Oferta: ds. realizacji inwestycji

Data publikacji: 2024-12-10
Nr ref.: ZDM.DP.110.26.2024
Jednostka: Zarząd Dróg Miejskich
Stanowisko: ds. realizacji inwestycji
Informacje dodatkowe: umowa o pracę - pełen wymiar czasu pracy

Zakres podstawowych czynności

  1. współpraca z inwestorem zewnętrznym / zastępczym w zakresie realizacji inwestycji
  2. realizacja procesu inwestycyjnego dla zadań realizowanych przez ZDM
  3. współpraca wewnętrzna w zakresie planowania, opiniowania i uzgadniania w zakresie planowanych inwestycji

Wymagania obowiązkowe

  1. wykształcenie średnie
  2. biegła obsługa komputera w zakresie pakietu Office
  3. prawo jazdy kat. B
  4. umiejętność pracy z dokumentacją techniczną

Wymagania dodatkowe

  1. wykształcenie wyższe (budownictwo, inżynieria środowiska lub inny kierunek związany z projektowaniem i budową dróg)
  2. wiedza z zakresu prawa budowlanego, kodeksu postępowania administracyjnego, prawa zamówień publicznych, ustawy o drogach publicznych
  3. obsługa programu QGIS
  4. doświadczenie w pracy w jednostkach samorządowych
  5. doświadczenie w pracy związanej z udziałem w procesie inwestycyjnym

Wymagane dokumenty

1. CV,

2. list motywacyjny,

3. oświadczenie kandydata o niekaralności

4. oświadczenie zawierające klauzulę zgody o treści:

Na podstawie art. 6 ust. 1 RODO oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Administratora, którym jest Dyrektor Zarządu Dróg Miejskich z siedzibą w Poznaniu pod adresem: ul. Wilczak 17, 61-623 Poznań; moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na stanowisko: ds. realizacji inwestycji. Z Administratorem można kontaktować się pisemnie na ww. adres, drogą elektroniczną na adres zdm@zdm.poznan.pl

Inne informacje:

Warunki pracy:
Praca głównie przy komputerze, wymaga bezpośredniego komunikowania się z pracownikami, inwestorem zewnętrznym, klientami i urzędami. Budynek posiada windę i jest przystosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych był w miesiącu poprzedzającym nabór niższy niż 6%.

Oferujemy:

stabilne zatrudnienie

13 pensja, dodatek stażowy, pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dopłata do wypoczynku, karta MultiSport, usługa MultiLife), przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym

Składanie ofert

Oferty, zawierające wymienione dokumenty, prosimy składać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich, ul. Wilczak 17, 61-623 Poznań w terminie do 2025-01-09.

Zarząd Dróg Miejskich zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Przetwarzanie danych osobowych

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydatów do pracy

dostępna jest tu : https://www.zdm.poznan.pl/pl/klauzula-informacyjna-dotyczaca-przetwarzania-danych-osobowych-kandydatow-do-pracy

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Magdalena Kiel-Kańska
Data wytworzenia informacji: 2024-12-10 00:00
Opis zmian: ogłoszenie (Wprowadzenie informacji)
Opublikował(a): Magdalena Kiel-Kańska
Data i godzina publikacji: 2024-12-10 10:42