Oferta: ds. utrzymania terenów

Data publikacji: 2023-12-19
Nr ref.: ZZM.OA/1100-19/2023
Jednostka: Zarząd Zieleni Miejskiej
Stanowisko: ds. utrzymania terenów
Informacje dodatkowe: Pełen etat - umowa na zastępstwo

Data rozstrzygnięcia oferty

2024-01-02

Zakres podstawowych czynności

Prowadzenie całości spraw związanych z nadzorem nad realizacją przez wykonawcę, bieżących robót pielęgnacyjnych i utrzymaniowych zieleni, małej architektury oraz porządkowych na terenach będących w administracji ZZM, a w szczególności:

1)      bezpośrednia współpraca z firmami zewnętrznymi;

2)      przygotowanie harmonogramów, zakresów prac i kosztorysów inwestorskich dla podległych terenów oraz bieżące nadzorowanie zgodności realizacji z planami rzeczowymi i finansowymi;

3)      nadzorowanie realizacji, rozliczanie, kontrola rzetelności oraz zgodności merytorycznej i formalnej oraz odbiór prac w ramach zawartych umów utrzymaniowych;

4)      przeprowadzanie regularnych lustracji terenów i przeglądów elementów zagospodarowania terenu oraz jego wyposażenia na podległych obiektach;

5)      planowanie robót utrzymaniowych, bieżące sprawdzanie terminowości, jakości prac i stosowanych materiałów oraz zakresu rzeczowego dla nadzorowanych prac na podległych terenach;

6)      przeprowadzanie regularnych przeglądów i kontroli drzew, a także prowadzenie gospodarki drzewostanem na podległych terenach poprzez:

a)      sporządzanie wniosków o wycinkę drzew i krzewów,

b)      wykonywanie projektów nasadzeń kompensujących, wynikających z decyzji na wycinkę drzew i krzewów,

c)      prowadzenie bieżącej kontroli realizacji decyzji na wycinkę drzew i krzewów,

7)      aktualizowanie baz danych w zakresie drzew, zieleni niskiej oraz małej architektury, w tym w programie QGIS;

8)      rozliczanie nadzorowanych zadań pod względem finansowym, merytorycznym i formalno-prawnym ze szczególnym uwzględnieniem kompletności dokumentów oraz potwierdzanie pod względem merytorycznym dokumentów księgowych (faktur/rachunków) związanych z realizacją powierzonych zadań;

9)      prowadzenie sprawozdawczości w zakresie działania stanowiska;

10)  współpraca z innymi działami, jednostkami zewnętrznymi w zakresie prowadzonych zadań, projektów oraz działań na podległych terenach, w tym z jednostkami pomocniczymi miasta - osiedlami,  zgodnie z obowiązującym Zarządzeniem Prezydenta Miasta Poznania;

11)  nadzór nad realizacją zadań z branży zieleni, podczas prowadzonych przez ZZM działań inwestycyjnych i remontowych, w tym: sprawowanie kontroli zgodności nasadzeń z dokumentacją projektową oraz obowiązującymi normami i zasadami wiedzy technicznej oraz nadzór nad wykonawcą w okresie pielęgnacji zieleni;

12)  przygotowywanie materiałów i stosowanie właściwych przepisów przy udzielaniu zamówień, zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych, zlecanie innych prac związanych z realizacją zadań na zajmowanym stanowisku, zgodnie z wewnętrznym regulaminem ZZM - w przypadku braku konieczności stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Sporządzanie wewnętrznych wniosków, projektów umów i opisów przedmiotu zamówienia;

13)  przygotowanie dokumentów, pism, postanowień i decyzji w sprawach związanych merytorycznie z nadzorowanymi terenami;

14)  opiniowanie wniosków w ramach Poznańskiego Budżetu Obywatelskiego;

15)  udzielanie porad, opinii i zaleceń w zakresie utrzymania zieleni w mieście;

