Zamówienie: 5/2006/pn
Sygnatura zamówienia: 5/2006/pn
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Data wprowadzenia: 7 listopada 2006
Kwota postępowania: poniżej 60 tys. euro
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony
Urząd Miasta Poznania
Biblioteka Raczyńskich
plac Wolności 19, 61-739 Poznań
kontakt: 61 88 58 962
email: sekretariat@bracz.edu.pl
Przedmiot zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia
Kod główny 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
1. Przedmiotem zamówienia są roboty remontowo- adaptacyjne w pomieszczeniach budynku ODK "Dąbrówka" w Poznaniu, Os. Bolesława Chrobrego 8a należącym do Poznańskiej Spółdzielni Mieszkaniowej. Adaptowane pomieszczenia przeznaczone będą na bibliotekę dla dzieci i młodzieży w ramach funkcjonującej w budynku Filii nr 14 Biblioteki Raczyńskich. Pomieszczenia są zlokalizowane jedną kondygnację poniżej obecnie funkcjonującej filii bibliotecznej - łączna powierzchnia remontowanych pomieszczeń - 120,7 m2.
W części obiektu objętej zakresem prac remontowo-adaptacyjnych planowany jest nowy układ podziału pomieszczeń.
Planowane są prace rozbiórkowe, montażowo-budowlane i wykończeniowe, remont instalacji elektrycznych i sanitarnych.
2. Szczegółowy zakres zamówienia określają załączniki do siwz :
- Nr 1 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
- Nr 2 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - instalacje sanitarne,
- Nr3 -- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - instalacje elektryczne wewnętrzne ,
- Nr 4 - Przedmiar robót - roboty budowlane,
- Nr 5 - Przedmiar robót - instalacje sanitarne,
- Nr 6 - Przedmiar robót - instalacje elektryczne
- Nr 7 - Dokumentacja techniczna-projekt adaptacji pomieszczeń na cele biblioteczne,
- Nr 8 - Dokumentacja techniczna - projekt instalacji elektrycznych,
- Nr 9 - Dokumentacja techniczna - instalacje sanitarne
Termin wykonania zamówienia
2007-01-31
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w:
Budynek Bilblioteki Raczyńskich w Poznaniu, 61-739,Plac Wolności 19
w pokoju nr 6 w cenie 50 zł lub za pobraniem pocztowym.
Oferty należy składać do dnia:
24 listopada 2006 do godz. 11:00 w pokoju nr 6 w
Budynek Biblioteki Raczyńskich w Poznaniu, 61-739, Plac Wolności 19
Kontakt:
Anna Chwalisz, Tomasz Markowski
Warunki udziału w postępowaniu, ich znaczenie oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis dokonywania oceny spełniania tych warunków :
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy :
a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym,
tj. udokumentują należyte wykonanie minimum 2 robot ogólnobudowlanych, zakończonych w terminie od 23 listopada 2001 do 23 listopada 2006r. o wartości brutto minimum 80.000,- złotych,
c) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
e) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oraz poprawność złożonych dokumentów.
Z treści załączonych przez Wykonawcę dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
cena oferty - 95%
okres gwarancji - 5%
Oświadczenia i dokumenty, które ma dostarczyć Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty :
1. Wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego druku - załącznik nr 10 do siwz ),
2. Wypełniony kosztorys ofertowy (wg dołączonych przedmiarów robót ),
3. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie,
Uwaga W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych,
4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów o których mowa powyżej
- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że : nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
5. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy (na formularzu ofertowym );
6. Wykaz wykonanych robót budowlanych, które zostały zakończone w okresie od 23 listopada 2001 do 23 listopada 2006r o wartości jednostkowej minimum 80.000,- zł brutto , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie oraz na zadeklarowane kwoty (Załącznik nr 11 do siwz )
Wykaz winien zawierać co najmniej dwie roboty odpowiadające w/w warunkom.
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, w/w. warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot,
9. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (kierowały jego wykonaniem ) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia wraz z zakresem wykonywanych czynności (Załącznik nr 12 do siwz )
Przedłożony wykaz winien zawierać co najmniej:
- 1 osobę - kierownika budowy , którym może być osoba posiadająca uprawnienia budowlane do nadzorowania i kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej łącznie z aktualnym wpisem na listę członkostwa właściwej izby samorządu zawodowego
10. Oświadczenie, że wywóz gruzu i odpadów zostanie wykonany przez firmę posiadającą odpowiednie zezwolenie na transport odpadów.
10. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Oferty częściowe
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Oferty wariantowe
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Termin związania ofertą
27 grudnia 2006
SIWZ z załącznikami
- SIWZ - F14 (PDF, 71.62kB)
- Załącznik nr 1 do SIWZ (PDF, 209.51kB)
- Załącznik nr 2 do SIWZ (PDF, 95.12kB)
- Załącznik nr 3 do SIWZ (PDF, 138.75kB)
- Załącznik nr 4 do SIWZ (PDF, 148.36kB)
- Załącznik nr 5 do SIWZ (PDF, 51.97kB)
- Załącznik nr 6 do SIWZ (PDF, 45.08kB)
- Załącznik nr 7 do SIWZ (RAR, 1383.88kB)
- Załącznik nr 8 do SIWZ (RAR, 1597.51kB)
- Załącznik nr 9 do SIWZ (RAR, 347.03kB)
- Załącznik nr 10 do SIWZ (PDF, 32.8kB)
- Załącznik nr 11 do SIWZ (PDF, 32.61kB)
- Załącznik nr 12 do SIWZ (PDF, 27.74kB)
- Załącznik nr 13 do SIWZ (PDF, 32.47kB)
Metryczka
Opis zmian: Dodanie załącznika
Opublikował(a): Barbara Ksit
Data i godzina publikacji: 2006-11-07 08:52