Oferta: ds.terenowo-prawnych

Data publikacji: 2012-03-13
Nr ref.: ZDM/DP/05/2012
Jednostka: Zarząd Dróg Miejskich
Stanowisko: ds.terenowo-prawnych

Data rozstrzygnięcia oferty

2012-04-20

Zakres podstawowych czynności

  • kompleksowe załatwianie spraw o regulacje stanów prawnych nieruchomości zajętych bądź przeznaczonych na cele drogowe
  • kompletowanie dokumentacji geodezyjno-prawnej niezbędnej do regulacji własnościowych

Wymagania obowiązkowe

  • wyższe wykształcenie prawnicze lub geodezyjne
  • co najmniej 4-letni staż pracy
  • przynajmniej roczne doświadczenie w pracy w administracji publicznej lub w jednostkach współpracujących z administracją publiczną

Wymagania dodatkowe

  • wiedza w zakresie podstaw funkcjonowania samorządu terytorialnego
  • umiejętność obsługi klienta i pracy w zespole
  • prawo jazdy kat.B

Wymagane dokumenty

CV , list motywacyjny, oświadczenie kandydata o niekaralności

Inne informacje:

Informacja dot. warunków pracy: praca przy komputerze. Budynek nie posiada windy i nie jest przystosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym nabór był niższy niż 6%.

Informacja o wyniku naboru

Wynik 05 IP.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: wynik (Aktualizacja)
Opublikował(a): Elżbieta Radoła
Data i godzina publikacji: 2012-04-20 11:15