Oferta: stanowisko ds.skarg i wniosków
Data publikacji: 2008-06-10
Nr ref.: ZDM/DP/7/2008
Jednostka: Zarząd Dróg Miejskich
Stanowisko: stanowisko ds.skarg i wniosków
Data rozstrzygnięcia oferty
2008-08-18
Zakres podstawowych czynności
- gromadzenie informacji, opracowywanie projektów odpowiedzi w sprawach skargowych i interpelacji radnych
- wykonywanie czynności koordynacyjnych w zakresie współpracy ZDM z instytucjami, miejskimi jednostkami organizacyjnymi, radami osiedli
- prowadzenie spraw wnoszonych przez rady i inne jednostki organizacyjne dotyczące osiedli w sprawach z zakresu działania ZDM
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie średnie lub wyższe z zakresu administracji, nauk społecznych
- wysoki poziom obsługi klienta i motywacji do pracy
- bardzo dobra obsługa komputera MS Office
- komunikatywność
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie na podobnym stanowisku
- mile widziana znajomość funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego
- samodzielność
Wymagane dokumenty
Życiorys, list motywacyjny, oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: wynik naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Hanna Jackowska
Data i godzina publikacji: 2008-08-18 09:04