Zamówienie: ZP.VII/3410-100/07
Sygnatura zamówienia: ZP.VII/3410-100/07
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Data wprowadzenia: 6 czerwca 2007
Kwota postępowania: powyżej 60 tys. euro
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony
Miasto Poznań
Biuro Zamówień Publicznych
Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań
kontakt: IV piętro, pokój 446, telefon 61 878-52-09, fax 61 878-50-85
email: BZP@um.poznan.pl
Przedmiot zamówienia
zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie 30 oddziałowej szkoły podstawowej i gimnazjum, z salą gimnastyczną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Hezjoda (dz. 1601) w Poznaniu.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1. Projekt koncepcyjny
2. Projekt budowlany oraz projekty wykonawcze wg branż wraz z uzgodnieniami wymaganymi przepisami Prawa Budowlanego:
- architektura , w tym aranżacja wnętrz , projekt kolorystyki elewacji,
- konstrukcja,
- instalacja wodno - kanalizacyjna , HP i ciepłej wody,
- instalacja centralnego ogrzewania,
- instalacja elektryczna i oświetleniowa,
- instalacja sygnalizacji pożaru,
- instalacja teleinformatyczna,
- instalacja telefoniczna,
- instalacja odgromowa,
- zagospodarowanie działki.
3. Wykonawstwo budowlane.
Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia publicznego zgodnie z ustaleniami programu funkcjonalno-użytkowego, uzyskanym pozwoleniem na budowę i akceptowanymi przez Zamawiającego rysunkami i opisami wykonawczymi oraz obowiązującymi przepisami, jak też zasadami wiedzy technicznej i przekazania Zamawiającemu w terminie i na zasadach ustalonych w pkt 5 wzoru umowy.
Wykonawca zobowiązany jest udzielić 3 letniej gwarancji jakości, liczonej od daty odbioru końcowego.
Termin wykonania zamówienia
1 czerwca 2009 r.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w:
Biurze Zamówień Publicznych UMP pl. Kolegiacki 17 61-841 Poznań
w pokoju nr 244 w cenie 40 zł lub za pobraniem pocztowym.
Oferty należy składać do dnia:
10 lipca 2007 do godz. 10:00 w pokoju nr 247 w
Biurze Zamówień Publicznych UMP pl. Kolegiacki 17 61-841 Poznań
Kontakt:
Marta Jaworska
Warunki udziału w postępowaniu, ich znaczenie oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania
W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych:
1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
2.1 posiadanie doświadczenia z zakresu wykonania robót budowlanych polegających na budowie:
- minimum dwóch szkół z salami gimnastycznymi o wartości co najmniej 10 000 000 zł netto każda w okresie 05.06.2002r. - 05.06.2007r., potwierdzonych, iż zostały wykonane z należytą starannością,
lub
- minimum jednej szkoły z salą gimnastyczną o wartości co najmniej 10 000 000 zł netto i dwóch obiektów kubaturowych o wartości co najmniej 10 000 000 zł netto każdy, w okresie 05.06.2002r. - 05.06.2007r., potwierdzonych, iż zostały wykonane z należytą starannością.
2.2 dysponowanie minimum jedną osobą przewidzianą do realizacji przedmiotu zamówienia posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowla-nymi w specjalnościach:
- konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń;
- instalacyjnej w zakresie instalacji wodociągowych;
- instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych.
Powyższe osoby muszą posiadać min. 5-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót w zakresie posiadanych uprawnień.
2.3 dysponowanie minimum jedną osobą przewidzianą do realizacji przedmiotu zamówienia posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w zakresie architektury, która posiada 5 letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu oraz zaprojektowała w okresie 5.06.2004 - 05.06. 2007 jedną szkołę z salą gimnastyczną, dla której uzyskano pozwolenie na budowę.
3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
3.1 posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości minimum 10 000 000 zł.
4 Niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
W celu oceny spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu Zamawiający dokona sprawdzenia kompletności oraz poprawności złożonych dokumentów i kwoty wniesionego wadium.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
cena - 100%
Wadium
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium: 195000 zł
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy "Prawo zamówień publicznych".
