Zamówienie: 4/2007/pn

Sygnatura zamówienia: 4/2007/pn
Rodzaj zamówienia: usługi
Data wprowadzenia: 22 października 2007
Kwota postępowania: pon. wart. z art. 11 ust. 8 PZP
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony

Urząd Miasta Poznania

Biblioteka Raczyńskich
plac Wolności 19, 61-739 Poznań
kontakt: 61 88 58 962
email: sekretariat@bracz.edu.pl

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest usługa prenumeraty dzienników i czasopism, szczegółowo określonych w liście tytułów do prenumeraty (załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia). Zamawiający za ważne uzna oferty, w których Wykonawca zaproponuje dostawę wszystkich tytułów wymienionych w załączniku nr 3. Oferty, w których załącznika nr 3 nie wypełniono we wszystkich pozycjach - zostaną odrzucone jako sprzeczne ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
Zamawiający składa zamówienie na prenumeratę wszystkich tytułów wymienionych w załączniku nr 3 w wersji podstawowej (bez dodatków w postaci np. płyt CD, DVD, książek itp. )
2.Wykonawca jest zobowiązany dostarczać zamówioną prasę do 42 placówek Zamawiającego, znajdujących się na terenie miasta Poznania. Wykaz placówek wraz z godzinami pracy i spisem tytułów dostarczanych do danej placówki stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3.Dopuszcza się różne możliwości dostarczania prasy do placówek Zamawiającego: do rąk pracownika - w godzinach pracy placówki; do najbliższego kiosku (sklepu); do specjalnej skrzynki (założonej i konserwowanej przez Wykonawcę). Wykonawca powinien określić w formularzu ofertowym swoje propozycje w tym zakresie, a ponadto sposób zabezpieczenia i dostarczania egzemplarzy, których z różnych przyczyn nie można było zostawić w umówionym miejscu.
4.Dostarczane tytuły winny być kompletne, a w razie braku poszczególnych numerów Wykonawca przeprowadzi postępowanie reklamacyjne u wydawcy i dostarczy brakujące egzemplarze.
5.Zamawiający zastrzega sobie w czasie trwania umowy prawo do możliwości korekty dostaw, tj.:
-możliwość zmiany przez Zamawiającego liczby zamawianych tytułów lub rezygnacji z niektórych tytułów
-korekty liczby prenumerowanych egzemplarzy

Termin wykonania zamówienia

2008-01-01 do 2010-12-31

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w:

Poznań, 61-739, Plac Wolności 19

w pokoju nr 6 lub za pobraniem pocztowym.

Oferty należy składać do dnia:

7 listopada 2007 do godz. 09:00 w pokoju nr 6 w

Poznań, 61-739, Plac Wolności 19

Kontakt:

Anna Chwalisz

Warunki udziału w postępowaniu, ich znaczenie oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania

W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy:

a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Cena - 90%

Warunki dostawy - 5%

Warunki rozliczeń - 5%

Wadium

Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium: 0 zł

Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy "Prawo zamówień publicznych".

Oświadczenia i dokumenty, które ma dostarczyć Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty :

1.Wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego druku - załącznik nr 1 do SIWZ),
2.Wypełniony formularz - wykaz zawierający listę tytułów i egzemplarzy prenumerowanej prasy - z podaniem dla każdej pozycji wykazu proponowanej jednostkowej ceny rocznej prenumeraty (brutto - dla 1 egz. ), ceny rocznej prenumeraty dla wymaganej liczby egzemplarzy , proponowanej wartości udzielonego rabatu (z podaniem %-u i wartości określonej w złotych ), stawki procentowej podatku VAT i łącznej ceny do zapłaty (wg załączonego druku - załącznik nr 3 do SIWZ),
3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów o których mowa powyżej
-składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
4.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy (na formularzu ofertowym);

Oferty częściowe

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Oferty wariantowe

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

Termin związania ofertą

7 grudnia 2007

Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP

22 października 2007

Treść zapytań z wyjaśnieniami do SIWZ

SIWZ z załącznikami

Modyfikacje treści SIWZ

Metryczka

Opis zmian: Dodanie załącznika nr 4 do SIWZ
Opublikował(a): Barbara Ksit
Data i godzina publikacji: 2007-10-22 09:04