Zamówienie: ZTM.NZ.3410-14/12
Sygnatura zamówienia: ZTM.NZ.3410-14/12
Rodzaj zamówienia: usługi
Data wprowadzenia: 24 lipca 2012
Kwota postępowania: pon. wart. z art. 11 ust. 8 PZP
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony
Urząd Miasta Poznania
Zarząd Transportu Miejskiego
ul. Matejki 59, 60-770 Poznań
kontakt: kontakt dla Klientów: formularz na www.ztm.poznan.pl/kontakt , telefon: 61 646 33 44, fax 61 8346 147; kontakt wewnętrzny wyłącznie dla UMP i MJO: kancelaria@ztm.poznan.pl, tel. 61 8346 153 (sekretariat)
Przedmiot zamówienia
- Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzątanie oraz utrzymanie porządku i czystości w pomieszczeniach budynków dworców autobusowych zlokalizowanych na terenie miasta Poznania.
- Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania pomieszczeń budynków (dworców) w stałej czystości z uwzględnieniem wskazań i ewentualnych uwag Zamawiającego, w tym: zamiatanie i mycie podłóg oraz mycie wyposażenia m.in.: blatów kuchennych, umywalek, zlewozmywaków, baterii, sedesów, pisuarów, koszy na śmieci, pojemników na mydło, pojemników na papier toaletowy i ręczniki papierowe, luster, stojaków do szczotek, itp., opróżnianie ze śmieci koszy i pojemników, uzupełnianie ręczników papierowych oraz papieru toaletowego do pojemników w toaletach i pomieszczeniach socjalnych, uzupełnianie pojemników mydłem w płynie, zastosowanie środków zapachowych do pomieszczeń sanitarnych oraz środków zapachowo - dezynfekujących (kostki) do toalet i pisuarów,
- Wykonawca zapewni własne środki czyszcząco- myjące, sprzęt mechaniczny i ręczny (zestaw do czyszczenia podłóg) , ścierki, mydło w płynie, ręczniki papierowe, papier toaletowy, środki zapachowe do pomieszczeń sanitarnych, środki zapachowo - dezynfekujących (kostki) do toalet i pisuarów itp.
- Zamawiający wyznaczy na każdym z obiektów (dworców) pomieszczenie do składowania sprzętu i środków przeznaczonych do wykonania usługi.
- Sprzątanie winno odbywać się :
Dworzec autobusowy - os. Jana III Sobieskiego od poniedziałku do niedzieli, dwa razy dziennie w godzinach od 5.00 do 7.00 oraz 18.00 do 20.00;Powierzchnia wewnętrzna pomieszczeń to:- parter budynku 196,81 m2- piętro budynku 72,94 m2- w tym pomieszczenia WC - 43,25 m2 Łączna powierzchnia wynosi 269,75 m26.2.
Dworzec autobusowy - Rondo Rataje od poniedziałku do niedzieli, dwa razy dziennie w godzinach od 5.00 do 7.00 oraz 17.00 do 19.00;Powierzchnia wewnętrzna pomieszczeń to:- parter budynku 202,73 m2- piętro budynku 57.19 m2- w tym pomieszczenia WC 76,36 m2Łączna powierzchnia wynosi 259,92 m26.3.
Dworzec autobusowy - Rondo Śródka od poniedziałku do niedzieli, raz dziennie w godzinach 8.00 do 10.00;Powierzchnia wewnętrzna pomieszczeń to:- parter budynku 57,05 m2- w tym pomieszczenia WC 3,75 m2- 6.4.
Dworzec autobusowy - Górczyn od poniedziałku do niedzieli, raz dziennie w godzinach 8.00 do 10.00Powierzchnia wewnętrzna pomieszczeń to:- parter budynku 71,49 m2- w tym pomieszczenia WC 12,21 m2- 6.5.
Dworzec autobusowy - Starołęcka / Książęca w dni poniedziałek, środa, piątek raz dziennie w godzinach od 9.00 do 11.00;Powierzchnia wewnętrzna pomieszczeń to:- parter budynku 14,78 m2- w tym pomieszczenie WC - 2,69 m2- 6.6.
Dworzec autobusowy - Garbary w dni poniedziałek, środa, piątek raz dziennie w godzinach od 9.00 do 11.00;Powierzchnia wewnętrzna pomieszczeń to:- parter budynku 20,94 m2- w tym pomieszczenie WC - 2,69 m2
6. Wykonawca na wszystkich obiektach zobowiązany jest dodatkowo do:
w pierwszy piątek miesiąca: mycia grzejników c.o.- odkurzania kratek wentylacyjnych,
raz w tygodniu : mycia parapetów, balustrad poręcz
7. W przypadku zgłoszenia nagłej interwencji przez Zamawiającego, w celu wykonania dodatkowej usługi co przedmiot zamówienia, wykonawca w ciągu 1 godziny od momentu zgłoszenia usunie nieczystości (np. krew, wymiociny). Nagła interwencja musi być wkalkulowana w łączna cenę wynagrodzenia Wykonawcy.
Termin składania ofert/wniosków
3 sierpnia 2012 do godz. 10:00
Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP
24 lipca 2012
Ogłoszenie
Inne informacje
Treść zapytań z wyjaśnieniami do SIWZ
SIWZ z załącznikami
- SIWZ 24/07/2012 (PDF, 127.15kB)
- Załącznik nr 1 - Wzór Karty Informacyjnej (PDF, 18.21kB)
- Załącznik nr 2 - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; (PDF, 28.88kB)
- Załącznik nr 2a - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w postępowaniu; (PDF, 32.84kB)
- Załącznik nr 4 - formularz ofertowy (PDF, 46.75kB)
- Załącznik nr 5 -postanowienia ogólne umowy (PDF, 62.02kB)
Modyfikacje treści SIWZ
Metryczka
Opis zmian: zminan pliku (Aktualizacja)
Opublikował(a): Piotr Nowak
Data i godzina publikacji: 2012-07-24 09:58