Oferta: ds. dofinansowania likwidacji barier architektonicznych i technicznych
Data publikacji: 2012-06-06
Nr ref.: MOPR/11/2012
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ds. dofinansowania likwidacji barier architektonicznych i technicznych
Informacje dodatkowe: Sekcja ds. Rehabilitacji Społecznej Osób Niepełnosprawnych, praca na etat
Data rozstrzygnięcia oferty
2012-07-04
Zakres podstawowych czynności
- Prowadzenie spraw związanych z rozpatrywaniem indywidualnych wniosków osób niepełnosprawnych dotyczących dofinansowania likwidacji barier architektonicznych i technicznych w szczególności:
- rejestrowanie wniosków i ich weryfikacja,
- dokonywanie wizji lokalnych w miejscu zamieszkania osób składających wnioski o likwidację barier architektonicznych oraz technicznych,
- przygotowywanie projektu informacji o podjęciu decyzji o dofinansowaniu lub odmowie dofinansowania,
- przygotowanie projektu umowy zgodnego ze wzorem zatwierdzonym przez radcę prawnego oraz przekazanie umowy do rejestracji w centralnej ewidencji umów,
- dokonywanie odbiorów technicznych przy współudziale inspektora budowlanego,
- rozliczanie zawartych umów na podstawie przedstawionych dokumentów,
- kopiowanie i przesyłanie faktur do Wnioskodawców,
- przygotowywanie poleceń przelewu ze środków PFRON do działu Ekonomicznego,
- Akceptowanie pod względem merytorycznym umów z zakresu likwidowania barier architektonicznych, w komunikowaniu się i technicznych oraz z zakresu dofinansowania do zaopatrzenia w sprzęt rehabilitacyjny oraz z zakresu dofinansowania do organizacji sportu, kultury, turystyki i rekreacji,
- Udzielanie informacji o uprawnieniach osób niepełnosprawnych,
- Przygotowywanie danych do sprawozdań w zakresie realizowanych działań.
Informacja o warunkach pracy:
- praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych; wymaga prowadzenia uzgodnień, pozyskiwania i wymiany informacji oraz wyjazdów w teren,
- praca i stanowisko pracy nieprzystosowane do osób niesprawnych ruchowo, istnieje potrzeba przemieszczania się po schodach (brak windy) i między budynkami,
- dokonywanie odbiorów i wizji lokalnych związane jest z barierami architektonicznymi i technicznymi,
- biuro położone na parterze, jest przystosowane do obsługi osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Informacje dodatkowe:
- Informujemy, iż w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie średnie o profilu administracyjnym, ekonomicznym lub ogólnym,
- staż pracy: 2 lata
- podstawowa wiedza z zakresu prawa budowlanego,
- umiejętność zastosowania i interpretacji przepisów z zakresu ustawy o rehabilitacji osób niepełnosprawnych,
- dobra umiejętność obsługi programów Word i Excel oraz wyszukiwania informacji w Internecie,
- wysoki poziom umiejętności obsługi klienta,
- umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy własnej oraz umiejętność pracy w zespole,
- wysokie poczucie odpowiedzialności, zaangażowanie oraz samodzielność w wykonywaniu zadań,
- komunikatywność,
- otwartość na nowe rozwiązania.
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe zawodowe na jednym z kierunków: ekonomia, administracja, prawo, nauki społeczne,
- doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi 6 miesięcy,
- doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej 6 miesięcy,
- ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego,
- kurs języka migowego,
- kurs profesjonalnej obsługi klienta,
- kurs podstaw rachunkowości,
- gotowość do podnoszenia kwalifikacji.
Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV)
- List motywacyjny
- Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Osoby posiadające aktualny dokument potwierdzający niepełnosprawność proszone są o złożenie jego kserokopii
Informacja o wyniku naboru
Info o wynikach_MOPR 11 2012.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: zakończenie rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maciej Stępień
Data i godzina publikacji: 2012-07-04 11:53