Oferta: stanowisko ds.usuwania pojazdów ii
Data publikacji: 2014-12-22
Nr ref.: DP/17/2014
Jednostka: Zarząd Dróg Miejskich
Stanowisko: stanowisko ds.usuwania pojazdów ii
Data rozstrzygnięcia oferty
2015-02-17
Zakres podstawowych czynności
- wydawanie decyzji administracyjnych z art.130a ustawy Prawo o ruchu drogowym
- przygotowywanie pozwów nakazowych do zaplaty dla właścicieli pojazdów z art.50a ustawy Prawo o ruchu drogowym
- reprezentowanie Miasta Poznań przed sądami cywilnymi
Wymagania obowiązkowe
1. wykształcenie wyższe - preferowane: administracja, prawo, zarządzanie
2. znajomość przepisów KPA, KPC, KW
3. doświadczenie z zakresu reprezentacji przed sądami cywilnymi
4. doświadczenie w zakresie realizacji zadań z art. 50a i art.130a ustawy Prawo o ruchu drogowym
5. prawo jazdy kat.B
Wymagania dodatkowe
- ukończone kursy lub szkolenia z zakresu usuwania pojazdów z art.50a lub art.130a ustawy Prawo o ruchu drogowym
- poświadczenie bezpieczeństwa
Wymagane dokumenty
CV, list motywacyjny, oświadczenie kandydata o niekaralności
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: wynik (Aktualizacja)
Opublikował(a): Elżbieta Radoła
Data i godzina publikacji: 2015-02-17 10:26