Oferta: ds. koordynacji usług opiekuńczych i działań interwencyjnych

Data publikacji: 2013-05-07
Nr ref.: MOPR/14/2013
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ds. koordynacji usług opiekuńczych i działań interwencyjnych
Informacje dodatkowe: PRACA NA ETAT

Data rozstrzygnięcia oferty

2013-06-13

Zakres podstawowych czynności

  • udział w przygotowaniu rozwiązań organizacyjnych związanych ze świadczonymi przez MOPR usługami opiekuńczymi - inicjowanie ich powstania, praca w zespołach roboczych,
  • pozyskiwanie i przekazywanie pracownikom MOPR informacji o działaniach interwencyjnych, poszkodowanych w zdarzeniach losowych i stanach klęsk żywiołowych - doradztwo metodyczne, upowszechnianie dobrych praktyk w tym zakresie,
  • upowszechnianie informacji dotyczących usług opiekuńczych,
  • prowadzenie analiz w zakresie świadczonych przez MOPR usług opiekuńczych,
  • tworzenie i monitorowanie procedur działania związanych z udziałem w MOPR biletów kredytowanych, określaniem uprawnień do świadczeń zdrowotnych, usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania , ośrodkach wsparcia i placówkach całodobowych,
  • analiza dokumentacji zebranej do sporządzania wniosków do Sądu o skierowanie do Domu Pomocy Społecznej i leczenie psychiatryczne bez zgody osób korzystających ze wsparcia MOPR, sporządzanie projektów pism w tych sprawach i ich ewidencjonowanie,

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe, zgodne z wymaganiami określonym w przepisach prawa (ustawie o pomocy społecznej) o kierunku specjalności w zawodzie pracownika socjalnego
  • min. 1 rok doświadczenia zawodowego,
  • dobra znajomość obsługi programów Word i Excel,
  • umiejętność dostosowania zachowań do konkretnej sytuacji w celu sprostania wymaganiom w zmieniającym się otoczeniu,
  • umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy,
  • bardzo dobra umiejętność pracy w zespole,
  • wysokie poczucie odpowiedzialności, wysoki poziom kultury osobistej, wysoki poziom zaangażowania, komunikatywność (rzeczowa komunikacja - również w sytuacjach trudnych), otwartość na nowe rozwiązania, innowacyjność, kreatywność, samodzielność i elastyczność w realizacji zadań.

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie na jednym z kierunków: praca socjalna, socjologia, pedagogika. Politologia, prawo, administracja,
  • 3 lata doświadczenia zawodowego,
  • 1 rok doświadczenia w jednostkach pomocy społecznej,
  • ogólna wiedz a z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego,
  •  umiejętność obsługi programów MS Project, Power Point,
  • Umiejętność obsługi klienta (uprzejmość, rzeczowość).

Wymagane dokumenty

  • życiorys (CV)
  • list motywacyjny
  • dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie), dokumenty poświadczające wymagany staż pracy (kserokopie)
  • inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
  • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

Inne informacje:

Informacja o warunkach pracy:

  • praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych, wymaga prowadzenia uzgodnień, pozyskiwania i wymiany informacji,
  • praca i stanowisko pracy nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych ruchowo, istnieje potrzeba przemieszczania się po schodach (brak windy) i może zaistnieć potrzeba wyjazdów służbowych,
  • budynek jest częściowo przystosowany dl obsługi klientów niepełnosprawnych - tyko na parterze; łazienka na parterze jest dostosowana do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Informacje dodatkowe:

  • informujemy, iż w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.
  • pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

Załącznik_7 _Info o wynikach_27.07.10.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: zakończenie rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maciej Stępień
Data i godzina publikacji: 2013-06-13 09:48