Zamówienie: 4/2009/pn
Sygnatura zamówienia: 4/2009/pn
Rodzaj zamówienia: dostawy
Data wprowadzenia: 15 maja 2009
Kwota postępowania: pon. wart. z art. 11 ust. 8 PZP
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony
Urząd Miasta Poznania
Biblioteka Raczyńskich
plac Wolności 19, 61-739 Poznań
kontakt: 61 88 58 962
email: sekretariat@bracz.edu.pl
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego w postaci serwera, stacji roboczych, monitorów, drukarek i innych urządzeń peryferyjnych, komputera przenośnego oraz oprogramowania operacyjnego.
Szczegółowe zestawienie tj. opis przedmiotu zamówienia , ilość zamawianych sztuk w poszczególnych kategoriach oraz wymagania Zamawiającego w zakresie gwarancji zawiera załącznik nr 1 do SIWZ
Wszystkie nazwy użyte w załącznikach do SIWZ należy traktować jako typu - Wykonawca może w takich przypadkach zaoferować urządzenia równoważne (z wyjątkiem wymagań dotyczących systemów operacyjnych opisanych w pkt. II i III załącznika nr 1 do SIWZ).
Termin wykonania zamówienia
30 dni
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w:
Biblioteka Raczyńskich, 61-739 Poznań, plac Wolności 19
w pokoju nr 6 lub za pobraniem pocztowym.
Oferty należy składać do dnia:
1 czerwca 2009 do godz. 09:00 w pokoju nr 6 w
Biblioteka Raczyńskich, 61-739 Poznań, plac Wolności 19
Kontakt:
Anna Chwalisz
Warunki udziału w postępowaniu, ich znaczenie oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy:
a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena - 100%
Wadium
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium: 0 zł
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy "Prawo zamówień publicznych".
Oświadczenia i dokumenty, które ma dostarczyć Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty:
1.Wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego druku - załącznik nr 2 do SIWZ),
2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot.
3.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy (na formularzu ofertowym);
4.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. (Załącznik nr 3 do siwz)
Przedłożony wykaz musi zawierać informację, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował pracownikiem z odpowiednimi kompetencjami do instalowania danych części zamówienia:
I. Serwer wraz z oprogramowaniem operacyjnym: - jedna osoba o specjalności Windows Server 2003 lub 2008 lub równoważny. Zamawiający wymaga dołączenia do wykazu certyfikatu producenta oprogramowania.
Oferty częściowe
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Oferty wariantowe
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Termin związania ofertą
1 lipca 2009
Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP
15 maja 2009
Inne informacje
- Zawiadomienie o proteście dot. SIWZ (PDF, 24.03kB)
- Protest strona 1 (JPG, 252.18kB)
- Protest strona 2 (JPG, 165.17kB)
- Protest strona 3 (JPG, 244.67kB)
- Protest strona 4 (JPG, 128.92kB)
- Protest strona 5 (JPG, 440.18kB)
- Protest strona 6 (JPG, 134.4kB)
- Protest strona 7 (JPG, 271.33kB)
- Protest strona 8 (JPG, 278.94kB)
- Rozstrrzygnięcie protestu (PDF, 32.51kB)
Przedłużenie terminu składania ofert
Treść zapytań z wyjaśnieniami do SIWZ
SIWZ z załącznikami
- SIWZ (PDF, 66.91kB)
- Załącznik nr 1 do SIWZ opis zamówienia (PDF, 60.01kB)
- Załącznik nr 2 - formularz ofertowy dostawa sprzętu komputerowego (PDF, 34.24kB)
- Załącznik nr 3 - wykaz osób (PDF, 21.54kB)
- Załącznik nr 4 do SIWZ zestawienie ofertowe (XLS, 23.5kB)
- Załącznik nr 5 do SIWZ projekt umowy (DOC, 45.5kB)
Modyfikacje treści SIWZ
- Wysłanie informacji o modyfikacji SIWZ (PDF, 25.79kB)
- Wysłanie informacji o modyfikacji SIWZ (PDF, 34.76kB)
Metryczka
Opis zmian: Wysłanie informacji o rozstrzygnięciu protestu (Wprowadzenie informacji)
Opublikował(a): Barbara Ksit
Data i godzina publikacji: 2009-05-25 12:44