Zamówienie: ZP.III/3410-14/08

Sygnatura zamówienia: ZP.III/3410-14/08
Rodzaj zamówienia: usługi
Data wprowadzenia: 1 lutego 2008
Kwota postępowania: pon. wart. z art. 11 ust. 8 PZP
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony

Miasto Poznań

Biuro Zamówień Publicznych
Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań
kontakt: IV piętro, pokój 446, telefon 61 878-52-09, fax 61 878-50-85
email: BZP@um.poznan.pl

Przedmiot zamówienia

Opracowanie dokumentacji niezbędnej do złożenia Wniosku o dofinansowanie z Funduszu Spójności dla przedsięwzięcia "System gospodarki odpadami dla miasta Poznania".

W skład dokumentacji niezbędnej do złożenia Wniosku o dofinansowanie z Funduszu Spójności dla przedsięwzięcia "System gospodarki odpadami dla miasta Poznania" wchodzą:

a) Wniosek o wydanie decyzji środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia wraz z niezbędną dokumentacją,

b) Raporty oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi (ustawa Prawo Ochrony Środowiska - tekst jednolity: Dz. U. z 2006 r. Nr 129, poz. 902) oraz zakresem raportu oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko określonym przez właściwy organ,

c) Wniosek o wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz z niezbędną dokumentacją,

d) Wniosek aplikacyjny o dofinansowanie przedsięwzięcia z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko wraz z niezbędną kompletną dokumentacją,

e) Opracowanie dokumentacji przetargowych (w tym programu funkcjonalno-użytkowego), umożliwiających przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późniejszymi zmianami), ze szczególnym uwzględnieniem art. 29 ustawy,
na zaprojektowanie i wykonanie następujących instalacji:

- instalacja termicznego przekształcania odpadów,

- wytwórnia paliwa alternatywnego,

- sortownia odpadów zmieszanych,

- kompostownia.

UWAGA! POCZĄTEK WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający następujące warunki:

1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

2.1 dysponowanie osobami posiadającymi następujące wykształcenie, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie:

a) Specjalista ds. funduszy unijnych - wykształcenie wyższe, co najmniej 6 lat doświadczenia przy wdrażaniu projektów z zakresu ochrony środowiska finansowanych ze środków europejskich. Doświadczenie przy co najmniej 2 projektach związanych z przygotowaniem dokumentacji aplikacyjnej o środki UE, w tym co najmniej jednej dla instalacji zakładu termicznego przekształcania odpadów o wydajności 200.000 Mg/rok lub większej.

b) Specjalista ds. infrastruktury gospodarki odpadami - wykształcenie wyższe techniczne, co najmniej 6 lat doświadczenia zawodowego w sektorze gospodarki odpadami, w tym doświadczenie przy przygotowywaniu, wdrażaniu i eksploatacji zakładu termicznego przekształcania odpadów komunalnych o wydajności min. 200.000 Mg/rok.

UWAGA! CD WARUNKÓW W POLU WARUNKI UDZIAŁU

Termin wykonania zamówienia

od dnia podpisania umowy do 31.07.2008 r.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w:

siedzibie Zamawiającego

w pokoju nr 443 lub za pobraniem pocztowym.

Oferty należy składać do dnia:

18 lutego 2008 do godz. 09:30 w pokoju nr 446 w

siedzibie Zamawiającego

Kontakt:

Piotr Matejczuk

Warunki udziału w postępowaniu, ich znaczenie oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania

UWAGA! CD WARUNKÓW UDZIAŁU:

c) Specjalista ds. gospodarki odpadami - wykształcenie wyższe techniczne, co najmniej 6 letnie doświadczenie zawodowe w sektorze gospodarki odpadami, w tym doświadczenie przy opracowywaniu koncepcji systemów gospodarki odpadami z udziałem metod termicznych oraz doświadczenie zdobyte przy projekcie związanym z przygotowywaniem dokumentacji aplikacyjnej dla zakładu termicznego przekształcania odpadów komunalnych o wydajności min. 200.000 Mg/rok.

