Oferta: ds. dofinansowania, organizacji sportu, kultury, turystyki i rekreacji oraz dofinansowania do turnusów rehabilitacyjnych

Data publikacji: 2007-04-17
Nr ref.: MOPR/ 14 /2007
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ds. dofinansowania, organizacji sportu, kultury, turystyki i rekreacji oraz dofinansowania do turnusów rehabilitacyjnych
Informacje dodatkowe: Sekcja ds. Rehabilitacji Społecznej Osób Niepełnosprawnych

Data rozstrzygnięcia oferty

2007-06-05

Zakres podstawowych czynności

  • Przyjmowanie i weryfikacja wniosków o dofinansowanie turnusów rehabilitacyjnych

  • Przygotowywanie projektów pism informujących wnioskodawców o wysokości dofinansowania do turnusów rehabilitacyjnych

  • Przygotowywanie i udzielanie informacji o organizatorach turnusów rehabilitacyjnych

  • Przyjmowanie i rejestracja oświadczeń wnioskodawców o wyborze turnusu rehabilitacyjnego

  • Sporządzanie polecenia przekazania środków za turnus rehabilitacyjny na konto organizatora turnusu

  • Weryfikacja rozliczeń organizatorów turnusów rehabilitacyjnych

  • Przyjmowanie informacji i rejestracja informacji o przebiegu turnusów rehabilitacyjnych

  • Udzielanie informacji o uprawnieniach osób niepełnosprawnych

  • Wydawanie, przyjmowanie, rejestrowanie, weryfikacja wniosków dotyczących dofinansowania uczestnictwa w turnusach rehabilitacyjnych

  • Przygotowywanie projektów pism o nieudzielaniu dofinansowania turnusów rehabilitacyjnych

  • Przygotowywanie i udzielanie informacji o uprawnieniach i procedurach dofinansowania uczestnictwa w turnusach rehabilitacyjnych

  • Przyjmowanie wniosków o dofinansowanie organizacji sportu, kultury, turystyki i rekreacji

  • Ocena wniosków o dofinansowanie organizacji sportu, kultury, turystyki i rekreacji pod względem merytorycznym i formalnym

  • Przygotowywanie projektów umów o dofinansowanie organizacji sportu, kultury, turystyki i rekreacji

  • Rozliczanie przyznanego dofinansowania organizacji sportu, kultury, turystyki i rekreacji

  • Przygotowywanie sprawozdań z zadań realizowanych przez Sekcję

Wymagania obowiązkowe

  • Wykształcenie średnie na jednym z kierunków: ogólny, ekonomiczny, administracyjny

  • Roczne doświadczenie zawodowe

  • Umiejętność zastosowania i interpretacji przepisów z zakresu ustawy o rehabilitacji społecznej osób niepełnosprawnych

  • Umiejętność obsługi programów komputerowych: Word, Excel

  • Umiejętność wyszukiwania informacji w Internecie

  • Wysoki stopień umiejętności interpersonalnych: komunikatywność, obsługa klienta, umiejętność pracy zespole, bardzo dobra organizacja pracy

  • Etyka zawodowa, wysoki poziom kultury osobistej

  • Zaangażowanie i poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania

Wymagania dodatkowe

  • Wykształcenie wyższe zawodowe, magisterskie na jednym z kierunków: ekonomia, prawo, administracja

  • Roczne doświadczenie zawodowe w kontaktach osobami niepełnosprawnymi

  • Wiedza ogólna z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego

Wymagane dokumenty

  • Życiorys (CV)

  • List motywacyjny

  • Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)

  • Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)

  • Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie

Informacja o wyniku naboru

Informacja o wynikach naboru MOPR 14 2007.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: dodanie informacji o wyniku naboru
Opublikował(a): Marcin Domżał
Data i godzina publikacji: 2007-06-05 15:15