Oferta: ds.terenowo-prawnych
Data publikacji: 2012-03-13
Nr ref.: ZDM/DP/05/2012
Jednostka: Zarząd Dróg Miejskich
Stanowisko: ds.terenowo-prawnych
Data rozstrzygnięcia oferty
2012-04-20
Zakres podstawowych czynności
- kompleksowe załatwianie spraw o regulacje stanów prawnych nieruchomości zajętych bądź przeznaczonych na cele drogowe
- kompletowanie dokumentacji geodezyjno-prawnej niezbędnej do regulacji własnościowych
Wymagania obowiązkowe
- wyższe wykształcenie prawnicze lub geodezyjne
- co najmniej 4-letni staż pracy
- przynajmniej roczne doświadczenie w pracy w administracji publicznej lub w jednostkach współpracujących z administracją publiczną
Wymagania dodatkowe
- wiedza w zakresie podstaw funkcjonowania samorządu terytorialnego
- umiejętność obsługi klienta i pracy w zespole
- prawo jazdy kat.B
Wymagane dokumenty
CV , list motywacyjny, oświadczenie kandydata o niekaralności
Inne informacje:
Informacja dot. warunków pracy: praca przy komputerze. Budynek nie posiada windy i nie jest przystosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym nabór był niższy niż 6%.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: wynik (Aktualizacja)
Opublikował(a): Elżbieta Radoła
Data i godzina publikacji: 2012-04-20 11:15