Oferta: ds. obsługi klienta pomocy społecznej

Data publikacji: 2016-12-28
Nr ref.: MOPR/52/2016
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ds. obsługi klienta pomocy społecznej
Informacje dodatkowe: DZIAŁ METODYCZNY/UMOWA O PRACĘ W ZASTĘPSTWIE / ETAT

Data rozstrzygnięcia oferty

2017-01-25

Zakres podstawowych czynności

  •  Udzielanie informacji o przysługujących uprawnieniach oraz procedurze przyznawania pomocy społecznej przez MOPR,
  •  Analiza dokumentacji zebranej do sporządzania pism odpowiadających na skargi i wnioski klientów MOPR, sporządzanie projektów pism w tych sprawach i ich ewidencjonowanie,
  • Przyjmowania podań, skarg i wniosków składanych w siedzibie centralnej MOPR w zakresie zadań pomocy społecznej,
  •  Analiza dokumentacji zebranej do sporządzenia wniosków do Sądu o skierowanie do Domu Pomocy Społecznej i leczenie psychiatryczne bez zgody osób korzystających ze wsparcia MOPR, sporządzanie projektów pism w tych sprawach i ich ewidencjonowanie,
  •  Prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem kandydatów na opiekunów prawnych osób ubezwłasnowolnionych,
  • Tworzenie i monitorowanie procedur realizowanych w ramach powierzonych zadań,
  •  Prowadzenie analiz w zakresie wykonywanych zadań,
  •  Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych wynikających z zadań realizowanych przez komórkę organizacyjną,
  •  Udział w szkoleniach w sytuacji zmiany przepisów,
  • Przestrzeganie zapisów zawartych w aktach wewnętrznych jednostki,

Wymagania obowiązkowe

  •  Wykształcenie wyższe na jednym z kierunków: praca socjalna, socjologia, pedagogika, politologia, prawo, administracja,
  •  Znajomość Ustawy o pomocy społecznej,
  •  Znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
  • 1 rok doświadczenia zawodowego,
  • Dobra umiejętność obsługi programów Word, Excel,
  • Wysoki poziom zaangażowania,
  • Wysokie poczucie odpowiedzialności,
  • Samodzielność i elastyczność w wykonywaniu zadań,
  • Etyka zawodowa,
  • Komunikatywność / rzeczowa komunikacja - również w sytuacjach trudnych
  • Wysoki poziom kultury osobistej w obsłudze klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
  • Otwartość na nowe rozwiązania,

Wymagania dodatkowe

  • Ukończone studia podyplomowe,
  • 3 lata stażu pracy,
  • 1 doświadczenia zawodowego w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej,
  • Ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego,
  • Gotowość do podnoszenia kwalifikacji,
  • Asertywność, empatia,

Wymagane dokumenty

  • Życiorys (CV)
  • List motywacyjny
  • Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie dyplomów oraz suplementy do dyplomów)
  • Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
  • Dokument potwierdzający wymagany staż pracy (kserokopia świadectwa pracy)
  • Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
    • Oświadczenie o posiadaniu polskiego obywatelstwa

Inne informacje:

Informacja o warunkach pracy:

  • praca administracyjno  - biurowa na miejscu w siedzibie MOPR,
  • kontakt z klientem zewnętrznym
  • budynek bez windy, nieprzystosowanych dla osób z dysfunkcją narządu ruchu.

Informacje dodatkowe:

  • Informujemy, iż w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.

Informacja o wyniku naboru

MOPR-52-2016.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Martyna Materna
Data i godzina publikacji: 2017-01-25 10:40