Zamówienie: 1/2009/pn
Sygnatura zamówienia: 1/2009/pn
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Data wprowadzenia: 1 kwietnia 2009
Kwota postępowania: pon. wart. z art. 11 ust. 8 PZP
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony
Urząd Miasta Poznania
Biblioteka Raczyńskich
plac Wolności 19, 61-739 Poznań
kontakt: 61 88 58 962
email: sekretariat@bracz.edu.pl
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe i modernizacyjne w pomieszczeniach Filii bibliotecznej nr 12/46 Biblioteki Raczyńskich w Poznaniu - przy ul. Arciszewskiego 27, 60-271, Poznań - II etap prac obejmujący piwnice budynku.
Planowane są prace rozbiórkowe i rozkucia ścian wewnętrznych, demontaż istniejących posadzek, węzłów sanitarnych i istniejących instalacji oraz wykonanie nowych w zakresie objętym projektami branżowymi z zakresu prac elektrycznych i sanitarnych oraz roboty wykończeniowe. Szczegółowy zakres zamówienia określają :
- załącznik nr 1 do siwz obejmujący komplet dokumentacji projektowej.
Dokumentacja projektowa obejmuje planowane prace w całym obiekcie tj. na parterze i w piwnicach. Dla celów obecnego postępowania aktualna jest część dokumentacji projektowej dotycząca piwnic budynku.
- załącznik nr 2 do siwz - zawierający przedmiary robót budowlanych, elektrycznych i instalacji sanitarnych obejmujących II etap remontu,
- załącznik nr 3 - zawierający komplet specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, elektrycznych i instalacji sanitarnych.
Termin wykonania zamówienia
70 dni od dnia zawarcia umowy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w:
Biblioteka Raczyńskich, 61-739 Poznań, pl. Wolności 19
w pokoju nr 6 lub za pobraniem pocztowym.
Oferty należy składać do dnia:
22 kwietnia 2009 do godz. 09:00 w pokoju nr 6 w
Biblioteka Raczyńskich, 61-739 Poznań, pl. Wolności 19
Kontakt:
Anna Chwalisz
Warunki udziału w postępowaniu, ich znaczenie oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy:
a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oraz poprawność złożonych dokumentów.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena - 100%
Wadium
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium: 0 zł
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy "Prawo zamówień publicznych".
Oświadczenia i dokumenty, które ma dostarczyć Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
a) Forma dokumentów:
Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
b) Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty :
1. Wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego druku - załącznik nr 4 do SIWZ),
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot.
4. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy (na formularzu ofertowym);
5. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (minimum dwie roboty ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (wartość jednostkowej wykazanej roboty minimum 180.000,- zł brutto ), z podaniem ich wartości , przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie. (Załącznik nr 5 do siwz).
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, w/w. warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot.
6. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. (Załącznik nr 6 do siwz )
Przedłożony wykaz musi stanowić potwierdzenie, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował kierownikiem budowy posiadającym niezbędne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: budowlanej, sanitarnej i elektrycznej oraz należącym do właściwej izby samorządu zawodowego (do oferty należy dołączyć dokument uprawnień wraz z zaświadczeniem o wpisie do właściwej izby)
Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi i posiadać jako niezbędne uprawnienia w specjalności budowlanej i należeć do właściwej izby samorządu zawodowego.
Wykonawca w wykazie może wskazać inne osoby (np.zastępców kierownika które posiadać będą pozostałe wymagane przez Zamawiającego uprawnienia tj. w specjalności sanitarnej i elektrycznej.
7. Oświadczenie, że wywóz gruzu i odpadów zostanie wykonany przez firmę posiadającą odpowiednie zezwolenie na transport odpadów.
8. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności.
Załączony dokument winien potwierdzać, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej na kwotę nie niższą niż 150.000,- złotych
Oferty częściowe
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Oferty wariantowe
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Termin związania ofertą
22 maja 2009
Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP
1 kwietnia 2009
SIWZ z załącznikami
- SIWZ (PDF, 75.63kB)
- Załącznik 1a do SIWZ (RAR, 1395.05kB)
- Załącznik 1b do SIWZ (RAR, 5554.3kB)
- Załącznik 1c do SIWZ (RAR, 505.8kB)
- Załącznik 2 do SIWZ (RAR, 236.58kB)
- Załącznik 3 do SIWZ (RAR, 744.87kB)
- Załącznik 4 do SIWZ (PDF, 34.05kB)
- Załącznik 5 do SIWZ (PDF, 27.35kB)
- Załącznik 6 do SIWZ (PDF, 31.06kB)
- Załącznik 7 do SIWZ (PDF, 31.17kB)
Metryczka
Opis zmian: Dodanie załącznika 7 do SIWZ (Wprowadzenie informacji)
Opublikował(a): Barbara Ksit
Data i godzina publikacji: 2009-04-01 09:29