Zamówienie: ZP.IX/3410-96/09

Sygnatura zamówienia: ZP.IX/3410-96/09
Rodzaj zamówienia: usługi
Data wprowadzenia: 14 maja 2009
Kwota postępowania: pow. wart. z art. 11 ust. 8 PZP
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony

Miasto Poznań

Biuro Zamówień Publicznych
Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań
kontakt: IV piętro, pokój 446, telefon 61 878-52-09, fax 61 878-50-85
email: BZP@um.poznan.pl

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania dokumentacji projektowej wielofunkcyjnej hali sportowej przy ul. Pułaskiego w Poznaniu.
W szczególności do obowiązków Wykonawcy należeć będzie :
a) Wykonanie aktualnej mapy zasadniczej do celów projektowych.
b) Wykonanie projektu budowlanego wraz dokumentacją geotechniczną oraz złożeniem kompletnego wniosku o pozwolenie na budowę.
c) Wykonanie we wszystkich branżach projektu wykonawczego - wraz z projektem kolorystyki, aranżacji wnętrz i wyposażenia - z przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, informacją bioz i kosztorysem inwestorskim.
Zakres, treść i forma dokumentacji projektowej musi w szczególności zapewniać możliwość:
- uzyskania pozwolenia na budowę,
- przeprowadzenia przetargu na roboty budowlane zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych,
- wykonania (bez dodatkowych projektów i opracowań) kompletnego - nadającego się do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem - obiektu budowlanego wraz z zagospodarowaniem terenu,
- wydatkowania środków przeznaczanych na realizację i późniejszą eksploatację obiektu w sposób celowy i oszczędny, z zachowaniem zasady uzyskiwania najlepszych efektów z danych nakładów.
Wartość kosztorysowa zaprojektowanego obiektu nie może przekroczyć 60 000 000 zł. brutto.Szczegółowy opis oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący zał. nr 3 do SIWZ.Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia wykonania zamówienia podwykonawcom.CPV: 71.32.00.00-7

Termin wykonania zamówienia

7 miesięcy od dnia podpisania umowy

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w:

Miasto Poznań
Biuro Zamówień Publicznych
pl. Kolegiacki 17
61 - 841 Poznań

w pokoju nr 443 w cenie 12 zł lub za pobraniem pocztowym.

Oferty należy składać do dnia:

25 czerwca 2009 do godz. 10:00 w pokoju nr 446 w

Miasto Poznań
Biuro Zamówień Publicznych
pl. Kolegiacki 17
61 - 841 Poznań

Kontakt:

Jacek Sołtysiak

Warunki udziału w postępowaniu, ich znaczenie oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania

1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub dysponowanie dostępem do potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
2.1 wykonanie z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (13.05.2006 - 13.05.2009), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 prac polegających na wykonaniu dokumentacji projektowej wielofunkcyjnej hali sportowej z widownią na minimum 3000 widzów a projekty te zostały zrealizowane lub są w trakcie realizacji (uzyskały pozwolenie na budowę).
2.2 dysponowanie minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej do projektowania bez ograniczeń, która zaprojektowała w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (13.05.2006 - 13.05.2009) minimum jedną wielofunkcyjną halę sportową z widownią na minimum 3000 widzów oraz projekt ten został zrealizowany lub jest w trakcie realizacji (uzyskał pozwolenie na budowę).
3 Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4 Niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.

Dotyczy dokumentów składanych na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu !

VIIa. UWAGA
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
1) zamiast dokumentów wymienionych w pkt. 1, 2, 4 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
b) że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie
w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
2) zamiast dokumentu wymienionego w pkt 3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy.Dokumenty, o których mowa w pkt 1) lit. a, c, oraz w pkt 2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Dokument, o którym mowa w pkt 1) lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1 i 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument zawierający oświadczenie powinien być wystawiony w odpowiednich terminach przewidzianych w akapicie poprzedzającym.
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.
Jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść oferty, na podstawie art. 8 ust. 3 zobowiązany jest załączyć do oferty wypełniony i podpisany załącznik nr 4 do SIWZ oraz wpiąć dokumenty, których treść stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w nieprzejrzyste folie.

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

cena 100 %

Wadium

Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium: 12000 zł

Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy "Prawo zamówień publicznych".

Oświadczenia i dokumenty, które ma dostarczyć Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

Wykonawcą może być os. fiz., os. pr. lub jedn. org. nieposiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie. Podmioty składające ofertę wspólną zobowiązane są przedłożyć wszystkie wymagane dokumenty wymienione w punkcie 1, 2, 3 i 4 odrębnie dla poszczególnych jednostek, natomiast dokumenty wymienione w punktach 5, 6, 7, 8, 9 należy załączyć wspólnie dla podmiotów składających ofertę wspólną.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających) ofertę w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii.
2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika US oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. Aktualna informacja z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt. 9 ustawy (dla podmiotów zbiorowych), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5. Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 2 do SIWZ oraz, uzupełniająco, w przypadku korzystania z potencjału innych podmiotów, pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
6. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (13.05.2006 - 13.05.2009), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 prac polegających na wykonaniu dokumentacji projektowej wielofunkcyjnej hali sportowej z widownią na minimum 3000 widzów a projekty te zostały zrealizowane lub są w trakcie realizacji (uzyskały pozwolenie na budowę),
- stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie wymienionych prac.
7. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do projektowania w zakresie architektury bez ograniczeń, łącznie z aktualnym wpisem na listę właściwej izby samorządu zawodowego, informacja o posiadanym doświadczeniu wraz z wykazem wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (13.05.2006 - 13.05.2009), minimum jednej dokumentacji projektowej wielofunkcyjnej hali sportowej z widownią na minimum 3000 widzów wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie oraz, z informacją o etapie ich budowy - potwierdzające spełnienie przez osobę przewidzianą do realizacji zamówienia warunku określonego w pkt. V.2.2 SIWZ.Ponadto dokumentami wymaganymi przez Zamawiającego są:8. Wypełniona i podpisana oferta - zał. nr 1 do SIWZ.
9. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii.W celu oceny spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu Zamawiający dokona sprawdzenia kompletności oraz poprawności złożonych dokumentów.

Oferty częściowe

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Oferty wariantowe

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

Termin związania ofertą

24 sierpnia 2009

Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP

14 maja 2009

Data przekazania ogłoszenia Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich:

14 maja 2009

Inne informacje

Treść zapytań z wyjaśnieniami do SIWZ

SIWZ z załącznikami

Metryczka

Opis zmian: Oferta (Aktualizacja)
Opublikował(a): Jacek Sołtysiak
Data i godzina publikacji: 2009-05-14 15:28