Zamówienie: PCEUiP.ZP/341-1/08

Sygnatura zamówienia: PCEUiP.ZP/341-1/08
Rodzaj zamówienia: dostawy
Data wprowadzenia: 9 kwietnia 2008
Kwota postępowania: pon. wart. z art. 11 ust. 8 PZP
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony

Jednostka Urzędu Miasta Poznania

Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Poznaniu (CKU, CKP, Szkoła Podstawowa dla Dorosłych, LOD, Technikum Elektroniczno-Mechaniczne, Branżowa Szkoła I stopnia nr 1)
ul. Jawornicka 1, 60-161 Poznań
kontakt: 61 66-06-600, 61 66-06-606
email: sekretariat@ckziupoznan.pl

Przedmiot zamówienia

Dostawa wyposażenia elementów wyposażenia trzech stanowisk dydaktycznych w pracowni mechatroniki, pneumatyki i elektropneumatyki dla Poznańskiego Centrum Edukacji Ustawicznej i Praktycznej przy ulicy Grunwaldzkiej 200 w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia

CPV: 36.15.31.10-2

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia wyboru oferty najkorzystniejszej za pomocą aukcji elektronicznej.

Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

Termin wykonania zamówienia

od dnia podpisania umowy do 28/05/2008

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w:

w Poznańskim Centrum Edukacji Ustawicznej i Praktycznej, ul. Jawornicka 1, 60-161 Poznań, w sekretariacie i jest dostępna a stronie internetowej http://bip.city.poznan.pl

w pokoju nr 1 lub za pobraniem pocztowym.

Oferty należy składać do dnia:

17 kwietnia 2008 do godz. 08:55 w pokoju nr 1 w

w Poznańskim Centrum Edukacji Ustawicznej i Praktycznej, ul. Jawornicka 1, 60-161 Poznań, w sekretariacie

Kontakt:

Maria Luebek

Warunki udziału w postępowaniu, ich znaczenie oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania

W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), spełniają wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj.:

a)       posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

b)       posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

c)       znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

d)       nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.

 

Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność złożonych dokumentów wymienionych w pkt. 6 SIWZ metodą spełnia - nie spełnia.

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

cena - 100% (najniżśza cena)

Oświadczenia i dokumenty, które ma dostarczyć Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

A.      wypełniony i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania Wykonawcy formularz ofertowy - załącznik nr 1;

B.       podpisane przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania Wykonawcy oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (oświadczenie zawarto w formularzu ofertowym - załącznik nr 1);

C.      wypełniony i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy formularz cenowy sporządzony wg. układu i pozycji załącznika nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia;

D.      wypełniony i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy załącznik nr 3 - wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców;

E.       jeżeli podpisy na ofercie i załącznikach nie wynikają między innymi z odpisu lub wyciągu z właściwego rejestru lub ewidencji wymagane jest załączenie dokumentu lub jego poświadczonej kserokopii uprawniającego do składania podpisów w imieniu składającego ofertę.

 

Dokumenty, o których mowa w ppkt A, B, D będą podstawą do oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.

Dokumenty, o których mowa w ppkt A i C będą podstawą do oceny czy oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego.

Oferty częściowe

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Oferty wariantowe

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

Termin związania ofertą

15 maja 2008

Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP

9 kwietnia 2008

SIWZ z załącznikami

Metryczka

Opis zmian: ogłoszenie o zamówieniu (Wprowadzenie informacji)
Opublikował(a): Maria Luebek
Data i godzina publikacji: 2008-04-09 13:32