Zamówienie: ZP.IV/3410-53/07
Sygnatura zamówienia: ZP.IV/3410-53/07
Rodzaj zamówienia: usługi
Data wprowadzenia: 16 kwietnia 2007
Kwota postępowania: poniżej 60 tys. euro
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony
Miasto Poznań
Biuro Zamówień Publicznych
Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań
kontakt: IV piętro, pokój 446, telefon 61 878-52-09, fax 61 878-50-85
email: BZP@um.poznan.pl
Przedmiot zamówienia
opracowanie dokumentacji projektowo - technicznej i kosztorysowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w zakresie adaptacji pomieszczeń obiektu przy ul. Libelta 16/20 z przeznaczeniem na Centrum Zarządzania Kryzysowego i Stanowisko Kierowania Prezydenta Miasta Poznania.
Termin wykonania zamówienia
84 dni kalendarzowe od dnia podpisania umowy. Do powyższego okresu wlicza się czas potrzebny na sprawdzenie i usunięcie ewentualnych usterek zgodnie z umową.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w:
Urząd Miasta Poznań
Plac Kolegiacki 17
61-841 Poznań
w pokoju nr 245 lub za pobraniem pocztowym.
Oferty należy składać do dnia:
27 kwietnia 2007 do godz. 11:00 w pokoju nr 247 w
Urząd Miasta Poznania
Plac Kolegiacki 17
61-841 Poznań
Kontakt:
Marlena Zaleśna - Tytyk
Warunki udziału w postępowaniu, ich znaczenie oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania
1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
2.1 Przeprowadzenie w okresie ostatnich trzech lat (kwiecień 2004 - marzec 2007) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 prac projektowych w zakresie adaptacji pomieszczeń o wartości minimum 50 000,00 zł każda popartych dokumentem o należytym wykonaniu tych prac;
2.2 Dysponowanie minimum jedną dla każdej specjalności osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalnościach:
- architektonicznej
- konstrukcyjno-budowlanej
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
wraz z aktualnym zaświadczeniem o wpisie na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa
3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4. Niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
cena 100%
Oświadczenia i dokumenty, które ma dostarczyć Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających) ofertę;
2. Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków na podstawie art.22ust.1ustawy - zał. nr 2 do SIWZ;
3. Wypełniony i podpisany wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat (kwiecień 2004 - marzec 2007) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 prac projektowych w zakresie adaptacji pomieszczeń o wartości minimum 50 000,00 zł każda popartych dokumentem o należytym wykonaniu tych prac - zał. nr 5 do SIWZ;
4. Kopia uprawnień budowlanych do projektowania w specjalnościach:
- architektonicznej
- konstrukcyjno-budowlanej
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
wraz z aktualnym zaświadczeniem o wpisie na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa
Ponadto dokumentami wymaganymi przez Zamawiającego są:
5. Wypełniona i podpisana oferta - zał. nr 1 do SIWZ;
6. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
Oferty częściowe
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Oferty wariantowe
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Termin związania ofertą
27 maja 2007
SIWZ z załącznikami
- specyfikacja (DOC, 98kB)
- oferta (DOC, 28kB)
- oświadczenie (DOC, 31kB)
- zastrzeżenie (DOC, 21kB)
- wykaz usług (DOC, 22.5kB)
- umowa (DOC, 39kB)
- koncepcja (DOC, 254kB)
- opis przedmiotu zamówienia (DOC, 55kB)
- rys. 1 (JPG, 1271.2kB)
- rys.2 (JPG, 1247.83kB)
- rys.3 (JPG, 1226.3kB)
- rys.4b (JPG, 1215.53kB)
- rys.4a (JPG, 2208.3kB)
- rys.4i-a (JPG, 1281.14kB)
- rys.4i-b (JPG, 1231.89kB)
- rys.1i (JPG, 1282.24kB)
- rys.2i (JPG, 1251.11kB)
- rys.3i (JPG, 1226.04kB)
- rys.5a (JPG, 1265.91kB)
- rys.5b (JPG, 1228.53kB)
- rys.5i-a (JPG, 1227.76kB)
- rys.5i-b (JPG, 1262.55kB)
- rys.6 (JPG, 1240.33kB)
- rys.6i (JPG, 1143.88kB)
- rys.7a (JPG, 2208.98kB)
- rys.7b (JPG, 2167.41kB)
- rys.7i (JPG, 1231.74kB)
- rys.8a (JPG, 2086.62kB)
- rys.8b (JPG, 1275.89kB)
- rys.8i (JPG, 1204kB)
- rys.9a (JPG, 1223.08kB)
- rys.9b (JPG, 1241.1kB)
- rys.10 (JPG, 1223.97kB)
- rys.11 (JPG, 1263.14kB)
- rys.12a (JPG, 2033.09kB)
- rys.12b (JPG, 1237.78kB)
- rys.13a (JPG, 2019.45kB)
- rys.13b (JPG, 1232.49kB)
- rys.14 (JPG, 1192.03kB)
- rys.4i_rys.5i (DWG, 1206.33kB)
- rys.8 (DWG, 903.14kB)
- rys.4,5 (DWG, 1085.43kB)
- spis rysunków (DOC, 29.5kB)
Metryczka
Opis zmian: spis rysunków
Opublikował(a): Marlena Zaleśna-Tytyk
Data i godzina publikacji: 2007-04-16 11:30