przeprowadzenia i rozstrzygnięcia rekrutacji na stanowisko na, które aplikuje."

Warunki pracy:
Praca głównie biurowa przy komputerze, wymaga bezpośredniego kontaktowania się z innymi osobami, instytucjami oraz mediami.

Budynek posiada windę i jest przystosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych był w miesiącu poprzedzającym nabór niższy niż 6%.

Oferujemy:

stabilne zatrudnienie

13 pensja, dodatek stażowy, pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dopłata do wypoczynku, karta MultiSport, usługa MultiLife), przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym

Składanie ofert

Oferty, zawierające wymienione dokumenty, prosimy składać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich, ul. Wilczak 17, 61-623 Poznań w terminie do 2025-02-26.

Zarząd Dróg Miejskich zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Przetwarzanie danych osobowych

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydatów do pracy

dostępna jest tu : https://www.zdm.poznan.pl/pl/klauzula-informacyjna-dotyczaca-przetwarzania-danych-osobowych-kandydatow-do-pracy

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: m
Data wytworzenia informacji: 2025-02-13 00:00
Opis zmian: ogłoszenie (Wprowadzenie informacji)
Opublikował(a): Magdalena Kiel-Kańska
Data i godzina publikacji: 2025-02-13 07:36