Zamówienie: ZTM.NZ.3410-14/12

Sygnatura zamówienia: ZTM.NZ.3410-14/12
Rodzaj zamówienia: usługi
Data wprowadzenia: 24 lipca 2012
Kwota postępowania: pon. wart. z art. 11 ust. 8 PZP
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony

Urząd Miasta Poznania

Zarząd Transportu Miejskiego
ul. Matejki 59, 60-770 Poznań
kontakt: kontakt dla Klientów: formularz na www.ztm.poznan.pl/kontakt , telefon: 61 646 33 44, fax 61 8346 147; kontakt wewnętrzny wyłącznie dla UMP i MJO: kancelaria@ztm.poznan.pl, tel. 61 8346 153 (sekretariat)

Przedmiot zamówienia

  1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzątanie oraz utrzymanie porządku i czystości w pomieszczeniach budynków dworców autobusowych zlokalizowanych na terenie miasta Poznania.
  2. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania pomieszczeń budynków (dworców) w stałej czystości z uwzględnieniem wskazań i ewentualnych uwag Zamawiającego, w tym: zamiatanie i mycie podłóg oraz mycie  wyposażenia m.in.: blatów kuchennych, umywalek, zlewozmywaków, baterii, sedesów, pisuarów, koszy na śmieci, pojemników na mydło, pojemników na papier toaletowy i ręczniki papierowe, luster, stojaków do szczotek, itp.,    opróżnianie ze śmieci koszy i pojemników, uzupełnianie ręczników papierowych oraz papieru toaletowego do pojemników w toaletach i pomieszczeniach  socjalnych, uzupełnianie pojemników mydłem w płynie, zastosowanie środków zapachowych do pomieszczeń sanitarnych  oraz środków zapachowo - dezynfekujących (kostki)  do toalet i pisuarów,
  3. Wykonawca zapewni własne środki czyszcząco-  myjące, sprzęt mechaniczny i ręczny (zestaw do czyszczenia podłóg) , ścierki, mydło w płynie,  ręczniki papierowe, papier toaletowy, środki zapachowe do pomieszczeń sanitarnych, środki zapachowo - dezynfekujących (kostki)  do toalet i pisuarów itp.
  4. Zamawiający wyznaczy na każdym z obiektów (dworców) pomieszczenie do składowania sprzętu i środków przeznaczonych do wykonania usługi.
  5. Sprzątanie winno odbywać się :

Dworzec autobusowy - os. Jana III Sobieskiego od poniedziałku do niedzieli, dwa razy    dziennie w godzinach od 5.00 do 7.00 oraz 18.00 do 20.00;Powierzchnia wewnętrzna pomieszczeń to:-     parter budynku 196,81 m2-     piętro budynku  72,94 m2-     w tym pomieszczenia WC - 43,25 m2                       Łączna powierzchnia wynosi 269,75 m26.2.      

Dworzec autobusowy - Rondo Rataje od poniedziałku do niedzieli, dwa razy dziennie w godzinach od 5.00 do 7.00 oraz 17.00 do 19.00;Powierzchnia wewnętrzna pomieszczeń to:-    parter budynku 202,73 m2-    piętro budynku  57.19 m2-    w tym pomieszczenia WC 76,36 m2Łączna powierzchnia wynosi 259,92 m26.3.        

Dworzec autobusowy - Rondo Śródka od poniedziałku do niedzieli, raz dziennie w    godzinach 8.00 do 10.00;Powierzchnia wewnętrzna pomieszczeń to:-    parter budynku 57,05 m2-     w tym pomieszczenia WC 3,75 m2-    6.4.        

Dworzec autobusowy - Górczyn  od poniedziałku do niedzieli, raz dziennie w godzinach 8.00 do 10.00Powierzchnia wewnętrzna pomieszczeń to:-    parter budynku 71,49 m2-    w tym pomieszczenia WC 12,21 m2-     6.5.       

Dworzec autobusowy  - Starołęcka / Książęca w dni poniedziałek, środa, piątek raz dziennie w godzinach od 9.00 do 11.00;Powierzchnia wewnętrzna pomieszczeń to:-     parter budynku 14,78 m2-     w tym pomieszczenie WC - 2,69 m2-    6.6.      

 Dworzec autobusowy  - Garbary  w dni poniedziałek, środa, piątek raz  dziennie w godzinach od 9.00 do 11.00;Powierzchnia wewnętrzna pomieszczeń to:-    parter budynku 20,94 m2-    w tym pomieszczenie WC - 2,69 m2

6. Wykonawca na wszystkich obiektach zobowiązany jest dodatkowo do:

w pierwszy piątek miesiąca: mycia grzejników c.o.-    odkurzania kratek wentylacyjnych,

raz w tygodniu : mycia parapetów, balustrad poręcz

7. W przypadku zgłoszenia nagłej interwencji przez Zamawiającego, w celu wykonania dodatkowej usługi co przedmiot zamówienia, wykonawca w ciągu 1 godziny od momentu zgłoszenia usunie nieczystości (np. krew, wymiociny). Nagła interwencja musi być wkalkulowana w łączna cenę wynagrodzenia Wykonawcy.

Termin składania ofert/wniosków

3 sierpnia 2012 do godz. 10:00

Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP

24 lipca 2012

Ogłoszenie

Inne informacje

Treść zapytań z wyjaśnieniami do SIWZ

SIWZ z załącznikami

Modyfikacje treści SIWZ

Metryczka

Opis zmian: zminan pliku (Aktualizacja)
Opublikował(a): Piotr Nowak
Data i godzina publikacji: 2012-07-24 09:58