Oferta: ds. realizacji inwestycji

Data publikacji: 2025-09-26
Nr ref.: ZDM.DP.110.20.2025
Jednostka: Zarząd Dróg Miejskich
Stanowisko: ds. realizacji inwestycji
Informacje dodatkowe: umowa o pracę - pełen wymiar czasu pracy

Zakres podstawowych czynności

  1. współpraca z inwestorami oraz wykonawcami przy realizacji projektów inwestycyjnych
  2. koordynacja przebiegu inwestycji drogowych z ramienia ZDM
  3. bieżąca kontrola budżetu inwestycji
  4. współpraca wewnętrzna i zewnętrzna oraz prowadzenie korespondencji związanej z realizacją inwestycji

Wymagania obowiązkowe

  1. wykształcenie średnie
  2. biegła obsługa komputera w zakresie pakietu Office
  3. prawo jazdy kat. B
  4. umiejętność pracy z dokumentacją techniczną

Wymagania dodatkowe

  1. wykształcenie wyższe (budownictwo, inżynieria środowiska lub inny kierunek związany z projektowaniem i budową dróg)
  2. wiedza z zakresu prawa budowlanego, kodeksu postępowania administracyjnego, prawa zamówień publicznych, ustawy o drogach publicznych
  3. obsługa programu QGIS
  4. doświadczenie w pracy w jednostkach samorządowych
  5. doświadczenie w pracy związanej z realizacją procesu inwestycyjnego

Wymagane dokumenty

1. CV,

2. list motywacyjny,

3. oświadczenie kandydata o niekaralności

Inne informacje:

W przypadku przekazania Zarządowi Dróg Miejskich danych innych niż wymagane przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy prosimy o zawarcie zapisu w CV lub w liście motywacyjnym:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych niewymienionych w art. 221 § 1 i 2 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeksu pracy, a zawartych w CV w celu przeprowadzenia i rozstrzygnięcia rekrutacji na stanowisko na, które aplikuje."

Warunki pracy:
Praca głównie przy komputerze, wymaga bezpośredniego komunikowania się z pracownikami, inwestorem zewnętrznym, klientami i urzędami. Budynek posiada windę i jest przystosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych był w miesiącu poprzedzającym nabór niższy niż 6%. Oferujemy:

stabilne zatrudnienie

13 pensja, dodatek stażowy, pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dopłata do wypoczynku, karta MultiSport, usługa MultiLife), przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym

Składanie ofert

Oferty, zawierające wymienione dokumenty, prosimy składać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich, ul. Wilczak 17, 61-623 Poznań w terminie do 2025-10-08.

Zarząd Dróg Miejskich zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Przetwarzanie danych osobowych

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydatów do pracy

dostępna jest tu : https://www.zdm.poznan.pl/pl/klauzula-informacyjna-dotyczaca-przetwarzania-danych-osobowych-kandydatow-do-pracy

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Magdalena Kiel-Kańska
Data wytworzenia informacji: 2025-09-26 00:00
Opis zmian: ogłoszenie (Wprowadzenie informacji)
Opublikował(a): Magdalena Kiel-Kańska
Data i godzina publikacji: 2025-09-26 07:51