Zamówienie: 1/2008/pn

Sygnatura zamówienia: 1/2008/pn
Rodzaj zamówienia: dostawy
Data wprowadzenia: 8 kwietnia 2008
Kwota postępowania: pon. wart. z art. 11 ust. 8 PZP
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony

Jednostka Urzędu Miasta Poznania

Biblioteka Raczyńskich
plac Wolności 19, 61-739 Poznań
kontakt: 61 88 58 962
email: sekretariat@bracz.edu.pl

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Biblioteki Raczyńskich fabrycznie nowego samochodu dostawczego typu  furgon (blaszak )  o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 3,5 tony, z rocznika  2007 lub 2008, objętego gwarancją nie krótszą niż dwa lata bez limitu kilometrów, posiadającego następujące dane techniczne, wygląd i wyposażenie :

1) silnik wysokoprężny o mocy nie mniejszej niż 120 KM ,

2) poduszki powietrzne dla kierowcy,

3) system ABS

4) przednie światła przeciwmgielne,

5) wspomaganie układu kierowniczego,

6) elektryczne sterowanie szyb drzwi przednich,

7) kabina z 3 miejscami,

8) klimatyzacja automatyczna lub ręczna

9) tzw. komputer pokładowy , sterowany przy kole kierownicy,

10) fabrycznie montowany radioodtwarzacz z CD z  głośnikami,

11) lakier metalizowany lub akrylowy w kolorze niebieskim lub granatowym,

12) tapicerka w ciemnym kolorze,

13) elektroniczny immobilizer,

14) centralny zamek sterowany pilotem,

15) alarm,

16) blokada skrzyni biegów,

17) system mocowań ładunku w przestrzeni ładunkowej

18) ładowność powyżej 1300kg

19) długość przedziału ładunkowego minimum 2,9 m ,

20) przedział ładunkowy oddzielony ścianą

21) drzwi boczne rozsuwane z prawej strony

22) drzwi tylne dwuskrzydłowe otwierane na boki,

23) wymiary zewnętrzne: wysokośc od 2,5 do  2,7m , szerokość nie przekraczająca 2,4m ,

24) komplet opon zimowych

25) nawigacja GPS z mapą Poznania, Polski i  Europy i uchwytem mocującym.

Termin wykonania zamówienia

3 miesiące od daty podpisania umowy

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w:

61-736 Poznań, Plac Wolności 19

w pokoju nr 6 lub za pobraniem pocztowym.

Oferty należy składać do dnia:

29 kwietnia 2008 do godz. 09:00 w pokoju nr 6 w

61-739 Poznań, Plac Wolności 19

Kontakt:

Anna Chwalisz

Warunki udziału w postępowaniu, ich znaczenie oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia,
b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
e) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych (przyczyny i okoliczności wykluczenia zostały określone w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp )

Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność złożonych dokumentów.

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Cena - 100%

Wadium

Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium: 0 zł

Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy "Prawo zamówień publicznych".

Oświadczenia i dokumenty, które ma dostarczyć Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
a) Forma dokumentów:
Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez przedstawiciela uprawnionego do reprezentowania Wykonawcy.
Jeżeli podpisy na ofercie i załącznikach nie wynikają m. in. z odpisu lub wyciągu z właściwego rejestru lub ewidencji, wymagane jest załączenie dokumentu uprawniającego do składania podpisów w imieniu składającego ofertę lub poświadczonej przez składającego ofertę kopii tego dokumentu.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów opisanych poniżej w  pkt 2  składa dokumenty lub dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r., Nr 87, poz.605 )

b) Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty :

1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (wg załączonego druku - załącznik nr 1 do SIWZ),
2.Aktualny odpis z  właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
3.Podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (oświadczenie zawarto na formularzu ofertowym).

Oferty częściowe

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Oferty wariantowe

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

Termin związania ofertą

29 maja 2008

Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP

8 kwietnia 2008

Treść zapytań z wyjaśnieniami do SIWZ

SIWZ z załącznikami

Metryczka

Opis zmian: Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (Wprowadzenie informacji)
Opublikował(a): Barbara Ksit
Data i godzina publikacji: 2008-04-08 08:46