Oferta: zastępca dyrektora ds. technicznych
Data publikacji: 2015-04-27
Nr ref.: DP 11/2015
Jednostka: Zarząd Dróg Miejskich
Stanowisko: zastępca dyrektora ds. technicznych
Data rozstrzygnięcia oferty
2015-06-08
Zakres podstawowych czynności
1) Kierowanie, koordynowanie i sprawowanie bieżącego nadzoru nad realizacją zadań w zakresie budowy, rozbudowy, przebudowy dróg i infrastruktury.
2) Sporządzanie planów rzeczowo - finansowych, rocznych i wieloletnich robót inwestycyjnych.
3) Prowadzenie spraw dotyczących opracowań dokumentacyjno - technicznych projektów oraz uzgodnień tych projektów dla inwestycji.
4) Przygotowywanie rozwiązań komunikacyjnych.
5) Prowadzenie zadań inwestycyjnych bezpośrednio realizowanych przez ZDM.
6) Nadzór techniczny wraz z przygotowaniem materiałów do odbioru technicznego.
7) Prowadzenie rozliczeń kosztów robót inwestycyjnych.
8) Nadzór nad zadaniami powierzonymi do realizacji spółce Poznańskie Inwestycje Miejskie.
9) Regulacja stanów prawnych nieruchomości i ruchomości.
10) Czuwanie nad wydatkowaniem środków publicznych na realizację zadań w sposób celowy, oszczędny i terminowy z zachowaniem zasady uzyskania najlepszych efektów.
11) Ocena ryzyka realizowanych procesów.
12) Opracowywanie stosownych sprawozdań.
Wymagania obowiązkowe
1) Wykształcenie wyższe techniczne: budownictwo lądowe.
2) Znajomość przepisów m.in.: Prawo budowlane, Ustawa o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, Ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, Ustawa o drogach publicznych, Prawo zamówień publicznych, Kodeks Postępowania Administracyjnego, Ustawa o pracownikach samorządowych.
3) Przynajmniej ośmioletni staż pracy w inwestycjach / budownictwie (w tym 3 lata na stanowisku kierowniczym).
4) Umiejętności w zakresie organizacji pracy i kierowania zespołem.
5) Umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji i asertywność.
6) Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MsOffice oraz środowiska internetowego.
7) Wiedza na temat dotychczasowych działań Zarządu Dróg Miejskich w Poznaniu.
8) Prawo jazdy kat. B.
Wymagania dodatkowe
1) Wykształcenie specjalność: Budownictwo drogowe.
2) Uprawnienia budowlane.
3) Znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego.
4) Znajomość języka angielskiego.
Wymagane dokumenty
CV, list motywacyjny, oświadczenie kandydata o niekaralności.
Kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną.
Inne informacje:
Warunki pracy: praca wymaga ciągłego i bezpośredniego kontaktowania się z pracownikami i instytucjami; praca w stanie obciążenia psychicznego (np. wynikające z konieczności podejmowania decyzji i odpowiedzialności za pracę zespołu oraz za realizację zadań),wymaga dyspozycyjności (udział w sesjach Rady Miasta, wyjazdy służbowe), miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: wynik (Aktualizacja)
Opublikował(a): Elżbieta Radoła
Data i godzina publikacji: 2015-06-08 12:03