Zamówienie: LOMM.ZP/341-2/07

Sygnatura zamówienia: LOMM.ZP/341-2/07
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Data wprowadzenia: 10 lipca 2007
Kwota postępowania: pon. wart. z art. 11 ust. 8 PZP
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony

Jednostka Urzędu Miasta Poznania

Liceum Ogólnokształcące św. Marii Magdaleny
ul. Garbary 24, 61-867 Poznań
kontakt: 61 852-77-05
email: liceum@marynka.edu.pl

Przedmiot zamówienia

wymiana stolarki okiennej (drewnianej) w Liceum Ogólnokształcącym św. Marii Magdaleny przy ul. Garbary 24 w Poznaniu.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa przedmiar robot, specyfikacja techniczna wykonania I odbioru robot. CPV: 45.42.10.00-4; 20.31.10.00-9.

Termin wykonania zamówienia

od dnia podpisania umowy do 45 dni

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w:

w Liceum Ogólnokształcącym św. Marii Magdaleny, 61-867 Poznań, ul. Garbary 24 , w sekretariacie i jest dostepna na stronie internetowej http://bip.city.poznan.pl

w pokoju nr 1 lub za pobraniem pocztowym.

Oferty należy składać do dnia:

1 sierpnia 2007 do godz. 08:55 w pokoju nr 1 w

w Liceum Ogólnokształcącym św. Marii Magdaleny, 61-867 Poznań, ul. Garbary 24 , w sekretariacie

Kontakt:

Tomasz Ciechanowski

Warunki udziału w postępowaniu, ich znaczenie oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania

W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 z późniejszymi zmianami), spełniają wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj.:

a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:

- wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali należycie, co najmniej 3 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości brutto każdej z robót, równej co najmniej 100 000,00 zł;

c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.

Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność złożonych dokumentów wymienionych w pkt. 6 SIWZ metodą spełnia - nie spełnia.

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

cena - 100% (najniższa cena)

Oświadczenia i dokumenty, które ma dostarczyć Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

A. wypełniony i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy formularz ofertowy - załącznik nr 1;

B. podpisane przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (oświadczenie zawarto w formularzu ofertowym - załącznik nr 1);

C. wypełniony i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z pozycjami i układem przedmiaru robót - załącznik nr 2;

D. oryginał lub poświadczona przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy za zgodność z oryginałem, kopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

E. wypełniony i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy załącznik nr 5 - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania;

F. oryginał lub poświadczona przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy za zgodność z oryginałem, kopia dokumentów potwierdzających, że roboty budowlane z załącznika nr 5 zostały wykonane należycie;

G. jeżeli podpisy na ofercie i załącznikach nie wynikają między innymi z odpisu lub wyciągu z właściwego rejestru lub ewidencji wymagane jest załączenie dokumentu lub jego poświadczonej kserokopii uprawniającego do składania podpisów w imieniu składającego ofertę.

Dokumenty, o których mowa w ppkt. A, B, D, E, F będą podstawą do oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.

Dokumenty, o których mowa w ppkt. A i C będą podstawą do oceny czy oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego.

Oferty częściowe

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Oferty wariantowe

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

Termin związania ofertą

30 sierpnia 2007

Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP

10 lipca 2007

SIWZ z załącznikami

Metryczka

Opis zmian: ogłoszenie o zamówieniu
Opublikował(a): Grzegorz Telman
Data i godzina publikacji: 2007-07-11 12:29