Oferta: ds.utrzymania infrastruktury drogowej

Data publikacji: 2014-05-29
Nr ref.: ZDM/DP/08/2014
Jednostka: Zarząd Dróg Miejskich
Stanowisko: ds.utrzymania infrastruktury drogowej
Informacje dodatkowe: 1/2 etatu , praca w godz 15:00 - 19:00

Data rozstrzygnięcia oferty

2014-07-17

Zakres podstawowych czynności

  • Patrolowanie ulic miasta w godzinach popołudniowych
  • Reprezentowanie ZDM na spotkaniach i naradach dot.utrzymania dróg
  • Uruchamianie dyspozycji interwencyjnych
  • Nadzorowanie prac czystościowo-porządkowych

Wymagania obowiązkowe

  • Wykształcenie min. średnie - preferowane drogownictwo
  • Co najmniej 6-mies. staż na samorządowym stanowisku urzędniczym
  • Prawo jazdy kat.B

Wymagania dodatkowe

  • Doświadczenie w nadzorze nad pracami utrzymaniowymi
  • Znajomość topografii miasta

Wymagane dokumenty

CV, list motywacyjny, oświadczenie kandydata o niekaralności  

Inne informacje:

Warunki pracy:

Praca głównie w terenie - dokonywanie codziennych objazdów kontrolnych ulic miasta ; wymaga bezpośredniego kontaktowania się z klientami i wykonawcami.

Budynek nie posiada windy i nie jest przystosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych był w miesiącu poprzedzającym nabór niższy niż 6%.       

Informacja o wyniku naboru

Wynik 08 14 UI.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: wynik (Aktualizacja)
Opublikował(a): Elżbieta Radoła
Data i godzina publikacji: 2014-07-17 10:18