Oferta: ds. kontroli

Data publikacji: 2017-09-27
Nr ref.: MOPR/65/2017
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ds. kontroli
Informacje dodatkowe: SEKCJA DS. KONTROLI I AUDYTU / UMOWA O PRACĘ / 1 ETAT

Data rozstrzygnięcia oferty

2017-10-30

Zakres podstawowych czynności

  • Wspomaganie w opracowaniu oraz aktualizacji planów kontroli,
  • Opracowywanie metodyki kontroli,
  • Przeprowadzanie kontroli wewnętrznej i zewnętrznej i sporządzanie protokołów z przeprowadzonych kontroli, zgodnie z planem kontroli,
  • Prowadzenie kontroli wewnętrznej i zewnętrznej i sporządzanie protokołów z przeprowadzonych kontroli, poza planem kontroli,
  • Przygotowywanie propozycji zaleceń pokontrolnych,
  • Sprawdzanie realizacji zaleceń pokontrolnych,
  • Opracowywanie i upowszechniania ustaleń kontrolnych, ryzyk i zdefiniowanych zagrożeń,
  • Współudział w prowadzonych kontrolach merytorycznych i finansowych,
  • Współudział przy przeprowadzaniu audytów wewnętrznych,
  • Przygotowanie i przedstawiania sprawozdań z realizacji półrocznego i rocznego planu kontroli,
  • Prowadzenie dokumentacji z realizowanych kontroli,
  • Udział w szkoleniach w sytuacji zmiany przepisów,

Wymagania obowiązkowe

  • Wykształcenie wyższe  na jednym z kierunków: ekonomia, prawo, administracja, nauki społeczne
  • 2 lata stażu pracy,
  • Znajomość strategii Miasta Poznania, polityki systemu zarządzania i celów oraz polityki i celów jakościowych MOPR wraz z obowiązującymi procedurami
  • Dobra umiejętność obsługi programów Word i Excel, Power Point,
  • Umiejętność dostosowania zachowań do konkretnej sytuacji w celu sprostania wymaganiom w zmieniającym się otoczeniu,
  • Umiejętność efektywnej pracy w warunkach stresu,
  • Dobra umiejętność organizowania pracy własnej,
  • Umiejętność wykreowania zgodnej ze standardami instytucji atmosfery w zakresie obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznego
  • Umiejętność sprawnego wyszukiwania informacji w Internecie,
  • Umiejętność analitycznego myślenia,
  • Umiejętność formułowania celów kontroli i wniosków pokontrolnych.
  • wysoki poziom zaangażowania,
  • wysokie poczucie odpowiedzialności,
  • samodzielność i elastyczność w wykonywaniu zadań,
  • etyka zawodowa,
  • komunikatywność,
  • otwartość na nowe rozwiązania,
  • obiektywizm,
  • wysoki poziom kultury osobistej w obsłudze klienta wewnętrznego i zewnętrznego,

Wymagania dodatkowe

  • Ukończone studia podyplomowe na kierunku: rachunkowość, kontrola i audyt wewnętrzny,
  • Ukończone kursy lub szkolenia z zakresu komunikacji, negocjacji, asertywności,
  • 1 rok stażu pracy w Dziale kontrolnym administracji publicznej,
  • Wiedza ogólna z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego,
  • Umiejętność prowadzenia spotkań i prezentacji,
  • Asertywność, empatia, gotowość do podnoszenia kwalifikacji.

Wymagane dokumenty

  • Życiorys (CV)
  • List motywacyjny
  • Dokument potwierdzający posiadanie wymaganego stażu pracy (kserokopie świadectw pracy),
  • Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie dyplomów oraz suplementy do dyplomów)
  • Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
  • Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • Oświadczenie o posiadaniu polskiego obywatelstwa.

Inne informacje:

Informacja o warunkach pracy:

  • praca biurowa z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych, wymagająca uzgodnień i wymiany informacji,
  • istnieje potrzeba wyjazdów w teren,
  • miejsce pracy nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych ruchowo. Biuro położone na pierwszym piętrze (brak windy).

Informacje dodatkowe:                                      

  • Informujemy, iż w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.

Informacja o wyniku naboru

Załącznik_7a_Informacja o wynikach naboru w przypadku nie wyłonienia kandydata na stanowisko pracy_27.07.10.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Martyna Materna
Data i godzina publikacji: 2017-10-30 12:56