Oferta: zastępca dyrektora ds. inżynierii ruchu

Data publikacji: 2017-07-26
Nr ref.: ZDM/DP/17/2017
Jednostka: Zarząd Dróg Miejskich
Stanowisko: zastępca dyrektora ds. inżynierii ruchu

Data rozstrzygnięcia oferty

2017-11-16

Zakres podstawowych czynności

  1. Kierowanie, nadzorowanie i sprawowanie bieżącego nadzoru nad realizacją czynności w zakresie sterowania ruchem, systemu ITS oraz strefy parkowania.
  2. Wytyczanie kierunków rozwoju inżynierii ruchu.
  3. Nadzór nad gromadzeniem danych i sporządzaniem informacji w zakresie ITS.
  4. Opracowywanie projektów planów rzeczowo-finansowych ITS w zakresie utrzymania i ochrony.
  5. Udział w opracowywaniu Wieloletniej Prognozy Finansowej.
  6. Nadzór nad przeprowadzaniem bieżących i okresowych przeglądów w zakresie stanu technicznego systemu ITS na potrzeby zarządu drogi.
  7. Nadzorowanie gospodarki parkingowej miasta.
  8. Uczestniczenie w konsultacjach społecznych dla przygotowanych koncepcji, udział w komisjach, spotkaniach tematycznych, programach medialnych itp.
  9. Wydawanie decyzji administracyjnych zgodnie z posiadanym upoważnieniem.
  10. Czuwanie nad wydatkowaniem środków publicznych na realizację zadań w sposób celowy, oszczędny z zachowaniem zasady uzyskania najlepszych efektów.
  11. Bieżący nadzór nad identyfikacją i oceną ryzyka realizowanych procesów.

Wymagania obowiązkowe

  1. Wykształcenie wyższe techniczne: budownictwo drogowe, inżynieria ruchu
  2. Znajomość przepisów m.in. Prawo o ruchu drogowym, Prawo budowlane, Prawo zamówień publicznych, Kodeks Postępowania Administracyjnego
  3. Przynajmniej 8 letni staż pracy w zakresie zadań dot. inżynierii ruchu (w tym 3 lata na stanowisku kierowniczym)
  4. Umiejętności w zakresie organizacji pracy i kierowania zespołem
  5. Umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji i asertywność
  6. Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MsOffice oraz środowiska internetowego
  7. Wiedza na temat dotychczasowych działań Zarządu Dróg Miejskich w Poznaniu
  8. Prawo jazdy kat.B

Wymagania dodatkowe

  1. Uprawnienia Audytora Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego
  2. Znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego
  3. Znajomość języka obcego

Wymagane dokumenty

CV, list motywacyjny, oświadczenie kandydata o niekaralności.

Inne informacje:

Warunki pracy:

Praca wymaga ciągłego i bezpośredniego kontaktowania się z pracownikami i instytucjami;  Praca w stanie obciążenia psychicznego (np. wynikającego z konieczności podejmowania decyzji i odpowiedzialności za pracę zespołu oraz za realizacje zadań),  wymaga dysozycyjności (udział w sesjach Rady Miasta, wyjazdy służbowe).

Miejsce pracy jest dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych,  w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Informacja o wyniku naboru

Wynik2017 17.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: wynik rekrutacji nr DP 17/2017 (Aktualizacja)
Opublikował(a): Elżbieta Radoła
Data i godzina publikacji: 2017-11-16 11:16