Oferta: ds. koordynacji usług opiekuńczych i działań interwencyjnych

Data publikacji: 2012-08-17
Nr ref.: MOPR/18/2012
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ds. koordynacji usług opiekuńczych i działań interwencyjnych
Informacje dodatkowe: Dział Metodyczny, praca na etat

Data rozstrzygnięcia oferty

2012-09-20

Zakres podstawowych czynności

?  udział w przygotowywaniu rozwiązań organizacyjnych związanych z przeciwdziałaniem problemom bezdomności i żebractwa - inicjowanie ich powstawania, praca w zespołach roboczych,

?  pozyskiwanie i przekazywanie pracownikom MOPR informacji o działaniach interwencyjnych, w szczególności na rzecz osób bezdomnych, żebrzących, poszkodowanych w zdarzeniach losowych i stanach klęsk żywiołowych -  doradztwo metodyczne, upowszechnianie dobrych praktyk w tym zakresie,

?  upowszechnianie informacji dotyczących oferty usług opiekuńczych,

? prowadzenie analiz dotyczących problemów bezdomności oraz żebractwa oraz w zakresie świadczonych usług opiekuńczych,

? tworzenie i monitorowanie procedur działania związanych z udzielaniem w MOPR schronienia, biletów kredytowanych,  określaniem uprawnień do świadczeń zdrowotnych,  usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania, ośrodkach wsparcia i placówkach całodobowych,

?  analiza dokumentacji zebranej do sporządzenia wniosków do Sądu o skierowanie do Domu Pomocy Społecznej i leczenie psychiatryczne bez zgody osób korzystających ze wsparcia MOPR, sporządzanie projektów pism w tych sprawach i ich ewidencjonowanie.

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe zgodne z wymaganiami  określonymi w przepisach prawa (ustawie o pomocy społecznej) o kierunku lub specjalności w zawodzie pracownika socjalnego,
  • doświadczenie zawodowe 1 rok,
  • dobra umiejętność obsługi programów Word, Excel,
  • umiejętność dostosowania zachowań do konkretnej sytuacji w celu sprostania wymaganiom w zmieniającym się otoczeniu,
  • umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy,
  • bardzo dobra umiejętność pracy w zespole,
  • wysoki poziom odpowiedzialności i zaangażowania,
  • wysoki poziom kultury osobistej,
  • rozwinięte umiejętności komunikacyjne, również w sytuacjach trudnych,
  • otwartość na nowe rozwiązania innowacyjność, kreatywność,
  • samodzielność i elastyczność w realizacji zadań.

Wymagania dodatkowe

  • studia podyplomowe na jednym z kierunków: praca socjalna, socjologia, pedagogika, politologia, prawo, administracja,
  • doświadczenie zawodowe 3 lata, w tym doświadczenie w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej 1 rok,
  • ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego,
  • umiejętność obsługi programów MS Project, Power Point,
  • umiejętność obsługi klienta,
  • gotowość do podnoszenia kwalifikacji.

Wymagane dokumenty

  • Życiorys (CV)
  • List motywacyjny
  • Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie). Do dyplomu prosimy dołączyć suplement.
  • Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
  • Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • Osoby posiadające aktualny dokument potwierdzający niepełnosprawność proszone są o złożenie jego kserokopii.

Inne informacje:

Informacja o warunkach pracy:

  • praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych; wymaga prowadzenia uzgodnień, pozyskiwania i wymiany informacji,
  • praca i stanowisko pracy nieprzystosowane dla osób niesprawnych ruchowo, istnieje potrzeba przemieszczania się po schodach (brak windy) i może zaistnieć potrzeba wyjazdów służbowych,
  • budynek jest częściowo przystosowany do obsługi klientów niepełnosprawnych - tylko na parterze; łazienka na parterze jest dostosowana do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Informacje dodatkowe:

  • Informujemy, iż w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.

Informacja o wyniku naboru

Informacja o wynikach_MOPR.18.2012.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: zakończenie rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maciej Stępień
Data i godzina publikacji: 2012-09-20 15:03