Oferta: ds. utrzymania dróg
Data publikacji: 2016-07-27
Nr ref.: ZDM/DP/17/2016
Jednostka: Zarząd Dróg Miejskich
Stanowisko: ds. utrzymania dróg
Data rozstrzygnięcia oferty
2016-09-13
Zakres podstawowych czynności
- Ocena stanu technicznego i użyteczności nawierzchni dróg oraz urządzeń ulicznych
- Przygotowywanie materiałów źródłowych do zamówień publicznych, wybór trybu udzielania zamówień na zadania
- Planowanie robót utrzymaniowych i remontowych na przyszłe lata
- Uczestniczenie w komisyjnych odbiorach robót przy udziale inwestora lub wykonawcy
- Sprawdzanie kalkulacji i kosztorysów rozliczających prace związane z remontem i remontem bieżącym
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie średnie techniczne - drogowe, ogólnobudowlane
- znajomość KPA , ustawy Prawo budowlane
- prawo jazdy kat. B i bardzo dobra obsługa komputera (MS Office)
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe techniczne - drogowe
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi
- 2 lata pracy w wykonawstwie, doświadczenie w zakresie drogowym lub ogólnobudowlanym
Wymagane dokumenty
CV, list motywacyjny, oświadczenie kandydata o niekaralności
Inne informacje:
Praca biurowa i w terenie ; wymaga bezpośredniego kontaktowania się z pracownikami, wykonawcami i instytucjami.
Miejsce pracy nie jest przystosowane do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych był w miesiącu poprzedzającym nabór niższy niż 6%.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: wynik (Aktualizacja)
Opublikował(a): Elżbieta Radoła
Data i godzina publikacji: 2016-09-13 12:15