Zarządzenie nr 162/2013/P

w sprawie przekazania na stan majątkowy Zarządu Dróg Miejskich w Poznaniu, z siedzibą przy ul. Wilczak 16, środków trwałych w postaci: nawierzchni, chodnika i oświetlenia w ulicy Nasturcjowej, nawierzchni, chodnika i pasa zieleni w ulicy Kudowskiej, nawierzchni w ulicy Chochołowskiej, pieszo-jezdni i sieci kanalizacji deszczowej w ulicy Heleny Kurcewiczówny, nawierzchni, chodnika i oświetlenia w ulicy Juwenalisa.

Data podpisania zarządzenia przez Prezydenta

2013-03-04

Data wejścia w życie zarządzenia

2013-03-04

Kategoria zarządzenia

  • Gospodarka komunalna

Jednostka przygotowująca

  • Wydział Gospodarki Komunalnej I Mieszkaniowej

Jednostka odpowiedzialna za realizację

Status dokumentu

obowiązujący

Czy istnieje tekst jednolity

NIE

Załączniki

Metryczka

Informacja pobrana do BIP automatycznie z elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją Urzędu Miasta Poznania.

Ostatnie pobranie danych: 2025-02-25 08:09:54.0