d) Osoba odpowiedzialna za część opracowania finansowego - wykształcenie wyższe ekonomiczne, co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w sektorze finansów (w szczególności w sporządzaniu i wyliczaniu ocen ekonomicznych przedsięwzięć, obliczaniu wskaźników ekonomicznych i finansowych, przeprowadzania analiz ekonomicznych, ocen ryzyka itp.).

e) Specjalista ds. ochrony środowiska - wykształcenie wyższe w zakresie ochrony środowiska, co najmniej 6 lat doświadczenia w zakresie ochrony środowiska w dziedzinie gospodarki odpadami, w tym doświadczenie w sporządzaniu raportów oddziaływania na środowisko, ocen oddziaływania na środowisko itp.

f) Specjalista ds. organizacji i infrastruktury - wykształcenie wyższe techniczne, co najmniej 5 lat doświadczenia w branży gospodarki odpadami w zakresie organizacji i zarządzania infrastrukturą, a także tworzeniu struktury instytucjonalnej i organizacyjnej.

2.2 wykonanie z należytą starannością w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (31 stycznia 2005 r. - 31 stycznia 2008 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednej usługi o wartości brutto co najmniej 95.000,00 euro - obliczonego, w przypadku wartości podanych w złotych polskich, wg stanu prawnego wyrażonego w art. 35 ust. 3 ustawy, w danym okresie, polegającej na wykonaniu dokumentacji niezbędnej do złożenia Wniosku o dofinansowanie z Unii Europejskiej, w skład której wchodzą:

¨ Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia wraz z niezbędną dokumentacją,

¨ Raporty oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi oraz zakresem raportu oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko określonym przez właściwy organ,

¨ Wniosek o wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz z niezbędną dokumentacją,

¨ Wniosek aplikacyjny o dofinansowanie przedsięwzięcia z Unii Europejskiej wraz z niezbędną kompletną dokumentacją,

¨ Opracowanie dokumentacji przetargowych (w tym programu funkcjonalno- użytkowego) umożliwiających przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na zaprojektowanie i wykonanie instalacji.

2.3 posiadanie w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeciętnej liczby pracowników w ilości co najmniej 10 pracowników.

3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

4. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

cena 100%

Wadium

Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium: 11000 zł

Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy "Prawo zamówień publicznych".

Oświadczenia i dokumenty, które ma dostarczyć Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

W celu umożliwienia Zamawiającemu oceny spełnienia w/w warunków Wykonawcy powinni złożyć następujące dokumenty:

1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii) wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających) ofertę;

2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt. 9 ustawy (dla podmiotów zbiorowych), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

5. Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 2 do SIWZ;

6. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (zgodnie z warunkiem określonym w punkcie V.2.1 SIWZ), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia oraz dokumentami potwierdzającymi posiadanie wymaganego wykształcenia;

7. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (31 stycznia 2005 r. - 31 stycznia 2008 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usług (co najmniej jednej) o wartości co najmniej 95.000,00 euro brutto, spełniających wymagania określone w punkcie V.2.2 SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością;

8. Informacja o przeciętnej liczbie pracowników z ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z warunkiem określonym w punkcie V.2.3 SIWZ.

Ponadto w ofercie należy złożyć:

9. Odpowiednio wypełniony i podpisany formularz ofertowy;

10. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii).

Oferty częściowe

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Oferty wariantowe

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

Termin związania ofertą

19 marca 2008

Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP

1 lutego 2008

SIWZ z załącznikami

Odwołania

Data: 2008-02-08

Załączniki

Zamawiający wzywa wykonawców do wzięcia udziału w postępowaniu toczącym się w wyniku wniesienia odwołania zgodnie z regułą i w terminie określonym w art. 185 ust. 1 PZP

Rozstrzygnięcie odwołań

Data: 2008-02-14

Załączniki

Metryczka

Opis zmian: dodanie opisów (Aktualizacja)
Opublikował(a): Beata Skrzypczak
Data i godzina publikacji: 2008-02-01 15:31