Zarządzenie nr 162/2013/P
w sprawie przekazania na stan majątkowy Zarządu Dróg Miejskich w Poznaniu, z siedzibą przy ul. Wilczak 16, środków trwałych w postaci: nawierzchni, chodnika i oświetlenia w ulicy Nasturcjowej, nawierzchni, chodnika i pasa zieleni w ulicy Kudowskiej, nawierzchni w ulicy Chochołowskiej, pieszo-jezdni i sieci kanalizacji deszczowej w ulicy Heleny Kurcewiczówny, nawierzchni, chodnika i oświetlenia w ulicy Juwenalisa.
Data podpisania zarządzenia przez Prezydenta
2013-03-04
Data wejścia w życie zarządzenia
2013-03-04
Kategoria zarządzenia
- Gospodarka komunalna
Jednostka przygotowująca
- Wydział Gospodarki Komunalnej I Mieszkaniowej
Jednostka odpowiedzialna za realizację
- Wydział Gospodarki Komunalnej I Mieszkaniowej
- Zarząd Dróg Miejskich
Status dokumentu
obowiązujący
Czy istnieje tekst jednolity
NIE
Załączniki
Metryczka
Informacja pobrana do BIP automatycznie z elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją Urzędu Miasta Poznania.
Ostatnie pobranie danych: 2025-02-25 08:09:54.0