Oferta: pracownik administracyjny ds. kadr i płac

Data publikacji: 2006-06-13
Nr ref.: 1/2006
Jednostka: Zespół Szkół Zawodowych Nr 2 im. Janusza Korczaka (Branżowa Szkoła I stopnia nr 2, Branżowa Szkoła Specjalna I stopnia nr 1, Szkoła Specjalna Przysposabiająca do Pracy Nr 4, Szkoła Podstawowa nr 92 z Oddziałami Przysposabiającymi do Pracy im. Ignacego Jana Paderewskiego)
Stanowisko: pracownik administracyjny ds. kadr i płac
Informacje dodatkowe: pełen etat

Data rozstrzygnięcia oferty

2006-07-20

Zakres podstawowych czynności

  • prowadzenie dokumentacji kadrowej placówki - m. in. sporządzanie umów o pracę, dekretów uposażeń, świadectw pracy, wystawianie zaświadczeń, prowadzenie ewidencji urlopowej;
  • obliczanie i przygotowywanie wypłat wynagrodzeń, realizacja obrotu gotówkowego i bezgotówkowego, prowadzenie kasy;
  • sporządzanie sprawozdań do GUS, urzedów skarbowych, ZUS i jednostek organizacyjnych Urzędu Miasta Poznania

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie średnie ekonomiczne lub wyższe
  • biegła znajomość obsługi komputera, Internetu oraz programów płacowo-kadrowych
  • znajomość aktualnych przepisów kodeksu pracy

Wymagania dodatkowe

  • znajomość podstaw prawa oświatowego, w tym Karty Nauczyciela
  • dyspozycyjność
  • bezkonfliktowa osobowość
  • umiejętność pracy w zespole
  • odporność na stres
  • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku w placówce oświatowej

Wymagane dokumenty

  • życiorys - currriculum vitae
  • list motywacyjny
  • kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje i umiejetności
  • kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach
  • kserokopia zaświadczenia lub oświadczenie kandydata o niekaralności
  • kserokopie świadectw pracy kandydata z poprzednich miejsc zatrudnienia
  • kwestionariusz osobowy ze zdjęciem

Informacja o wyniku naboru

informacja o wynikach naboru.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wynikach naboru
Opublikował(a): Barbara Galler
Data i godzina publikacji: 2006-07-20 12:41