Zamówienie: 5/2008/pn
Sygnatura zamówienia: 5/2008/pn
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Data wprowadzenia: 12 września 2008
Kwota postępowania: pon. wart. z art. 11 ust. 8 PZP
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony
Urząd Miasta Poznania
Biblioteka Raczyńskich
plac Wolności 19, 61-739 Poznań
kontakt: 61 88 58 962
email: sekretariat@bracz.edu.pl
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji sygnalizacji pożaru (SAP), systemu oddymiania klatki schodowej i oświetlenia awaryjnego w budynkach Biblioteki Raczyńskich w Poznaniu przy ul. Wronieckiej 14 (siedziba oddziału Biblioteki - Muzeum J.I.Kraszewskiego )
i ul. Wronieckiej 15 (siedziba filii bibliotecznych nr 11,39 i 61)
Budynki przy ul. Wronieckiej są indywidualnie wpisane do rejestru zabytków - ul. Wroniecka 14 pod nr A129 decyzją z dnia 29.03.1960r.i ul. Wroniecka 15 pod nr A130 decyzją z dnia 29.03.1960r.
Szczegółowy zakres zamówienia określają załączniki do siwz :
-Nr 1 Dokumentacja techniczna dotycząca budynku ul. Wroniecka 14:
Część I- instalacja sygnalizacji pożaru (opis techniczny, zestawienie materiałów podstawowych,rysunki,certyfikaty zgodności),
Część II- Instalacja oświetlenia awaryjnego
Przedmiar robót
Specyfikacja techniczna dobrego wykonania i odbioru robót budowlanych
-Nr 2 Dokumentacja techniczna dotycząca budynku ul. Wroniecka 15:
Część I- instalacja sygnalizacji pożaru (opis techniczny, zestawienie materiałów podstawowych,rysunki,certyfikaty zgodności),
Część II- Instalacja oświetlenia awaryjnego
Przedmiar robót
Specyfikacja techniczna dobrego wykonania i odbioru robót budowlanych
-Nr 3 -Pozwolenie Nr 384/08 Miejskiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru.
Termin wykonania zamówienia
60 dni
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w:
Plac Wolności 19, 61-739 Poznań
w pokoju nr 6 lub za pobraniem pocztowym.
Oferty należy składać do dnia:
6 października 2008 do godz. 09:00 w pokoju nr 6 w
Plac Wolności 19, 61-739 Poznań
Kontakt:
Anna Chwalisz
Warunki udziału w postępowaniu, ich znaczenie oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy:
a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym,
tj. udokumentują należyte wykonanie minimum 2 robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. realizowanych w obiektach zabytkowych, zakończonych w terminie od 12 września 2003 do 11 września 2008r, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, o wartości brutto minimum 130.000 złotych,
c) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
tj Kierownikiem budowy winna być osoba posiadająca uprawnienia budowlane do nadzorowania i kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej łącznie z aktualnym wpisem na listę członkostwa właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadająca uprawnienia do prac przy zabytkach nieruchomych,
Druga osoba winna posiadać u uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej łącznie z aktualnym wpisem na listę członkostwa właściwej izby samorządu zawodowego.
d) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
e) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena - 95%
Okres gwarancji - 5%
Wadium
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium: 0 zł
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy "Prawo zamówień publicznych".
Oświadczenia i dokumenty, które ma dostarczyć Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty:
1. Wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego druku - załącznik nr 4 do SIWZ),
2. Wypełnione kosztorysy ofertowe (wg przedmiarów robót w załącznikach nr 1 i nr 2 do SIWZ),
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów o których mowa powyżej
- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
4. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy (na formularzu ofertowym);
5. Wykaz wykonanych robót budowlanych, które zostały zakończone w okresie od 12 września 2003 do 11 września 2008 r o wartości jednostkowej minimum 130.000 zł brutto , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie oraz na zadeklarowane kwoty (Załącznik nr 5 do siwz)
Wykaz winien zawierać co najmniej dwie roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i odpowiadające w/w warunkom.
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, w/w. warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot,
6. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (kierowały jego wykonaniem) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia wraz z zakresem wykonywanych czynności (Załącznik nr 6 do siwz)
Przedłożony wykaz winien zawierać co najmniej:
- Jedną osobę - Kierownika budowy tj. osobę posiadającę uprawnienia budowlane do nadzorowania i kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej łącznie z aktualnym wpisem na listę członkostwa właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadająca uprawnienia do prac przy zabytkach nieruchomych,
- Drugą osoba - posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej łącznie z aktualnym wpisem na listę członkostwa właściwej izby samorządu zawodowego.
7. Oświadczenie, że wywóz gruzu i odpadów zostanie wykonany przez firmę posiadającą odpowiednie zezwolenie na transport odpadów.
8. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Oferty częściowe
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Oferty wariantowe
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Termin związania ofertą
5 listopada 2008
Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP
12 września 2008
SIWZ z załącznikami
- SIWZ (DOC, 95.5kB)
- Załącznik nr 1 do SIWZ (RAR, 2066.1kB)
- Załącznik nr 2 do SIWZ (RAR, 2095.77kB)
- Załącznik nr 3 do SIWZ (PDF, 682.26kB)
- Załącznik nr 4 do SIWZ (DOC, 35.5kB)
- Załącznik nr 5 do SIWZ (DOC, 31.5kB)
- Załącznik nr 6 do SIWZ (DOC, 37.5kB)
- Załącznik nr 7 do SIWZ (DOC, 49kB)
Metryczka
Opis zmian: Dodanie załącznika nr 7 do SIWZ (Wprowadzenie informacji)
Opublikował(a): Barbara Ksit
Data i godzina publikacji: 2008-09-23 14:15