Zamówienie: ZP.III/3410-209/08

Sygnatura zamówienia: ZP.III/3410-209/08
Rodzaj zamówienia: usługi
Data wprowadzenia: 25 sierpnia 2008
Kwota postępowania: pon. wart. z art. 11 ust. 8 PZP
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony

Miasto Poznań

Biuro Zamówień Publicznych
Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań
kontakt: IV piętro, pokój 446, telefon 61 878-52-09, fax 61 878-50-85
email: BZP@um.poznan.pl

Przedmiot zamówienia

kompleksową usługę organizacji stoiska na targach EXPO REAL w Monachium (6-8 października 2008 r.).

Zgodnie z art. 16 ustawy, niniejsze zamówienie jest wspólnym zamówieniem Miasta Poznań, Województwa Wielkopolskiego oraz Powiatu Poznańskiego. Mocą umowy nr OIPI/30/2008 regulującą zasady wspólnego przedsięwzięcia, Województwo Wielkopolskie i Powiat Poznański upoważniły Miasto Poznań do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia.

W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi budowa i obsługa techniczna stoiska oraz obsługa gastronomiczna (w tym catering, obsługa kelnerska i barmańska).

Zamawiający dopuszcza powierzenie przedmiotu zamówienia podwykonawcom w zakresie części gastronomicznej (w tym catering, obsługa kelnerska i barmańska).

CPV: 74.42.20.00-3

Termin wykonania zamówienia

do dnia 09 października 2008 r.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w:

wersji elektronicznej poniżej lub w wersji papierowej w siedzibie Zamawiającego

w pokoju nr 443 lub za pobraniem pocztowym.

Oferty należy składać do dnia:

2 września 2008 do godz. 09:30 w pokoju nr 446 w

siedzibie Zamawiającego

Kontakt:

Piotr Matejczuk

Warunki udziału w postępowaniu, ich znaczenie oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania

W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający następujące warunki:

1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

2.1 wykonanie z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat (24 sierpnia 2005 r. - 24 sierpnia 2008 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum trzech prac polegających na wykonaniu zagranicznego stoiska targowego, o wartości co najmniej 150.000,00 zł brutto każda, w tym co najmniej jedna praca obejmująca wykonanie stoiska wraz z częścią gastronomiczną (organizacja bankietu).

3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

4. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.

Oceny spełniania w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność i poprawność złożonych dokumentów.

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Cena: 100%

Oświadczenia i dokumenty, które ma dostarczyć Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

W celu umożliwienia Zamawiającemu oceny spełnienia w/w warunków Wykonawcy powinni złożyć następujące dokumenty:

1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii) wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających) ofertę;

2. Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 2 do SIWZ;

3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (24 sierpnia 2005 r. - 24 sierpnia 2008 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum trzech prac polegających na wykonaniu zagranicznego stoiska targowego, o wartości co najmniej 150.000,00 zł brutto każda, w tym co najmniej jedna praca obejmująca wykonanie stoiska wraz z częścią gastronomiczną (organizacja bankietu), wraz z dokumentami potwierdzającymi, że prace te zostały wykonane z należytą starannością (wzór - zał. nr 5 do SIWZ);

Ponadto w ofercie należy złożyć:

4. Odpowiednio wypełniony i podpisany formularz ofertowy - zał. nr 1 do SIWZ;

5. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii).

Oferty częściowe

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Oferty wariantowe

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

Termin związania ofertą

2 października 2008

Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP

25 sierpnia 2008

SIWZ z załącznikami

Metryczka

Opis zmian: korekta formatowania (Aktualizacja)
Opublikował(a): Piotr Matejczuk
Data i godzina publikacji: 2008-08-25 14:07