Oferta: ds. obsługi klienta pomocy społecznej
Data publikacji: 2017-02-07
Nr ref.: MOPR/06/2017
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ds. obsługi klienta pomocy społecznej
Informacje dodatkowe: DZIAŁ METODYCZNY/UMOWA O PRACĘ W ZASTĘPSTWIE / ETAT
Data rozstrzygnięcia oferty
2017-02-28
Zakres podstawowych czynności
- · Udzielanie informacji o przysługujących uprawnieniach oraz procedurze przyznawania pomocy społecznej przez MOPR,
- · Analiza dokumentacji zebranej do sporządzania pism odpowiadających na skargi i wnioski klientów MOPR, sporządzanie projektów pism w tych sprawach i ich ewidencjonowanie,
- · Przyjmowania podań, skarg i wniosków składanych w siedzibie centralnej MOPR w zakresie zadań pomocy społecznej,
- · Analiza dokumentacji zebranej do sporządzenia wniosków do Sądu o skierowanie do Domu Pomocy Społecznej i leczenie psychiatryczne bez zgody osób korzystających ze wsparcia MOPR, sporządzanie projektów pism w tych sprawach i ich ewidencjonowanie,
- · Prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem kandydatów na opiekunów prawnych osób ubezwłasnowolnionych,
- · Tworzenie i monitorowanie procedur realizowanych w ramach powierzonych zadań,
- · Prowadzenie analiz w zakresie wykonywanych zadań,
- · Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych wynikających z zadań realizowanych przez komórkę organizacyjną,
- · Udział w szkoleniach w sytuacji zmiany przepisów,
- · Przestrzeganie zapisów zawartych w aktach wewnętrznych jednostki,
Wymagania obowiązkowe
- · Wykształcenie wyższe na jednym z kierunków: praca socjalna, socjologia, pedagogika, politologia, prawo, administracja,
- · Znajomość Ustawy o pomocy społecznej,
- · Znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
- 1 rok doświadczenia zawodowego,
- Dobra umiejętność obsługi programów Word, Excel,
- Wysoki poziom zaangażowania,
- Wysokie poczucie odpowiedzialności,
- Samodzielność i elastyczność w wykonywaniu zadań,
- Etyka zawodowa,
- Komunikatywność / rzeczowa komunikacja - również w sytuacjach trudnych
- Wysoki poziom kultury osobistej w obsłudze klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
- Otwartość na nowe rozwiązania,
Wymagania dodatkowe
- Ukończone studia podyplomowe,
- 3 lata stażu pracy,
- 1 doświadczenia zawodowego w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej,
- Ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego,
- Gotowość do podnoszenia kwalifikacji,
- Asertywność, empatia,
Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV)
- List motywacyjny
- Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie dyplomów oraz suplementy do dyplomów)
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
- Dokument potwierdzający wymagany staż pracy (kserokopia świadectwa pracy)
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Oświadczenie o posiadaniu polskiego obywatelstwa
Inne informacje:
Informacja o warunkach pracy:
- praca administracyjno - biurowa na miejscu w siedzibie MOPR,
- kontakt z klientem zewnętrznym
- budynek bez windy, nieprzystosowanych dla osób z dysfunkcją narządu ruchu.
Informacje dodatkowe:
- Informujemy, iż w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Martyna Materna
Data i godzina publikacji: 2017-02-28 11:30