Oferta: ds. rozliczeń dotyczących opłat za parkowanie pojazdów

Data publikacji: 2025-07-23
Nr ref.: ZDM.DP.110.15.2025
Jednostka: Zarząd Dróg Miejskich
Stanowisko: ds. rozliczeń dotyczących opłat za parkowanie pojazdów
Informacje dodatkowe: umowa o pracę - pełen wymiar czasu pracy

Zakres podstawowych czynności

  1. systematyczne monitorowanie wpłat dokonywanych na poczet prowadzonych w wydziale spraw oraz ich rozliczanie w systemach,
  2. codzienne uzgadnianie stanu należności pod kątem pozostałej do zapłaty kwoty odnośnie nieopłaconych tytułów wykonawczych,
  3. przygotowywanie poleceń przelewów,
  4. monitorowanie prawidłowości stanu sprawy w programach obsługującym Wydział na podstawie otrzymanych z organów egzekucyjnych zestawień o przebiegu postępowania pod kątem przerwania biegu terminu przedawnienia i wymagalności należności, w tym wprowadzanie informacji w tym zakresie do systemu,
  5. pozyskiwanie informacji od instytucji/organów dla prowadzonych postępowań egzekucyjnych

Wymagania obowiązkowe

  1. wykształcenie minimum średnie
  2. biegła obsługa programu MS Office (Word, Exel)
  3. znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego, Ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, Ustawy o samorządzie gminnym, Ustawy o ochronie danych osobowych,
  4. umiejętność pracy w zespole,
  5. wysoki poziom zaangażowania i odpowiedzialności, komunikatywność,
  6. elastyczność w wykonywaniu zadań

Wymagania dodatkowe

  1. wykształcenie wyższe ekonomiczne,
  2. doświadczenie w jednostkach administracji publicznej,
  3. wiedza z zakresu egzekucji administracyjnej i sądowej,
  4. praca pod presją czasu,
  5. sumienność, skrupulatność
  6. otwartość na nowe rozwiązania i gotowość do podnoszenia własnych umiejętności

Wymagane dokumenty

1. CV,

2. list motywacyjny,

3. oświadczenie kandydata o niekaralności

Inne informacje:

W przypadku przekazania Zarządowi Dróg Miejskich danych innych niż wymagane przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy prosimy o zawarcie zapisu w CV lub w liście motywacyjnym:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych niewymienionych w art. 221 § 1 i 2 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeksu pracy, a zawartych w CV w celu przeprowadzenia i rozstrzygnięcia rekrutacji na stanowisko na, które aplikuje."

Warunki pracy:
Praca biurowa przy komputerze.

Budynek posiada windę i jest przystosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych był w miesiącu poprzedzającym nabór niższy niż 6%.

Oferujemy:

stabilne zatrudnienie

13 pensja, dodatek stażowy, pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dopłata do wypoczynku, karta MultiSport, usługa MultiLife, przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym

Składanie ofert

Oferty, zawierające wymienione dokumenty, prosimy składać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich, ul. Wilczak 17, 61-623 Poznań w terminie do 2025-08-02.

Zarząd Dróg Miejskich zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Przetwarzanie danych osobowych

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydatów do pracy

dostępna jest tu : https://zdm.poznan.pl/klauzula-informacyjna-dotyczaca-przetwarzania-danych-osobowych-kandydatow-do-pracy

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Magdalena Kiel-Kańska
Data wytworzenia informacji: 2025-07-23 00:00
Opis zmian: ogłoszenie (Aktualizacja)
Opublikował(a): Magdalena Kiel-Kańska
Data i godzina publikacji: 2025-07-23 09:20