Oferta: ds. dofinansowania zaopatrzenia w sprzęt rehabilitacyjny i dofinansowania likwidacji barier w komunikowaniu się
Data publikacji: 2007-04-20
Nr ref.: MOPR/ 15 /2007
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ds. dofinansowania zaopatrzenia w sprzęt rehabilitacyjny i dofinansowania likwidacji barier w komunikowaniu się
Informacje dodatkowe: Sekcja ds. Rehabilitacji Społecznej Osób Niepełnosprawnych
Data rozstrzygnięcia oferty
2007-06-05
Zakres podstawowych czynności
- Przyjmowanie i weryfikacja wniosków osób niepełnosprawnych o dofinansowanie zaopatrzenia w sprzęt rehabilitacyjny i likwidacji barier w komunikowaniu się
- Przyjmowanie i weryfikacja wniosków osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, osób prawnych, jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej o dofinansowanie zaopatrzenia w sprzęt rehabilitacyjny
- Przygotowywanie projektów umów o dofinansowanie zaopatrzenia w sprzęt rehabilitacyjny dla osób niepełnosprawnych oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą , osób prawnych, jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej oraz likwidacji barier w komunikowaniu się osób niepełnosprawnych
- Dokonywanie rozliczeń zawartych umów
- Udzielanie informacji o uprawnieniach osób niepełnosprawnych
- Przygotowywanie projektów pism o udzielaniu lub nieudzielaniu dofinansowania
- Przygotowywanie projektów pism w przypadku negatywnego rozpatrzenia wniosków
- Wykonywanie innych czynności zlecanych przez przełożonych. a wynikających z zadań realizowanych przez Sekcję
Wymagania obowiązkowe
- Wykształcenie średnie na jednym z kierunków: ekonomiczny, administracyjny
- Roczne doświadczenie zawodowe
- Umiejętność zastosowania i interpretacji przepisów z zakresu ustawy o rehabilitacji społecznej osób niepełnosprawnych
- Umiejętność obsługi programów komputerowych: Word, Excel
- Umiejętność wyszukiwania informacji w Internecie
- Wysoki stopień umiejętności interpersonalnych: komunikatywność, obsługa klienta, umiejętność pracy zespole, bardzo dobra organizacja pracy
- Etyka zawodowa, wysoki poziom kultury osobistej
- Zaangażowanie i poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania
Wymagania dodatkowe
- Wykształcenie wyższe zawodowe, magisterskie na jednym z kierunków: ekonomia, prawo, administracja
- Kursy z zakresu: profesjonalna obsługa klienta, podstawy rachunkowości, kurs języka migowego
- Roczne doświadczenie zawodowe w pracy z osobami niepełnosprawnymi
- Doświadczenie w jednostkach administracji publicznej - 6 miesięcy
- Wiedza ogólna z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego
Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV)
- List motywacyjny
- Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
- Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
Informacja o wyniku naboru
Informacja o wynikach naboru MOPR 15 2007.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: dodanie informacji o wyniku naboru
Opublikował(a): Marcin Domżał
Data i godzina publikacji: 2007-06-05 15:14