Oferta: ds. obsługi administracyjnej

Data publikacji: 2018-05-14
Nr ref.: MOPR/30/2018
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ds. obsługi administracyjnej
Informacje dodatkowe: FILIA GRUNWALD / UMOWA O PRACĘ / PEŁEN ETAT

Data rozstrzygnięcia oferty

2018-06-28

Zakres podstawowych czynności

a)     Wykonywanie zadań z zakresu obsługi administracyjnej w ramach zespołu pracowników socjalnych,
a w szczególności:

  • Pozyskiwanie danych z instytucji dla prowadzonych postępowań administracyjnych,
  • Podejmowanie czynności administracyjnych w ramach spraw związanych z należnościami za świadczenia pomocy społecznej,
  • Sporządzanie projektów pism do innych instytucji,
  • Sporządzanie projektów decyzji administracyjnych dot. ustalania uprawnień do świadczeń zdrowotnych,
  • Przygotowywanie umów dot. odpłatności za DPS,
  • Wprowadzanie danych do systemu TT Pomoc,
  • Przygotowywanie zestawień klientów wskazanych do udzielania wsparcia w ramach programów specjalnych,
  • Zakładanie kart przedpłaconych dla klientów,
  • Pozyskiwanie, opracowywanie i analizowanie danych sprawozdawczych,
  • Prowadzenie spisów zawartości spraw oraz metryczek spraw,
  • Wpinanie dokumentacji do akt sprawy,
  • Archiwizowanie dokumentacji

b)    Udział w szkoleniach w sytuacji zmiany przepisów,

c)     Udział w spotkaniach organizowanych przez przełożonego.

Wymagania obowiązkowe

  • Wykształcenie średnie,
  • Znajomość Ustawy o pomocy społecznej,
  • Znajomość KPA,
  • Dobra umiejętność obsługi programów Word, Excel,
    • Umiejętności dostosowania zachowań do konkretnej sytuacji w celu sprostania wymaganiom
      w zmieniającym się otoczeniu,
    • Wysoki poziom zaangażowania,
    • Wysokie poczucie odpowiedzialności,
    • Samodzielność i elastyczność w wykonywaniu zadań,
    • Etyka zawodowa,
    • Komunikatywność,
    • Wysoki poziom kultury osobistej w obsłudze klienta zewnętrznego i wewnętrznego,
    • Otwartość na nowe rozwiązania,

Wymagania dodatkowe

  • Wykształcenie wyższe,
  • 1 rok stażu pracy,
  • Ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego,
  • Umiejętność obsługi programów Power Point,
  • Umiejętność obsługi klienta (uprzejmość, rzeczowość),
  • Asertywność, empatia, gotowość do podnoszenia kwalifikacji.

Wymagane dokumenty

  • · Życiorys (CV)
  • · List motywacyjny
  • Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie dyplomów)
  • Dokumenty potwierdzające staż pracy (kserokopie świadectw pracy)
  • Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
  • Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
    • Oświadczenie o posiadaniu polskiego obywatelstwa

Inne informacje:

Informacja o warunkach pracy:

  • praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych, wymaga prowadzenia uzgodnień, pozyskiwania i wymiany informacji,
  • praca i stanowisko pracy nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych ruchowo, istnieje potrzeba przemieszczania się po schodach i może zaistnieć potrzeba wyjazdów służbowych.

Informacje dodatkowe:

  • Informujemy, iż w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.

Informacja o wyniku naboru

MOPR-30-2018.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Martyna Materna
Data i godzina publikacji: 2018-06-28 14:25