Oferta: ds.utrzymania infrastruktury drogowej
Data publikacji: 2014-05-29
Nr ref.: ZDM/DP/08/2014
Jednostka: Zarząd Dróg Miejskich
Stanowisko: ds.utrzymania infrastruktury drogowej
Informacje dodatkowe: 1/2 etatu , praca w godz 15:00 - 19:00
Data rozstrzygnięcia oferty
2014-07-17
Zakres podstawowych czynności
- Patrolowanie ulic miasta w godzinach popołudniowych
- Reprezentowanie ZDM na spotkaniach i naradach dot.utrzymania dróg
- Uruchamianie dyspozycji interwencyjnych
- Nadzorowanie prac czystościowo-porządkowych
Wymagania obowiązkowe
- Wykształcenie min. średnie - preferowane drogownictwo
- Co najmniej 6-mies. staż na samorządowym stanowisku urzędniczym
- Prawo jazdy kat.B
Wymagania dodatkowe
- Doświadczenie w nadzorze nad pracami utrzymaniowymi
- Znajomość topografii miasta
Wymagane dokumenty
CV, list motywacyjny, oświadczenie kandydata o niekaralności
Inne informacje:
Warunki pracy:
Praca głównie w terenie - dokonywanie codziennych objazdów kontrolnych ulic miasta ; wymaga bezpośredniego kontaktowania się z klientami i wykonawcami.
Budynek nie posiada windy i nie jest przystosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych był w miesiącu poprzedzającym nabór niższy niż 6%.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: wynik (Aktualizacja)
Opublikował(a): Elżbieta Radoła
Data i godzina publikacji: 2014-07-17 10:18