Oferta: ds.oświetlenia
Data publikacji: 2012-09-17
Nr ref.: ZDM/DP/13/2012
Jednostka: Zarząd Dróg Miejskich
Stanowisko: ds.oświetlenia
Data rozstrzygnięcia oferty
2012-11-12
Zakres podstawowych czynności
- Nadzór nad realizacją umów związanych z utrzymaniem oświetlenia
- Nadzór nad modernizacją oświetlenia - inicjowanie rozwiązań oszczędnościowych
- Sprawdzanie kosztorysów i ocena projektów technicznych
- Prowadzenie korespondencji dotyczącej oświetlenia drogowego
Wymagania obowiązkowe
- Wykształcenie wyższe techniczne w zakresie techniki świetlnej
- Prawo jazdy kat.B
- Dobra znajomość Prawa energetycznego i Prawa zamówień publicznych
- Brak przeciwwskazań lekarskich do pracy na wysokości
- Znajomość obsługi programu komputerowego DIALUX
Wymagania dodatkowe
- Umiejętność obsługi komputera w oprogramowaniu biurowym
- Świadectwo kwalifikacyjne D do 1 kV wydane przez Stowarzyszenie Elektryków Polskich
Wymagane dokumenty
CV, list motywacyjny, oświadczenie kandydata o niekaralności
Inne informacje:
Warunki pracy:
Praca biurowa przy komputerze oraz praca w terenie związana z nadzorem funkcjonowania oświetlenia.
Budynek nie posiada windy i nie jest przystosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych był w miesiącu poprzedzającym nabór niższy niż 6%.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: wynik (Aktualizacja)
Opublikował(a): Elżbieta Radoła
Data i godzina publikacji: 2012-11-12 13:59