Oferta: zastępca dyrektora ds. inżynierii ruchu
Data publikacji: 2017-07-26
Nr ref.: ZDM/DP/17/2017
Jednostka: Zarząd Dróg Miejskich
Stanowisko: zastępca dyrektora ds. inżynierii ruchu
Data rozstrzygnięcia oferty
2017-11-16
Zakres podstawowych czynności
- Kierowanie, nadzorowanie i sprawowanie bieżącego nadzoru nad realizacją czynności w zakresie sterowania ruchem, systemu ITS oraz strefy parkowania.
- Wytyczanie kierunków rozwoju inżynierii ruchu.
- Nadzór nad gromadzeniem danych i sporządzaniem informacji w zakresie ITS.
- Opracowywanie projektów planów rzeczowo-finansowych ITS w zakresie utrzymania i ochrony.
- Udział w opracowywaniu Wieloletniej Prognozy Finansowej.
- Nadzór nad przeprowadzaniem bieżących i okresowych przeglądów w zakresie stanu technicznego systemu ITS na potrzeby zarządu drogi.
- Nadzorowanie gospodarki parkingowej miasta.
- Uczestniczenie w konsultacjach społecznych dla przygotowanych koncepcji, udział w komisjach, spotkaniach tematycznych, programach medialnych itp.
- Wydawanie decyzji administracyjnych zgodnie z posiadanym upoważnieniem.
- Czuwanie nad wydatkowaniem środków publicznych na realizację zadań w sposób celowy, oszczędny z zachowaniem zasady uzyskania najlepszych efektów.
- Bieżący nadzór nad identyfikacją i oceną ryzyka realizowanych procesów.
Wymagania obowiązkowe
- Wykształcenie wyższe techniczne: budownictwo drogowe, inżynieria ruchu
- Znajomość przepisów m.in. Prawo o ruchu drogowym, Prawo budowlane, Prawo zamówień publicznych, Kodeks Postępowania Administracyjnego
- Przynajmniej 8 letni staż pracy w zakresie zadań dot. inżynierii ruchu (w tym 3 lata na stanowisku kierowniczym)
- Umiejętności w zakresie organizacji pracy i kierowania zespołem
- Umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji i asertywność
- Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MsOffice oraz środowiska internetowego
- Wiedza na temat dotychczasowych działań Zarządu Dróg Miejskich w Poznaniu
- Prawo jazdy kat.B
Wymagania dodatkowe
- Uprawnienia Audytora Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego
- Znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego
- Znajomość języka obcego
Wymagane dokumenty
CV, list motywacyjny, oświadczenie kandydata o niekaralności.
Inne informacje:
Warunki pracy:
Praca wymaga ciągłego i bezpośredniego kontaktowania się z pracownikami i instytucjami; Praca w stanie obciążenia psychicznego (np. wynikającego z konieczności podejmowania decyzji i odpowiedzialności za pracę zespołu oraz za realizacje zadań), wymaga dysozycyjności (udział w sesjach Rady Miasta, wyjazdy służbowe).
Miejsce pracy jest dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózku inwalidzkim.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: wynik rekrutacji nr DP 17/2017 (Aktualizacja)
Opublikował(a): Elżbieta Radoła
Data i godzina publikacji: 2017-11-16 11:16