Zamówienie: 4/2008/pn

Sygnatura zamówienia: 4/2008/pn
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Data wprowadzenia: 22 lipca 2008
Kwota postępowania: pon. wart. z art. 11 ust. 8 PZP
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony

Urząd Miasta Poznania

Biblioteka Raczyńskich
plac Wolności 19, 61-739 Poznań
kontakt: 61 88 58 962
email: sekretariat@bracz.edu.pl

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku Biblioteki Raczyńskich w Poznaniu przy ul. Wronieckiej 14, w którym ma siedzibę oddział Biblioteki - Muzeum J.I.Kraszewskiego.

Instalacja c.o. zasilana jest z kotłowni gazowej zlokalizowanej w piwnicy budynku.

Budynek przy ul. Wronieckiej 14 jest indywidualnie wpisany do rejestru zabytków pod nr A129 decyzją z dnia 29.03.1960r.

Szczegółowy zakres zamówienia  określają załączniki do siwz  :

- Nr 1 - Przedmiar robót,

- Nr 2 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,

- Nr 3 - Projekt budowlany,

- Nr 4 - Decyzja Prezydenta m.Poznania nr 1199/2008 - zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca  pozwolenia na wykonanie robót budowlanych,

- Nr 5 - Pozwolenie Nr 123/08 Miejskiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru.

Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie sporządzenie dokumentacji powykonawczej wykonanych prac i przekazanie po jednym egzemplarzu Zamawiającemu i Miejskiemu Konserwatorowi Zabytków.

Wszystkie prace muszą być uzgodnione z Miejskim Konserwatorem Zabytków, który zastrzega sobie prawo komisyjnego odbioru wykonanych prac oraz przeglądu prac w trakcie ich trwania.

Z uwagi na fakt, że budynek przy ul. Wronieckiej 14 jest wpisany do rejestru zabytków  prace muszą być prowadzone i wykonywane  przez osoby posiadające kwalifikacje zgodne z § 7 ust. 1 i 2 oraz § 8 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie  prowadzenia prac konserwatorskich. restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U.  Nr 150 z dnia 30 czerwca 2004r. poz. 1579 )

Termin wykonania zamówienia

60 dni

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w:

Poznań 61-739, Pl. Wolności 19

w pokoju nr 6 lub za pobraniem pocztowym.

Oferty należy składać do dnia:

13 sierpnia 2008 do godz. 09:00 w pokoju nr 6 w

Poznań 61-739, Pl. Wolności 19

Kontakt:

Anna Chwalisz

Warunki udziału w postępowaniu, ich znaczenie oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania

W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy:

a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym,

tj. udokumentują  należyte wykonanie minimum 1 roboty odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. realizowanych w obiektach zabytkowych, zakończonych w terminie od 22 lipca 2003 do  21 lipca 2008r, a jeżeli  okres  prowadzenia działalności  jest krótszy, w tym okresie,. o wartości brutto minimum 100.000,- złotych,

c) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

tj. Kierownikiem budowy winna być osoba posiadająca uprawnienia budowlane do nadzorowania i kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej łącznie z aktualnym wpisem na listę członkostwa właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadająca uprawnienia do prac przy zabytkach nieruchomych,

Druga osoba winna posiadać  u uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej łącznie z aktualnym wpisem na listę członkostwa właściwej izby samorządu zawodowego.

d) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

e) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oraz poprawność złożonych dokumentów.

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

cena - 95%

okres gwarancji - 5% 

Wadium

Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium: 0 zł

Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy "Prawo zamówień publicznych".

Oświadczenia i dokumenty, które ma dostarczyć Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty :

1. Wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego druku - załącznik nr 6 do SIWZ),

2. Wypełniony kosztorys ofertowy (wg załączonego przedmiarów robót - załącznik  nr 1 do SIWZ),

3. Aktualny odpis z  właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).

W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot.

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów o których mowa powyżej

- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,

4. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy (na formularzu ofertowym);

5. Wykaz wykonanych robót budowlanych, które zostały zakończone w okresie od 22 lipca  2003 do 21 lipca 2008 r o wartości jednostkowej minimum 100.000,- zł brutto , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie oraz na zadeklarowane kwoty (Załącznik nr 7 do siwz )

Wykaz winien zawierać  co najmniej jedną robotę odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i odpowiadającą w/w warunkom.

W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, w/w. warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot,

6. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (kierowały jego wykonaniem ) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia wraz z zakresem wykonywanych czynności  (Załącznik nr 8 do siwz )

Przedłożony wykaz winien zawierać co najmniej:

- Jedną osobę - Kierownika budowy tj. osobę posiadającę uprawnienia budowlane do nadzorowania i kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej łącznie z aktualnym wpisem na listę członkostwa właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadająca uprawnienia do prac przy zabytkach nieruchomych,

- Drugą osoba - posiadającą   uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej łącznie z aktualnym wpisem na listę członkostwa właściwej izby samorządu zawodowego.

7. Oświadczenie, że wywóz gruzu i odpadów zostanie wykonany przez firmę posiadającą  odpowiednie zezwolenie na transport odpadów.

8. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Oferty częściowe

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Oferty wariantowe

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

Termin związania ofertą

12 września 2008

Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP

22 lipca 2008

SIWZ z załącznikami

Metryczka

Opis zmian: Ogłoszenie o przetargu (Wprowadzenie informacji)
Opublikował(a): Barbara Ksit
Data i godzina publikacji: 2008-07-22 08:48