Oferta: ds. kontroli
Data publikacji: 2017-09-27
Nr ref.: MOPR/65/2017
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ds. kontroli
Informacje dodatkowe: SEKCJA DS. KONTROLI I AUDYTU / UMOWA O PRACĘ / 1 ETAT
Data rozstrzygnięcia oferty
2017-10-30
Zakres podstawowych czynności
- Wspomaganie w opracowaniu oraz aktualizacji planów kontroli,
- Opracowywanie metodyki kontroli,
- Przeprowadzanie kontroli wewnętrznej i zewnętrznej i sporządzanie protokołów z przeprowadzonych kontroli, zgodnie z planem kontroli,
- Prowadzenie kontroli wewnętrznej i zewnętrznej i sporządzanie protokołów z przeprowadzonych kontroli, poza planem kontroli,
- Przygotowywanie propozycji zaleceń pokontrolnych,
- Sprawdzanie realizacji zaleceń pokontrolnych,
- Opracowywanie i upowszechniania ustaleń kontrolnych, ryzyk i zdefiniowanych zagrożeń,
- Współudział w prowadzonych kontrolach merytorycznych i finansowych,
- Współudział przy przeprowadzaniu audytów wewnętrznych,
- Przygotowanie i przedstawiania sprawozdań z realizacji półrocznego i rocznego planu kontroli,
- Prowadzenie dokumentacji z realizowanych kontroli,
- Udział w szkoleniach w sytuacji zmiany przepisów,
Wymagania obowiązkowe
- Wykształcenie wyższe na jednym z kierunków: ekonomia, prawo, administracja, nauki społeczne
- 2 lata stażu pracy,
- Znajomość strategii Miasta Poznania, polityki systemu zarządzania i celów oraz polityki i celów jakościowych MOPR wraz z obowiązującymi procedurami
- Dobra umiejętność obsługi programów Word i Excel, Power Point,
- Umiejętność dostosowania zachowań do konkretnej sytuacji w celu sprostania wymaganiom w zmieniającym się otoczeniu,
- Umiejętność efektywnej pracy w warunkach stresu,
- Dobra umiejętność organizowania pracy własnej,
- Umiejętność wykreowania zgodnej ze standardami instytucji atmosfery w zakresie obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznego
- Umiejętność sprawnego wyszukiwania informacji w Internecie,
- Umiejętność analitycznego myślenia,
- Umiejętność formułowania celów kontroli i wniosków pokontrolnych.
- wysoki poziom zaangażowania,
- wysokie poczucie odpowiedzialności,
- samodzielność i elastyczność w wykonywaniu zadań,
- etyka zawodowa,
- komunikatywność,
- otwartość na nowe rozwiązania,
- obiektywizm,
- wysoki poziom kultury osobistej w obsłudze klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
Wymagania dodatkowe
- Ukończone studia podyplomowe na kierunku: rachunkowość, kontrola i audyt wewnętrzny,
- Ukończone kursy lub szkolenia z zakresu komunikacji, negocjacji, asertywności,
- 1 rok stażu pracy w Dziale kontrolnym administracji publicznej,
- Wiedza ogólna z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego,
- Umiejętność prowadzenia spotkań i prezentacji,
- Asertywność, empatia, gotowość do podnoszenia kwalifikacji.
Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV)
- List motywacyjny
- Dokument potwierdzający posiadanie wymaganego stażu pracy (kserokopie świadectw pracy),
- Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie dyplomów oraz suplementy do dyplomów)
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Oświadczenie o posiadaniu polskiego obywatelstwa.
Inne informacje:
Informacja o warunkach pracy:
- praca biurowa z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych, wymagająca uzgodnień i wymiany informacji,
- istnieje potrzeba wyjazdów w teren,
- miejsce pracy nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych ruchowo. Biuro położone na pierwszym piętrze (brak windy).
Informacje dodatkowe:
- Informujemy, iż w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Martyna Materna
Data i godzina publikacji: 2017-10-30 12:56