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe o specjalności ogrodnictwo, architektura krajobrazu lub kształtowanie terenów zielni,
  • minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w nadzorze nad realizacją prac związanych z zakładaniem, pielęgnacją i utrzymaniem terenów zieleni,
  • umiejętność rozróżniania gatunków drzew i krzewów,
  • znajomość zasad zakładania, pielęgnacji i utrzymania zieleni,
  • znajomość przepisów z zakresu ochrony przyrody,
  • umiejętność sporządzania i redagowania oficjalnych pism,
  • umiejętności negocjacyjne,
  • asertywność,
  • umiejętność przygotowywania opisów przedmiotu zamówienia w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych,
  • znajomość obsługi komputera i posługiwania się pakietem MS Office (przede wszystkim Excel i Word) oraz posługiwania się programami do projektowania ZW-CAD, Auto-CAD,
  • wiedza i umiejętności właściwego traktowania informacji służbowej,
  • wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność rozwiązywania problemów związanych z nadzorem i egzekwowaniem wymagań stawianych wykonawcom.
  • gotowość do podjęcia pracy w wymiarze pełnego etatu.
  • prawo jazdy kategorii B.

Wymagania dodatkowe

  • ukończony kurs Inspektora nadzoru terenów zieleni lub Inspektora nadzoru dendrologicznego,
  • inspektor nadzoru w branży zieleni - min. 2 lata w instytucjach samorządowych na podobnym stanowisku,
  • umiejętność oceny stanu zdrowotnego drzew,
  • umiejętność przygotowywania opisów przedmiotu zamówienia w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych,
  • wiedza z zakresu konserwacji zieleni na terenach objętych ochroną konserwatorską,
  • znajomość przepisów ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami,
  • umiejętność samodzielnego planowania i organizacji pracy,
  • uczciwość, sumienność, rzetelność, dokładność,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • obsługa programu QGIS.

Wymagane dokumenty

  • podanie o pracę
  • zgoda na przetwarzanie danych osobowych;
  • oświadczenie kandydata o niekaralności;
  • oświadczenie o nieposzlakowanej opinii;
  • oświadczenie, że nie jest prowadzone przeciwko kandydatowi postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;
  • oświadczenie o pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.

Inne informacje:

1. Informacje o warunkach pracy na stanowisku pracy:

  • stanowisko pracy mieści się w budynku dwukondygnacyjnym bez windy,
  • oświetlenie stanowiska pracy naturalne i sztuczne,
  • charakter wykonywanych czynności wymaga przemieszczania się wewnątrz budynku, na zewnątrz pomiędzy instytucjami, jak i po terenach objętych działalnością ZZM,
  • uciążliwość związana z obsługą monitorów ekranowych.

2. Informacja:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZZM, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym, niższy niż 6%;

 3. Termin i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty należy przesłać/dostarczyć w terminie do dnia 29.12.2023 roku na adres mailowy: rekrutacja@zzmpoznan.pl  lub na adres siedziby Zarządu Zieleni Miejskiej ul. Strzegomska 3, 60-194 Poznań w  zaklejonej  kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem z dopiskiem: "Nabór na stanowisko urzędnicze ds. utrzymania terenów".

Informacja o wyniku naboru

Wynik-negatywny.pdf format PDF

Przetwarzanie danych osobowych

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 26 kwietnia 2016 (Dz. Urz. UE L 2016, Nr 119, dalej RODO), informujemy że:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarządu Zieleni Miejskiej z siedzibą przy ul. Strzegomska 3, 60-194 Poznań /dalej: ZZM/; 

2) dane kontaktowe do inspektora ochrony danych: iod3_mjo@um.poznan.pl, tel. 61 878 49 05;

3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzanie w celu przeprowadzenia otwartego i konkurencyjnego naboru kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w związku z wypełnianiem obowiązku prawnego zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 o pracowniach samorządowych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 530).

4) Dane osób niezakwalifikowanych do rekrutacji będą usunięte po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane.

5) Dane osób zakwalifikowanych do rekrutacji po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane będą przetwarzane dla celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.

6) Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu, oraz prawo do przenoszenia danych w przypadkach określonych w przepisach RODO;

7) Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

8) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym oraz warunkiem realizacji celu wskazanego w pkt. 3;

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Klaudia Ziobrowska
Data wytworzenia informacji: 2024-01-02 00:00
Opis zmian: Wynik (Aktualizacja)
Opublikował(a): Klaudia Ziobrowska
Data i godzina publikacji: 2024-01-02 08:54