Oferta: ds.oświetlenia

Data publikacji: 2012-09-17
Nr ref.: ZDM/DP/13/2012
Jednostka: Zarząd Dróg Miejskich
Stanowisko: ds.oświetlenia

Data rozstrzygnięcia oferty

2012-11-12

Zakres podstawowych czynności

  • Nadzór nad realizacją umów związanych z utrzymaniem oświetlenia
  • Nadzór nad modernizacją oświetlenia - inicjowanie rozwiązań oszczędnościowych
  • Sprawdzanie kosztorysów i ocena projektów technicznych
  • Prowadzenie korespondencji dotyczącej oświetlenia drogowego

Wymagania obowiązkowe

  • Wykształcenie wyższe techniczne w zakresie techniki świetlnej
  • Prawo jazdy kat.B
  • Dobra znajomość Prawa energetycznego i Prawa zamówień publicznych
  • Brak przeciwwskazań lekarskich do pracy na wysokości
  • Znajomość obsługi programu komputerowego DIALUX

Wymagania dodatkowe

  • Umiejętność obsługi komputera w oprogramowaniu biurowym
  • Świadectwo kwalifikacyjne D do 1 kV wydane przez Stowarzyszenie Elektryków Polskich

Wymagane dokumenty

CV, list motywacyjny, oświadczenie kandydata o niekaralności      

Inne informacje:

Warunki pracy: 

Praca biurowa przy komputerze  oraz praca w terenie związana z nadzorem funkcjonowania oświetlenia.

Budynek nie posiada windy i nie jest przystosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych był w miesiącu poprzedzającym nabór niższy niż 6%.       

Informacja o wyniku naboru

Wynik 13 UI.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: wynik (Aktualizacja)
Opublikował(a): Elżbieta Radoła
Data i godzina publikacji: 2012-11-12 13:59