Zamówienie: 2/2009/pn

Sygnatura zamówienia: 2/2009/pn
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Data wprowadzenia: 23 kwietnia 2009
Kwota postępowania: pon. wart. z art. 11 ust. 8 PZP
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony

Urząd Miasta Poznania

Biblioteka Raczyńskich
plac Wolności 19, 61-739 Poznań
kontakt: 61 88 58 962
email: sekretariat@bracz.edu.pl

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia  jest wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku Biblioteki Raczyńskich w Poznaniu przy ul. Wronieckiej 15, w którym mają siedzibę placówki Biblioteki - Filie nr 11 (dziecięca)  nr 39 i 61.
Instalacja c.o. zasilana jest z kotłowni gazowej zlokalizowanej w piwnicy budynku obok - ul. Wroniecka 14 , którego właścicielem jest również Biblioteka Raczyńskich.
Budynek przy ul. Wronieckiej 15 jest indywidualnie wpisany do rejestru zabytków pod nr A130 decyzją z dnia 11.04.1958r.
Szczegółowy zakres zamówienia  określają załączniki do siwz  :
Nr 1 - Przedmiar robót,
Nr 2 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
Nr 3 - Projekt budowlany,
Nr 4 - Decyzja Prezydenta m.Poznania nr 1199/2008 - zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca  pozwolenia na wykonanie robót budowlanych,
Nr 5 - Pozwolenie Nr 123/08 Miejskiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru.

Termin wykonania zamówienia

60 dni od daty podpisania umowy z Wykonawcą

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w:

Biblioteka Raczyńskich, 61-739 Poznań

plac Wolności 19

w pokoju nr 6 lub za pobraniem pocztowym.

Oferty należy składać do dnia:

14 maja 2009 do godz. 09:00 w pokoju nr 6 w

Biblioteka Raczyńskich, 61-739 Poznań

plac Wolności 19

Kontakt:

Anna Chwalisz

Warunki udziału w postępowaniu, ich znaczenie oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania

W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy:
a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
d) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
e) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oraz poprawność złożonych dokumentów.

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Cena - 100%

Oświadczenia i dokumenty, które ma dostarczyć Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty :
1.Wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego druku - załącznik nr 6 do SIWZ),
2.Aktualny odpis z  właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot.
4.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy (na formularzu ofertowym);
5.Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (minimum dwie roboty ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia - realizowanych w obiektach zabytkowych (wartość jednostkowej wykazanej roboty minimum 180.000,- zł brutto ), z podaniem ich wartości , przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie. (Załącznik nr 7 do siwz).
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, w/w. warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot.
6.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. (Załącznik nr 8 do siwz )
Przedłożony wykaz winien zawierać co najmniej:
-Jedną osobę - Kierownika budowy  tj. osobę posiadającą uprawnienia budowlane do nadzorowania i kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej łącznie z aktualnym wpisem na listę członkostwa właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadająca uprawnienia do prac przy zabytkach nieruchomych,
-Drugą osoba - posiadającą   uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej łącznie z aktualnym wpisem na listę członkostwa właściwej izby samorządu zawodowego.
7.Oświadczenie, że wywóz gruzu i odpadów zostanie wykonany przez firmę posiadającą  odpowiednie zezwolenie na transport odpadów.
8.Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności.
Załączony  dokument winien potwierdzać, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej na kwotę nie niższą niż 150.000,- złotych

Oferty częściowe

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Oferty wariantowe

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

Termin związania ofertą

13 czerwca 2009

Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP

23 kwietnia 2009

SIWZ z załącznikami

Metryczka

Opis zmian: Dodanie załącznika nr 9 do SIWZ (Wprowadzenie informacji)
Opublikował(a): Barbara Ksit
Data i godzina publikacji: 2009-04-23 09:04