Oferta: ds. utrzymania dróg

Data publikacji: 2016-07-27
Nr ref.: ZDM/DP/17/2016
Jednostka: Zarząd Dróg Miejskich
Stanowisko: ds. utrzymania dróg

Data rozstrzygnięcia oferty

2016-09-13

Zakres podstawowych czynności

  1. Ocena stanu technicznego i użyteczności nawierzchni dróg oraz urządzeń ulicznych
  2. Przygotowywanie materiałów źródłowych do zamówień publicznych, wybór trybu udzielania zamówień na zadania
  3. Planowanie robót utrzymaniowych i remontowych na przyszłe lata
  4. Uczestniczenie w komisyjnych odbiorach robót przy udziale inwestora lub wykonawcy
  5. Sprawdzanie kalkulacji i kosztorysów rozliczających prace związane z remontem i remontem bieżącym

Wymagania obowiązkowe

  1. wykształcenie średnie techniczne - drogowe, ogólnobudowlane
  2. znajomość KPA , ustawy Prawo budowlane
  3. prawo jazdy kat. B i bardzo dobra obsługa komputera (MS Office)

Wymagania dodatkowe

  1. wykształcenie wyższe techniczne - drogowe
  2. uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi
  3. 2 lata pracy w wykonawstwie, doświadczenie w zakresie drogowym lub ogólnobudowlanym

Wymagane dokumenty

CV, list motywacyjny, oświadczenie kandydata o niekaralności

Inne informacje:

Praca biurowa i w terenie ; wymaga bezpośredniego kontaktowania się z pracownikami, wykonawcami i instytucjami.

Miejsce pracy  nie jest przystosowane do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych był w miesiącu poprzedzającym nabór niższy niż 6%.

Informacja o wyniku naboru

Wynik17 16.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: wynik (Aktualizacja)
Opublikował(a): Elżbieta Radoła
Data i godzina publikacji: 2016-09-13 12:15