Oferta: ds. realizacji inwestycji
Data publikacji: 2025-09-26
Nr ref.: ZDM.DP.110.20.2025
Jednostka: Zarząd Dróg Miejskich
Stanowisko: ds. realizacji inwestycji
Informacje dodatkowe: umowa o pracę - pełen wymiar czasu pracy
Zakres podstawowych czynności
- współpraca z inwestorami oraz wykonawcami przy realizacji projektów inwestycyjnych
- koordynacja przebiegu inwestycji drogowych z ramienia ZDM
- bieżąca kontrola budżetu inwestycji
- współpraca wewnętrzna i zewnętrzna oraz prowadzenie korespondencji związanej z realizacją inwestycji
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie średnie
- biegła obsługa komputera w zakresie pakietu Office
- prawo jazdy kat. B
- umiejętność pracy z dokumentacją techniczną
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe (budownictwo, inżynieria środowiska lub inny kierunek związany z projektowaniem i budową dróg)
- wiedza z zakresu prawa budowlanego, kodeksu postępowania administracyjnego, prawa zamówień publicznych, ustawy o drogach publicznych
- obsługa programu QGIS
- doświadczenie w pracy w jednostkach samorządowych
- doświadczenie w pracy związanej z realizacją procesu inwestycyjnego
Wymagane dokumenty
1. CV,
2. list motywacyjny,
3. oświadczenie kandydata o niekaralności
Inne informacje:
W przypadku przekazania Zarządowi Dróg Miejskich danych innych niż wymagane przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy prosimy o zawarcie zapisu w CV lub w liście motywacyjnym:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych niewymienionych w art. 221 § 1 i 2 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeksu pracy, a zawartych w CV w celu przeprowadzenia i rozstrzygnięcia rekrutacji na stanowisko na, które aplikuje."
Warunki pracy:
Praca głównie przy komputerze, wymaga bezpośredniego komunikowania się z pracownikami, inwestorem zewnętrznym, klientami i urzędami. Budynek posiada windę i jest przystosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych był w miesiącu poprzedzającym nabór niższy niż 6%. Oferujemy:
stabilne zatrudnienie
13 pensja, dodatek stażowy, pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dopłata do wypoczynku, karta MultiSport, usługa MultiLife), przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
Składanie ofert
Oferty, zawierające wymienione dokumenty, prosimy składać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich, ul. Wilczak 17, 61-623 Poznań w terminie do 2025-10-08.
Zarząd Dróg Miejskich zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Przetwarzanie danych osobowych
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydatów do pracy
dostępna jest tu : https://www.zdm.poznan.pl/pl/klauzula-informacyjna-dotyczaca-przetwarzania-danych-osobowych-kandydatow-do-pracy
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Magdalena Kiel-Kańska
Data wytworzenia informacji: 2025-09-26 00:00
Opis zmian: ogłoszenie (Wprowadzenie informacji)
Opublikował(a): Magdalena Kiel-Kańska
Data i godzina publikacji: 2025-09-26 07:51