Oferta: ds. ekonomicznych i rozliczeń inwestycji

Data publikacji: 2025-11-14
Nr ref.: ZDM.DP.110.24.2025
Jednostka: Zarząd Dróg Miejskich
Stanowisko: ds. ekonomicznych i rozliczeń inwestycji
Informacje dodatkowe: umowa o pracę - pełen wymiar czasu pracy

Zakres podstawowych czynności

  1. potwierdzanie dostępności środków finansowych w celu zaciągnięcia zobowiązań
  2. prowadzenie czynności związanych z obiegiem zawartych umów i faktur w zakresie wydatków majątkowych
  3. weryfikacja wniosków o zmiany do planu finansowego i Wieloletniej Prognozy Finansowej
  4. weryfikacja dokumentów OT w zakresie poniesionych wydatków
  5. sporządzanie materiałów sprawozdawczych
  6. sporządzanie inwentury inwestycji niezakończonych w danym roku budżetowym

Wymagania obowiązkowe

  1. Wykształcenie wyższe
  2. Znajomość zagadnień z zakresu odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  3. Znajomość procesu inwestycyjnego
  4. Biegła obsługa programu MS Office (Word, Excel)
  5. Umiejętność pracy w zespole, samodzielność w działaniu

Wymagania dodatkowe

  1. Doświadczenie w pracy związanej z rozliczeniami finansowymi
  2. Doświadczenie w jednostkach administracji publicznej
  3. Komunikatywność, dokładność, sumienność

Wymagane dokumenty

1. CV,

2. list motywacyjny,

3. oświadczenie kandydata o niekaralności

Inne informacje:

W przypadku przekazania Zarządowi Dróg Miejskich danych innych niż wymagane przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy prosimy o zawarcie zapisu w CV lub w liście motywacyjnym:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych niewymienionych w art. 221 § 1 i 2 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeksu pracy, a zawartych w CV w celu przeprowadzenia i rozstrzygnięcia rekrutacji na stanowisko na, które aplikuje."

Warunki pracy:
Praca biurowa przy komputerze.

Budynek posiada windę i jest przystosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych był w miesiącu poprzedzającym nabór niższy niż 6%.

Oferujemy:

stabilne zatrudnienie

13 pensja, dodatek stażowy, pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dopłata do wypoczynku, karta MultiSport, usługa MultiLife, przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym

Składanie ofert

Oferty, zawierające wymienione dokumenty, prosimy składać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich, ul. Wilczak 17, 61-623 Poznań w terminie do 2025-11-24.

Zarząd Dróg Miejskich zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Przetwarzanie danych osobowych

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydatów do pracy

dostępna jest tu : https://zdm.poznan.pl/klauzula-informacyjna-dotyczaca-przetwarzania-danych-osobowych-kandydatow-do-pracy

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Agnieszka Kozłowska - Nowak
Data wytworzenia informacji: 2025-11-14 00:00
Opis zmian: ogłoszenie (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Kozłowska-Nowak
Data i godzina publikacji: 2025-11-14 14:58