Oferta: ds. odbioru robót
Data publikacji: 2015-06-09
Nr ref.: ZDM/DP/12/2015
Jednostka: Zarząd Dróg Miejskich
Stanowisko: ds. odbioru robót
Data rozstrzygnięcia oferty
2015-07-23
Zakres podstawowych czynności
- Przygotowanie odbioru robót, gromadzenie materiału kolaudacyjnego i organizowanie pracy komisji odbioru robót
- Reprezentowanie Dyrektora ZDM w procesie odbioru robót wobec wykonawców i i innych uczestników procesu inwestycyjnego
- Prowadzenie postępowania w razie zastrzeżeń dot. stwierdzonych przy odbiorze wad
- Dokonywanie odbiorów pogwarancyjnych
Wymagania obowiązkowe
- Wykształcenie wyższe - budownictwo
- Staż pracy - minimum 7 lat, w tym doświadczenie w wykonawstwie (na budowie)
- Uprawnienia budowlane
- Znajomość ustawy Prawo budowlane, ustawy o drogach publicznych oraz innych przepisów prawnych związanych z procesem budowlanym
- Odporność na stres, komunikatywność i asertywność
- Prawo jazdy kat.B , bardzo dobra znajomość komputera (Microsoft Office)
Wymagania dodatkowe
- Wykształcenie wyższe budowlane - specjalność drogowo-mostowa
- Doświadczenie w kierowaniu budową
- Znajomość zasad FIDIC w procesie realizacji i odbioru robót budowlanych
- Ukończone studia podyplomowe, kursy, szkolenia aktualizujące wiedzę dot.nowych technologii i materiałów w budownictwie.
Wymagane dokumenty
CV, list motywacyjny, oświadczenie kandydata o niekaralności
Inne informacje:
Warunki pracy: Charakter pracy wymaga bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami oraz pracownikami; praca w części przy komputerze, częste wyjścia na budowy dla oceny realizacji robót.
Miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był w miesiącu poprzedzającym nabór niższy niż 6%.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: wynik (Aktualizacja)
Opublikował(a): Elżbieta Radoła
Data i godzina publikacji: 2015-07-23 09:20