Oferta: ds. zamówień publicznych

Data publikacji: 2023-10-19
Nr ref.: ZZM.OA/1100-16/2023
Jednostka: Zarząd Zieleni Miejskiej
Stanowisko: ds. zamówień publicznych
Informacje dodatkowe: Pełen etat

Data rozstrzygnięcia oferty

2023-11-06

Zakres podstawowych czynności

  1. tworzenie i aktualizacja planu zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych;
  2. przygotowanie dokumentów zamówienia;
  3. przeprowadzenie postępowania o udzielnie zamówienia;
  4. obsługa platform do procedowania zamówień zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych oraz aktami wewnętrznymi;
  5. opiniowanie i rejestrowanie wniosków inicjujących postępowań bez stosowania prawa zamówień publicznych zgodnie z uregulowaniami wewnętrznymi;
  6. pełnienie funkcji Sekretarza Komisji przetargowych;
  7. sporządzanie protokołów z czynności komisji przetargowych;
  8. prowadzenie rejestrów umów do udzielonych zamówień, zleceń;
  9. kontrola dokumentów finansowo-księgowych pod względem zamówień publicznych;
  10. sprawozdawczość z udzielonych zamówień.

Wymagania obowiązkowe

1)      Wykształcenie min. Średnie;

2)      Minimum roczne doświadczenie zawodowe w obszarze zamówień publicznych po stronie Zamawiającego, w przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych;

3)      Znajomość Prawa Zamówień Publicznych;

4)      Bardzo dobra obsługa komputera, w tym umiejętność pracy na arkuszach kalkulacyjnych;

5)      Wiedza i umiejętności właściwego traktowania informacji służbowych;

6)      Posiadanie obywatelstwa polskiego lub znajomości języka polskiego potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej;

7)      Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;

8)      Niekaralność za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.

Wymagania dodatkowe

1)      Obsługa platform zamówieniowych;

2)      Znajomość procesu przygotowania inwestycji;

3)      Doświadczenie w obsłudze platformy ezamowienia.gov.pl;

4)      Studia podyplomowe w zakresie zamówień publicznych.

Wymagane dokumenty

  1. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
  2. List motywacyjny,
  3. Skan/kopia dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie wyższe i ukończenia studiów podyplomowych z zakresu zamówień publicznych
  4. Oświadczenie o znajomości Prawa Zamówień Publicznych w stopniu zaawansowanym,
  5. Oświadczenie o posiadaniu umiejętności bardzo dobrej obsługi komputerze w tym umiejętność pracy na arkuszach kalkulacyjnych,
  6. Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych,
  7. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub znajomości języka polskiego potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,
  8. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  9. Oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
  10. Dodatkowo prośba o udzielenie informacji czy kandydat posiada doświadczenie w procedurach unijnych.

Inne informacje:

  1. Informację o warunkach pracy na stanowisku pracy:
    1. stanowisko pracy mieści się w budynku dwukondygnacyjnym;
    2. oświetlenie stanowiska pracy naturalne i sztuczne;
    3. charakter wykonywanych czynności wymaga przemieszczania się wewnątrz budynku; na zewnątrz pomiędzy instytucjami jak i po terenie objętym działalnością ZZM;
    4. uciążliwość związana z obsługą monitorów ekranowych.
  2. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZZM, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
    w miesiącu poprzedzającym niższy niż 6%;
  3. Termin i miejsce składania dokumentów: Wymagane dokumenty należy przesłać wyłącznie drogą email w terminie do dnia 19.10.2023 r. na  adres mailowy: rekrutacja@zzmpoznan.pl  z dopiskiem  "Nabór na stanowisko urzędnicze ds. zamówień publicznych".

Informacja o wyniku naboru

wynik negatywny.pdf format PDF

Przetwarzanie danych osobowych

KLAUZULA INFORMACYJNA

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych
z dnia 26 kwietnia 2016
(Dz. Urz. UE L 2016, Nr 119, dalej RODO), informujemy że:

1)      administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarządu Zieleni Miejskiej z siedzibą przy ul. Strzegomska 3, 60-194 Poznań /dalej: ZZM/

2)      dane kontaktowe do inspektora ochrony danych: iod3_mjo@um.poznan.pl, tel. 61 878 49 05.

3)      Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzanie w celu przeprowadzenia otwartego i konkurencyjnego naboru kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w związku z wypełnianiem obowiązku prawnego zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 o pracowniach samorządowych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 530).

4)      Dane osób niezakwalifikowanych do rekrutacji będą usunięte po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane.

5)      Dane osób zakwalifikowanych do rekrutacji po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane będą przetwarzane dla celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.

6)      Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu, oraz prawo do przenoszenia danych w przypadkach określonych w przepisach RODO.

7)      Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

8)      Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym oraz warunkiem realizacji celu wskazanego w pkt. 3.

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Klaudia Ziobrowska
Data wytworzenia informacji: 2023-11-02 00:00
Opis zmian: Wynik (Aktualizacja)
Opublikował(a): Klaudia Ziobrowska
Data i godzina publikacji: 2023-11-06 14:49