Oświadczenia i dokumenty, które ma dostarczyć Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających) ofertę;
2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt. 9 ustawy (dla podmiotów zbiorowych), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek
na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
5. Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
6. Wypełniony i podpisany wykaz wykonanych robót budowlanych polegających na budowie:
- minimum dwóch szkół z salami gimnastycznymi o wartości co najmniej 10 000 000 zł netto każda w okresie 05.06.2002r.-05.06.2007r. wraz z załączeniem dokumentów, potwierdzających należyte wykonanie tych prac,
lub
- minimum jednej szkoły z salą gimnastyczną o wartości min. 10 000 000 zł netto i dwóch obiektów kubaturowych o wartości min. 10 000 000 zł netto każdy, w okresie 05.06.2002r.-05.06.2007r. wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych prac,
7. Dokument potwierdzający posiadanie przez minimum jedną osobę przewidzianą do realizacji przedmiotu zamówienia uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w poniższych specjalnościach,
- konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń;
- instalacyjnej w zakresie instalacji wodociągowych;
- instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych,
łącznie z aktualnymi wpisami na listę właściwej izby samorządu zawodowego,
8. Oświadczenie o posiadaniu min. 5 letniego doświadczenia zawodowego w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót, podpisane przez osoby przewidziane do realizacji zamówienia, legitymujące się uprawnieniami wymienionymi w pkt 7.
9. Dokument potwierdzający posiadanie przez minimum jedną osobę przewidzianą do realizacji przedmiotu zamówienia uprawnień budowlanych do projektowania w zakresie architektury, łącznie z aktualnym wpisem na listę właściwej izby samorządu zawodowego,
10. Oświadczenie o posiadaniu min. 5 letniego doświadczenia zawodowego w projektowaniu oraz zaprojektowaniu w okresie 05.06.2004 - 05.06. 2007 min. 1 szkoły z salą gimnastyczną, dla której uzyskano pozwolenie na budowę, podpisane przez osobę przewidzianą do realizacji zamówienia legitymującej się uprawnieniami, wskazanymi w pkt 9.
11. Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy w wysokości min. 10 000 000 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokument winien jednoznacznie potwierdzać zdolność kredytową Wykonawcy lub posiadanie środków finansowych.
Ponadto dokumentami wymaganymi przez Zamawiającego są:
12. Wypełniona i podpisana oferta;
13. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
Oferty częściowe
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Oferty wariantowe
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Termin związania ofertą
9 sierpnia 2007
Data przekazania ogłoszenia Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych
6 czerwca 2007
Inne informacje
Treść zapytań z wyjaśnieniami do SIWZ
SIWZ z załącznikami
- siwz (DOC, 96.5kB)
- formularz oferty (DOC, 29kB)
- oświadczenie (DOC, 31kB)
- wykaz prac (DOC, 21kB)
- zastrzeżenie informacji (DOC, 21kB)
- wzór umowy (DOC, 104kB)
- Program funkcjonalno-użytkowy - opis (DOC, 164.5kB)
- Program funkcjonalno-użytkowy - rysunki (PDF, 152.05kB)
- Program funkcjonalno-użytkowy - rysunki (PDF, 266.58kB)
- Program funkcjonalno-użytkowy - rysunki (PDF, 166.14kB)
- Program funkcjonalno-użytkowy - rysunki (STRZESZYN4, 195.27kB)
- Program funkcjonalno-użytkowy - rysunki (TIF, 6953.92kB)
- Program funkcjonalno-użytkowy - rysunki (PDF, 610.2kB)
- Program funkcjonalno-użytkowy - rysunki (PDF, 321.75kB)
- dokumentacja geotechniczna - opis (DOC, 569.5kB)
- dokumentacja geotechniczna - mapy (TIF, 195.32kB)
- dokumentacja geotechniczna - mapy (TIF, 142.59kB)
- dokumentacja geotechniczna - mapy (TIF, 195.32kB)
- dokumentacja geotechniczna - mapy (DWG, 130.91kB)
- dokumentacja geotechniczna - mapy (TIF, 164.88kB)
- dokumentacja geotechniczna - mapy (TIF, 212.78kB)
- dokumentacja geotechniczna - mapy (DWG, 498.58kB)
- dokumentacja geotechniczna - mapy (DWG, 47.82kB)
- dokumentacja geotechniczna - mapy (TIF, 96.88kB)
- decyzja o ustaleniu lokalizacji celu publ. (PDF, 5990.85kB)
- decyzja o ustaleniu lokalizacji celu publ. (PDF, 140.75kB)
- decyzja o ustaleniu lokalizacji celu publ. (TIF, 6064.45kB)
Odwołania
Data: 2007-06-19
Załączniki
- informacja o wniesieniu protestu (DOC, 20kB)
- treść protestu - str. 1 (JPG, 653.71kB)
- treść protestu - str. 2 (JPG, 877.66kB)
- treść protestu - str. 3 (JPG, 242.63kB)
Zamawiający wzywa wykonawców do wzięcia udziału w postępowaniu toczącym się w wyniku wniesienia odwołania zgodnie z regułą i w terminie określonym w art. 185 ust. 1 PZP
Rozstrzygnięcie odwołań
Data: 2007-06-26
Załączniki
Metryczka
Opis zmian: .
Opublikował(a): Marta Jaworska
Data i godzina publikacji: 2007-06-11 11:21