Oferta: ds. dofinansowania likwidacji barier architektonicznych i technicznych

Data publikacji: 2012-06-06
Nr ref.: MOPR/11/2012
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ds. dofinansowania likwidacji barier architektonicznych i technicznych
Informacje dodatkowe: Sekcja ds. Rehabilitacji Społecznej Osób Niepełnosprawnych, praca na etat

Data rozstrzygnięcia oferty

2012-07-04

Zakres podstawowych czynności

  • Prowadzenie spraw związanych z rozpatrywaniem indywidualnych wniosków osób niepełnosprawnych dotyczących dofinansowania likwidacji barier architektonicznych i technicznych w szczególności:

- rejestrowanie wniosków i ich weryfikacja,

- dokonywanie wizji lokalnych w miejscu zamieszkania osób składających wnioski o likwidację barier architektonicznych oraz technicznych,

- przygotowywanie projektu informacji o podjęciu decyzji o dofinansowaniu lub odmowie dofinansowania,

- przygotowanie projektu umowy zgodnego ze wzorem zatwierdzonym przez radcę prawnego oraz przekazanie umowy do rejestracji w centralnej ewidencji umów,

- dokonywanie odbiorów technicznych przy współudziale inspektora budowlanego,

- rozliczanie zawartych umów na podstawie przedstawionych dokumentów,

- kopiowanie i przesyłanie faktur do Wnioskodawców,

- przygotowywanie poleceń przelewu ze środków PFRON do działu Ekonomicznego,

  • Akceptowanie pod względem merytorycznym umów z zakresu likwidowania barier architektonicznych, w komunikowaniu się i technicznych oraz z zakresu dofinansowania do zaopatrzenia w sprzęt rehabilitacyjny oraz z zakresu dofinansowania do organizacji sportu, kultury, turystyki i rekreacji,
  • Udzielanie informacji o uprawnieniach osób niepełnosprawnych,
  • Przygotowywanie danych do sprawozdań w zakresie realizowanych działań.

Informacja o warunkach pracy:

  • praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych; wymaga prowadzenia uzgodnień, pozyskiwania i wymiany informacji oraz wyjazdów w teren,
  • praca i stanowisko pracy nieprzystosowane do osób niesprawnych ruchowo, istnieje potrzeba przemieszczania się po schodach (brak windy) i między budynkami,
  • dokonywanie odbiorów i wizji lokalnych związane jest z barierami architektonicznymi i technicznymi,
  • biuro położone na parterze, jest przystosowane do obsługi osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Informacje dodatkowe:

  • Informujemy, iż w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie średnie o profilu administracyjnym, ekonomicznym lub ogólnym,
  • staż pracy: 2 lata
  • podstawowa wiedza z zakresu prawa budowlanego,
  • umiejętność zastosowania i interpretacji przepisów z zakresu ustawy o rehabilitacji osób niepełnosprawnych,
  • dobra umiejętność obsługi programów Word i Excel oraz wyszukiwania informacji w Internecie,
  • wysoki poziom umiejętności obsługi klienta,
  • umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy własnej oraz umiejętność pracy w zespole,
  • wysokie poczucie odpowiedzialności, zaangażowanie oraz samodzielność w wykonywaniu zadań,
  • komunikatywność,
  • otwartość na nowe rozwiązania.

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe zawodowe na jednym z kierunków: ekonomia, administracja, prawo, nauki społeczne,
  • doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi 6 miesięcy,
  • doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej 6 miesięcy,
  • ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego,
  • kurs języka migowego,
  • kurs profesjonalnej obsługi klienta,
  • kurs podstaw rachunkowości,
  • gotowość do podnoszenia kwalifikacji.

Wymagane dokumenty

  • Życiorys (CV)
  • List motywacyjny
  • Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
  • Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
  • Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • Osoby posiadające aktualny dokument potwierdzający niepełnosprawność proszone są o złożenie jego kserokopii

Informacja o wyniku naboru

Info o wynikach_MOPR 11 2012.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: zakończenie rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maciej Stępień
Data i godzina publikacji: 2012-07-04 11:53