Oferta: stanowisko ds.usuwania pojazdów ii

Data publikacji: 2014-12-22
Nr ref.: DP/17/2014
Jednostka: Zarząd Dróg Miejskich
Stanowisko: stanowisko ds.usuwania pojazdów ii

Data rozstrzygnięcia oferty

2015-02-17

Zakres podstawowych czynności

- wydawanie decyzji administracyjnych z art.130a ustawy Prawo o ruchu drogowym

- przygotowywanie pozwów nakazowych do zaplaty dla właścicieli pojazdów z art.50a ustawy Prawo o ruchu drogowym

- reprezentowanie Miasta Poznań przed sądami cywilnymi

Wymagania obowiązkowe

1. wykształcenie wyższe - preferowane: administracja, prawo, zarządzanie

2. znajomość przepisów KPA, KPC, KW

3. doświadczenie z zakresu reprezentacji przed sądami cywilnymi

4. doświadczenie w zakresie realizacji zadań z art. 50a i art.130a ustawy Prawo o ruchu drogowym

5. prawo jazdy kat.B

Wymagania dodatkowe

- ukończone kursy lub szkolenia z zakresu usuwania pojazdów z art.50a lub art.130a ustawy Prawo o ruchu drogowym

- poświadczenie bezpieczeństwa

Wymagane dokumenty

CV, list motywacyjny, oświadczenie kandydata o niekaralności      

Informacja o wyniku naboru

Wynik 18EL.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: wynik (Aktualizacja)
Opublikował(a): Elżbieta Radoła
Data i godzina publikacji: 2015-02-17 10:26