Zamówienie: ZPV/3410-192/06
Sygnatura zamówienia: ZPV/3410-192/06
Rodzaj zamówienia: dostawy
Data wprowadzenia: 23 października 2006
Kwota postępowania: pow. wart. z art. 11 ust. 8 PZP
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony
Urząd Miasta Poznania
Biuro Zamówień Publicznych
Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań
kontakt: IV piętro, pokój 446, telefon 61 878-52-09, fax 61 878-50-85
email: BZP@um.poznan.pl
Przedmiot zamówienia
dostawę do siedziby Urzędu Miasta Poznania sprzętu komputerowego w następujących częściach:
1. część - dostawa komputera biurowego - 1 szt.
2. część - dostawa drukarki laserowej - 1 szt.
3. część - dostawa drukarki laserowej kolorowej - 1 szt.
4. część - dostawa drukarki termo - transferowej - 1 szt.
5. część - dostawa skanera A3 1 szt.
Termin wykonania zamówienia
14 dni od dnia podpisania umowy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w:
Biurze Zamówień Publicznych Urzędu Mista Poznania
w pokoju nr 244 lub za pobraniem pocztowym.
Oferty należy składać do dnia:
27 listopada 2006 do godz. 09:45 w pokoju nr 247 w
Biurze Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Poznania
Kontakt:
Genowefa Zielińska
Warunki udziału w postępowaniu, ich znaczenie oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania
W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust 1 ustawy -
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena 100%
Wadium
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium: 966 zł
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy "Prawo zamówień publicznych".
Oświadczenia i dokumenty, które ma dostarczyć Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
W celu umożliwienia Zamawiającemu oceny spełnienia w/w warunków Wykonawcy są zobowiązani do przedłożenia dokumentów:
1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,, jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów , wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego ofertę;
2. Aktualnej informacji z KRK w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 9 ustawy , wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
3. Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
5. Wypełnionego i podpisanego oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ;
6. Pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
Ponadto :
7. Podpisanych deklaracji zapewnienia przez Wykonawcę minimalnych wymagań technicznych - dpowiednio do danej części zamówienia.
8. Odpowiednio wypełnionej i podpisanej oferty;
Oferty częściowe
Dopuszcza się składanie ofert częściowych:
1. część - dostawa komputera biurowego - 1 szt.
2. część - dostawa drukarki laserowej - 1 szt.
3. część - dostawa drukarki laserowej kolorowej - 1 szt.
4. część - dostawa drukarki termo - transferowej - 1 szt.
5. część - dostawa skanera A3 1 szt.
Oferty wariantowe
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Termin związania ofertą
26 stycznia 2007
Data przekazania ogłoszenia Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich:
23 października 2006
SIWZ z załącznikami
- siwz (DOC, 88.5kB)
- Oferta (DOC, 32.5kB)
- oswiadczenie (DOC, 30kB)
- zastrzezenie (DOC, 21kB)
- umowa (DOC, 36kB)
- zal. komputer biurowy (DOC, 27.5kB)
- zal. Drukarka laser (DOC, 25kB)
- zal Drukarka laserowa kolorowa (DOC, 24kB)
- zal. Drukarka termo-tranferowa (DOC, 23.5kB)
- zal. Skaner (DOC, 23kB)
Metryczka
Opis zmian: zal. Skaner
Opublikował(a): Genowefa Zielińska
Data i godzina publikacji: 2006-10-24 09:41