Zamówienie: 1/2007/pn
Sygnatura zamówienia: 1/2007/pn
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Data wprowadzenia: 23 kwietnia 2007
Kwota postępowania: poniżej 60 tys. euro
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony
Jednostka Urzędu Miasta Poznania
Biblioteka Raczyńskich
plac Wolności 19, 61-739 Poznań
kontakt: 61 88 58 962
email: sekretariat@bracz.edu.pl
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji wykrywania i sygnalizacji pożaru, zabezpieczenia przed zadymianiem klatki schodowej oraz oświetlenia ewakuacyjnego w budynku należacym do Biblioteki Raczyńskich, przy ul. Św.Marcin 65 w Poznaniu.
Termin wykonania zamówienia
2007-08-31
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w:
Budynek Biblioteki Raczyńskich, Poznań, Plac Wolności 19
w pokoju nr 6 w cenie 30,00 zł lub za pobraniem pocztowym.
Oferty należy składać do dnia:
21 maja 2007 do godz. 09:00 w pokoju nr 6 w
Budynek Biblioteki Raczyńskich, 61-739 Poznań, Plac Wolności 19
Kontakt:
Anna Chwalisz,Tomasz Markowski
Warunki udziału w postępowaniu, ich znaczenie oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy:
a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym,
tj. udokumentują należyte wykonanie minimum 2 robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. realizowanych w obiektach zabytkowych, zakończonych w terminie od 23 kwietnia 2002 do 22 kwietnia 2007 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, o wartości brutto minimum 180.000,- złotych,
c) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
tj.
- Kierownikiem budowy winna być osoba posiadająca uprawnienia budowlane do nadzorowania i kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej łącznie z aktualnym wpisem na listę członkostwa właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadająca uprawnienia do prac przy zabytkach nieruchomych,
Druga osoba winna posiadać u uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej łącznie z aktualnym wpisem na listę członkostwa właściwej izby samorządu zawodowego.
d) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
e) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oraz poprawność złożonych dokumentów.
Z treści załączonych przez Wykonawcę dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena - 95%
Okres gwarancji - 5%
Oświadczenia i dokumenty, które ma dostarczyć Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty:
1. Wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego druku - załącznik nr 7 do SIWZ),
2. Wypełniony kosztorys ofertowy (wg dołączonego przedmiaru robót),
3. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujacych wspólnie,
Uwaga! W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych,
4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów o których mowa powyżej
- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzajšce odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
5. Oswiadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy (na formularzu ofertowym);
6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4- 8 ustawy (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert);
7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Prawa zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert - dotyczy podmiotów zbiorowych w rozumieniu Ustawy z dnia 28 października 2002r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary Dz.U. Nr 197, poz.1661 z 2002r. z dnia 27 listopada 2002 ,
8. Wykaz wykonanych robót budowlanych, które zostały zakończone w okresie od 23 kwietnia 2002 do 22 kwietnia 2007 r., odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - tj. prowadzonych w budynkach zabytkowych o wartości jednostkowej minimum 180.000,- zł brutto , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie oraz na zadeklarowane kwoty (Załącznik nr 8 do SIWZ)
Wykaz winien zawierać co najmniej dwie roboty odpowiadające w/w warunkom.
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, w/w. warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot,
9. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia wraz z zakresem wykonywanych czynności (Załącznik nr 9 do SIWZ)
Przedłożony wykaz winien zawierać co najmniej:
- 1 osobę - kierownika budowy, którym winna być osoba posiadająca uprawnienia budowlane do nadzorowania i kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej łącznie z aktualnym wpisem na listę członkostwa właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadająca uprawnienia do prac przy zabytkach nieruchomych,
- Druga osoba winna posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno-inżynieryjne łącznie z aktualnym wpisem na listę członkostwa właściwej izby samorządu zawodowego.
10. Oświadczenie, że wywóz gruzu i odpadów zostanie wykonany przez firmę posiadającą odpowiednie zezwolenie na transport odpadów.
11. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - na kwotę nie niższą niż 500.000,- złotych.
Oferty częściowe
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Oferty wariantowe
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Termin związania ofertą
20 czerwca 2007
SIWZ z załącznikami
- SIWZ (PDF, 92.76kB)
- załącznik nr 1 do SIWZ STWIORB (PDF, 111.05kB)
- załącznik nr 2 do SIWZ projekt wykonawczy (RAR, 4899.56kB)
- załącznik nr 3 do SIWZ pozwolenie konserwatorskie (PDF, 1162.89kB)
- załącznik nr 4 do SIWZ pozwolenie budowlane (PDF, 1697.22kB)
- załącznik nr 5 do SIWZ przedmiar robót (RAR, 105.26kB)
- załącznik nr 6 do SIWZ inf dot bezpieczenstwa (PDF, 3595.7kB)
- załącznik nr 7 do SIWZ formularz ofertowy (PDF, 33.17kB)
- załącznik nr 8 do SIWZ wykaz robót (PDF, 26.04kB)
- załącznik nr 9 do SIWZ wykaz osób (PDF, 32.04kB)
- załącznik nr 10 do SIWZ wzór umowy (PDF, 35.22kB)
Metryczka
Opis zmian: załącznik nr 9 do SIWZ wykaz osób
Opublikował(a): Barbara Ksit
Data i godzina publikacji: 2007-04-19 10:19