Oferta: ds.opiniowania i uzgodnień

Data publikacji: 2013-08-19
Nr ref.: ZDM/DP/2/2013
Jednostka: Zarząd Dróg Miejskich
Stanowisko: ds.opiniowania i uzgodnień

Data rozstrzygnięcia oferty

2013-09-23

Zakres podstawowych czynności

1. opiniowanie i uzgadnianie warunków obsługi komunikacyjnej planowanych inwestycji w ramach warunków zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego
2. określanie udziału rzeczowego i finansowego inwestorów w przebudowie układu drogowego (art.16 ustawy o drogach publicznych)
3. opiniowanie i uzgadnianie rozwiązań komunikacyjnych i projektów budowlanych, drogowych oraz koncepcji i projektów wykonawczych
4. przeprowadzanie wizji w terenie związanych z wydawaniem w/w opinii i uzgodnień

Wymagania obowiązkowe

1. wykształcenie wyższe inżynierskie
2. doświadczenie w jednostkach związanych z drogownictwem - co najmniej 2 lata
3. umiejętność czytania planów sytuacyjno-wysokościowych i map stanu prawnego
4. prawo jazdy kat B
5. umiejętność pracy w zespole, biegła obsługa komputera

Wymagania dodatkowe

1. wiedza z zakresu projektowania, realizacji i uzgadniania dróg
2. znajomość zagadnień dotyczących planowania i zagospodarowania przestrzennego oraz inżynierii ruchu

Wymagane dokumenty

CV, list motywacyjny, oświadczenie kandydata o niekaralności

Inne informacje:

Warunki pracy:
Praca biurowa przy komputerze  oraz praca w terenie związana z  przeprowadzaniem  oględzin dotyczących uzgodnień drogowych.  Budynek nie posiada windy i nie jest przystosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych był w miesiącu poprzedzającym nabór niższy niż 6%.

Informacja o wyniku naboru

Wynik 02 DR.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: wynik (Aktualizacja)
Opublikował(a): Elżbieta Radoła
Data i godzina publikacji: 2013-09-23 09:48