Oferta: ds. realizacji inwestycji
Data publikacji: 2024-12-10
Nr ref.: ZDM.DP.110.26.2024
Jednostka: Zarząd Dróg Miejskich
Stanowisko: ds. realizacji inwestycji
Informacje dodatkowe: umowa o pracę - pełen wymiar czasu pracy
Zakres podstawowych czynności
- współpraca z inwestorem zewnętrznym / zastępczym w zakresie realizacji inwestycji
- realizacja procesu inwestycyjnego dla zadań realizowanych przez ZDM
- współpraca wewnętrzna w zakresie planowania, opiniowania i uzgadniania w zakresie planowanych inwestycji
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie średnie
- biegła obsługa komputera w zakresie pakietu Office
- prawo jazdy kat. B
- umiejętność pracy z dokumentacją techniczną
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe (budownictwo, inżynieria środowiska lub inny kierunek związany z projektowaniem i budową dróg)
- wiedza z zakresu prawa budowlanego, kodeksu postępowania administracyjnego, prawa zamówień publicznych, ustawy o drogach publicznych
- obsługa programu QGIS
- doświadczenie w pracy w jednostkach samorządowych
- doświadczenie w pracy związanej z udziałem w procesie inwestycyjnym
Wymagane dokumenty
1. CV,
2. list motywacyjny,
3. oświadczenie kandydata o niekaralności
4. oświadczenie zawierające klauzulę zgody o treści:
Na podstawie art. 6 ust. 1 RODO oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Administratora, którym jest Dyrektor Zarządu Dróg Miejskich z siedzibą w Poznaniu pod adresem: ul. Wilczak 17, 61-623 Poznań; moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na stanowisko: ds. realizacji inwestycji. Z Administratorem można kontaktować się pisemnie na ww. adres, drogą elektroniczną na adres zdm@zdm.poznan.pl
Inne informacje:
Warunki pracy:
Praca głównie przy komputerze, wymaga bezpośredniego komunikowania się z pracownikami, inwestorem zewnętrznym, klientami i urzędami. Budynek posiada windę i jest przystosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych był w miesiącu poprzedzającym nabór niższy niż 6%.
Oferujemy:
stabilne zatrudnienie
13 pensja, dodatek stażowy, pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dopłata do wypoczynku, karta MultiSport, usługa MultiLife), przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
Składanie ofert
Oferty, zawierające wymienione dokumenty, prosimy składać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich, ul. Wilczak 17, 61-623 Poznań w terminie do 2025-01-09.
Zarząd Dróg Miejskich zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Przetwarzanie danych osobowych
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydatów do pracy
dostępna jest tu : https://www.zdm.poznan.pl/pl/klauzula-informacyjna-dotyczaca-przetwarzania-danych-osobowych-kandydatow-do-pracy
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Magdalena Kiel-Kańska
Data wytworzenia informacji: 2024-12-10 00:00
Opis zmian: ogłoszenie (Wprowadzenie informacji)
Opublikował(a): Magdalena Kiel-Kańska
Data i godzina publikacji: 2024-12-10 10:42