Zamówienie: 6/2008/pn

Sygnatura zamówienia: 6/2008/pn
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Data wprowadzenia: 29 grudnia 2008
Kwota postępowania: pon. wart. z art. 11 ust. 8 PZP
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony

Urząd Miasta Poznania

Biblioteka Raczyńskich
plac Wolności 19, 61-739 Poznań
kontakt: 61 88 58 962
email: sekretariat@bracz.edu.pl

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia  są roboty remontowe i modernizacyjne w pomieszczeniach Filii bibliotecznej  nr 12/46 Biblioteki Raczyńskich w Poznaniu - przy ul. Arciszewskiego 27,60-271, Poznań - I etap prac obejmujący parter  budynku.
Planowane są prace rozbiórkowe i rozkucia ścian wewnętrznych, demontaż istniejących posadzek,węzłów sanitarnych i istniejących instalacji oraz wykonanie nowych w zakresie objętym projektami branżowymi z zakresu prac elektrycznych i sanitarnych oraz  roboty wykończeniowe. Szczegółowy zakres zamówienia  określają :
- załącznik nr 1 do siwz obejmujący komplet dokumentacji projektowej.
Dokumentacja projektowa obejmuje planowane prace w całym obiekcie tj. na parterze i w piwnicach. Dla celów obecnego postępowania aktualna jest część dokumentacji projektowej dotycząca parteru budynku.
Roboty budowlane w piwnicach będą przedmiotem II etapu prac remontowych, zlecanego w wyniku przeprowadzenia odrębnego postępowania przetargowego w 2009 r.
- załącznik nr 2 do siwz - zawierający przedmiary robót budowlanych, elektrycznych i  instalacji sanitarnych,
- załącznik nr 3 - zawierający komplet specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, elektrycznych i instalacji sanitarnych.

Termin wykonania zamówienia

60 dni od daty podpisania umowy z Wykonawcą

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w:

Biblioteka Raczyńskich, 61-739 Poznań, Plac Wolności 19

w pokoju nr 6 lub za pobraniem pocztowym.

Oferty należy składać do dnia:

26 stycznia 2009 do godz. 09:00 w pokoju nr 6 w

Biblioteka Raczyńskich, 61-739 Poznań, Plac Wolności 19

Kontakt:

Anna Chwalisz

Warunki udziału w postępowaniu, ich znaczenie oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania

W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy:
a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
d) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
e) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oraz poprawność złożonych dokumentów

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

cena 100%

Oświadczenia i dokumenty, które ma dostarczyć Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty :
1. Wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego druku - załącznik nr 4 do SIWZ),
2. Wypełnione kosztorysy ofertowe (wg załączonych przedmiarów robót - załącznik  nr 2  do SIWZ),
3. Aktualny odpis z  właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot.
4. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy (na formularzu ofertowym);
5. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (minimum dwie  roboty ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (wartość jednostkowej wykazanej roboty minimum 120.000,- zł brutto ), z podaniem ich wartości , przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie. (Załącznik nr 5 do siwz).
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, w/w. warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot.
6. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. (Załącznik nr 6 do siwz )
Przedłożony wykaz musi stanowić potwierdzenie, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował kierownikiem budowy posiadającym niezbędne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: budowlanej, sanitarnej i elektrycznej oraz należącym do właściwej izby samorządu zawodowego (do oferty należy dołączyć dokument uprawnień wraz z zaświadczeniem o wpisie do właściwej izby)
7. Oświadczenie, że wywóz gruzu i odpadów zostanie wykonany przez firmę posiadającą  odpowiednie zezwolenie na transport odpadów.
8. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Oferty częściowe

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Oferty wariantowe

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

Termin związania ofertą

25 lutego 2009

Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP

29 grudnia 2008

Treść zapytań z wyjaśnieniami do SIWZ

SIWZ z załącznikami

Metryczka

Opis zmian: Dodanie załącznika 7 do SIWZ (Wprowadzenie informacji)
Opublikował(a): Barbara Ksit
Data i godzina publikacji: 2008-12-29 09:37