Oferta: zastępca dyrektora ds. technicznych

Data publikacji: 2015-04-27
Nr ref.: DP 11/2015
Jednostka: Zarząd Dróg Miejskich
Stanowisko: zastępca dyrektora ds. technicznych

Data rozstrzygnięcia oferty

2015-06-08

Zakres podstawowych czynności

1)         Kierowanie, koordynowanie i sprawowanie bieżącego nadzoru nad realizacją zadań w zakresie budowy, rozbudowy, przebudowy dróg i infrastruktury.

2)         Sporządzanie planów rzeczowo - finansowych, rocznych i wieloletnich robót inwestycyjnych.

3)         Prowadzenie spraw dotyczących opracowań dokumentacyjno - technicznych projektów oraz uzgodnień tych projektów dla inwestycji.

4)         Przygotowywanie rozwiązań komunikacyjnych.

5)         Prowadzenie zadań inwestycyjnych bezpośrednio realizowanych przez ZDM.

6)         Nadzór techniczny wraz z przygotowaniem materiałów do odbioru technicznego.

7)         Prowadzenie rozliczeń kosztów robót inwestycyjnych.

8)         Nadzór nad zadaniami powierzonymi do realizacji spółce Poznańskie Inwestycje Miejskie.

9)         Regulacja stanów prawnych nieruchomości i ruchomości.

10)     Czuwanie nad wydatkowaniem środków publicznych na realizację zadań w sposób celowy, oszczędny i terminowy z zachowaniem zasady uzyskania najlepszych efektów.

11)     Ocena ryzyka realizowanych procesów.

12)     Opracowywanie stosownych sprawozdań.

Wymagania obowiązkowe

1)      Wykształcenie wyższe techniczne: budownictwo lądowe.

2)      Znajomość przepisów m.in.: Prawo budowlane, Ustawa o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, Ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, Ustawa o drogach publicznych, Prawo zamówień publicznych, Kodeks Postępowania Administracyjnego, Ustawa o pracownikach samorządowych.

3)      Przynajmniej ośmioletni staż pracy w inwestycjach / budownictwie (w tym 3 lata na stanowisku kierowniczym).

4)      Umiejętności  w zakresie organizacji  pracy i kierowania zespołem.

5)      Umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji i asertywność.

6)      Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MsOffice oraz środowiska internetowego.

7)      Wiedza na temat dotychczasowych działań Zarządu Dróg Miejskich w Poznaniu.

8)      Prawo jazdy kat. B.

Wymagania dodatkowe

1)      Wykształcenie specjalność: Budownictwo drogowe.

2)      Uprawnienia budowlane.

3)      Znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego.

4)      Znajomość języka angielskiego.

Wymagane dokumenty

CV, list motywacyjny, oświadczenie kandydata o niekaralności.

Kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną.

Inne informacje:

Warunki pracy: praca  wymaga  ciągłego i bezpośredniego kontaktowania  się z pracownikami i instytucjami;  praca w stanie obciążenia psychicznego (np. wynikające z konieczności podejmowania decyzji i odpowiedzialności za pracę zespołu oraz za realizację zadań),wymaga dyspozycyjności (udział w sesjach Rady Miasta, wyjazdy służbowe), miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym nabór  jest niższy niż 6%

Informacja o wyniku naboru

DyrT.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: wynik (Aktualizacja)
Opublikował(a): Elżbieta Radoła
Data i godzina publikacji: 2015-06-08 12:03